Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    leuk om te lezen duke,jammer dat t alweer zo lang geleden is.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  2. #27

    Standaard

    He collega !!
    Toch leuk om eens een andere kant van je te lezen !!

  3. #28

    Standaard

    Kom hier niet zo vaak meer, maar zag per ongeluk dit interview en dat moest ik natuurlijk even lezen.

    Alles dat ik in de loop der jaren bereikt heb op con/interview/film gebied, heb ik aan Dennis te danken. Ik denk zelfs dat wij via dit forum (of anders DVDForum.nl) met elkaar in contact zijn gekomen, ergens in 2004. Hier is het allemaal ooit begonnen. We hebben inmiddels heel wat avonturen beleefd samen. Een aantal dingen kwamen door dit interview weer boven borrelen.

    Wilde daarom toch ook nog even (een jaar na dato weliswaar) reageren.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD Bekijk bericht
    Kom hier niet zo vaak meer, maar zag per ongeluk dit interview en dat moest ik natuurlijk even lezen.

    Alles dat ik in de loop der jaren bereikt heb op con/interview/film gebied, heb ik aan Dennis te danken. Ik denk zelfs dat wij via dit forum (of anders DVDForum.nl) met elkaar in contact zijn gekomen, ergens in 2004. Hier is het allemaal ooit begonnen. We hebben inmiddels heel wat avonturen beleefd samen. Een aantal dingen kwamen door dit interview weer boven borrelen.

    Wilde daarom toch ook nog even (een jaar na dato weliswaar) reageren.
    Thnx
    Enne: klopt van dit forum....inmiddels 5 jaar geleden, een paar weken voordat ik Britt Ekland (Tenna in Battlestar Galactica) zag.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •