Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    okay, wat jij wilt.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27

    Standaard

    Een simpele Google search bevestigt dat ook gewoon.

    Zorg is geboden
    Rust is geboden
    Creativiteit is geboden
    Waakzaamheid is geboden
    Hulp is geboden

    Allemaal dezelfde betekenis, namelijk dat er iets nodig is en niet wordt aangeboden.

    Van Dale:

    ge·bie·den2 (overgankelijk werkwoord; gebood, heeft geboden)
    1 (ook absoluut) (iets) met gezag bevelen
    2 (van onstoffelijke zaken) vereisen
    3 (archaïsch) heersen over
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 07-07-2008 om 18:06

  3. #28

    Standaard

    Gelukkig ben je nooit te oud om te leren!

    Mijn dank!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #29

    Standaard

    Goed, na veel wikken en wegen ga ik waarschijnlijk toch voor een Sony en vallen de HD-Ready plasma's af (dit vanwege de relatief kleine kijkafstand, het veelvuldig afspelen van HD-materiaal en het feit dat de Panasonic een 1024*720 resolutie heeft). Maar dan ben ik nog niet klaar...

    Sony Bravia 40D3500 (850 euro)

    ...of 350 euro meer betalen voor de...

    Sony Bravia 40W4000 (1200 euro)

    ?


    Is het verschil in kwaliteit het geld waard? Eerlijk gezegd kan ik het me bijna niet voorstellen, maar toch de vraag. Ik kon het vandaag zelf niet aan den lijve ondervinden want ze hadden in de bewuste speciaalzaak de D3500 niet staan.

    Wat jullie?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Sorry,met alle respect, maar ik kan je vertellen dat dit het grootste fabeltje is dat er vertelt wordt door mensen die er echt geen of weinig verstand van hebben en klakkeloos alles navertellen wat ze horen, en zich niet in de materie hebben verdiept....

    Grt. BG.
    Fijn dat jij tenmminste denkt dat je overal verstand van hebt (heb je kennelijk tóch niet zo erg, want dan kocht je never nooit een LG) Bij jou ging bij de aankoop het formaat kennelijk boven kwaliteit! Geeft niks, maar roep dan niet dat anderen ergens geen verstand van hebben, als jij een c-merk (niet eens b!) tv koopt en doet alsof je een topklasse-toestel hebt! Als je voor kwaliteit had gekozen had je een Pana gekocht van 50" (maar ja, die was dubbel zo duur als jouw "lullige" LG)
    Laatst aangepast door Mitchepitch : 03-08-2008 om 18:26
    LG? Vestel? Salora? Allemaal dezelfde shit....kwaliteit kun je dat niet noemen!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Goed, na veel wikken en wegen ga ik waarschijnlijk toch voor een Sony en vallen de HD-Ready plasma's af (dit vanwege de relatief kleine kijkafstand, het veelvuldig afspelen van HD-materiaal en het feit dat de Panasonic een 1024*720 resolutie heeft). Maar dan ben ik nog niet klaar...

    Sony Bravia 40D3500 (850 euro)

    ...of 350 euro meer betalen voor de...

    Sony Bravia 40W4000 (1200 euro)

    ?


    Is het verschil in kwaliteit het geld waard? Wat jullie?
    Nee, dat lijkt mij niet! Gewoon voor de goedkopere gaan! Voor 350 euro heb je ook een leuke bluray-speler extra
    LG? Vestel? Salora? Allemaal dezelfde shit....kwaliteit kun je dat niet noemen!

  7. #32

    Standaard

    Heb al een Blu-Ray speler in de vorm van een PS3, en dat voldoet prima in mijn geval.

    Maar denk bij nader inzien nu toch weer dat ik voor een Pana plasma ga

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Heb al een Blu-Ray speler in de vorm van een PS3, en dat voldoet prima in mijn geval.

    Maar denk bij nader inzien nu toch weer dat ik voor een Pana plasma ga
    Daar ga je geen spijt van krijgen
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Daar ga je geen spijt van krijgen
    Dat denk ik ook niet, Pana is op plasma gebied een van de leading brands
    LG? Vestel? Salora? Allemaal dezelfde shit....kwaliteit kun je dat niet noemen!

  10. #35

    Standaard

    Yep, dat heb ik gezien en gelezen. Enige wat me doet twijfelen is alleen het feit dat ik (momenteel nog) erg dicht op het beeld zit en het wel een 42 inch scherm is dat *slechts* HD-Ready ondersteunt...

    Maarja, daar tegenover staan wel betere, diepere kleuren, zwart i.p.v. grijs, vloeiendere bewegende beelden en geen backlight bleeding en dat soort shit (waar ik met m'n goedkope *** Samsungetje wel erg veel last van had).

    En de Pioneers Kuro's zijn zo'n beetje de best denkbare schermen op dat formaat, en allemaal HD-Ready, dacht ik. Dus eigenlijk mag dat geen argument zijn (zeker omdat ik binnen afzienbare tijd toch van thuisbasis verander :razz.

  11. #36

    Standaard

    Niet ff doorsparen voor een 42'' Full HD dan?

    Zo duur zijn die ook niet echt.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  12. #37

    Standaard

    Neem nou gewoon lcd lol
    De sony ligt in je budjet
    geen inbranden geen 200 uur indraaien voordat je contrast goed kunt zetten
    de enige plasma'slcd,s die mijn zouden smaken zijn de grotere pioneer kuro schermen
    maja pling pling kassa
    oeps niet alles goed gelezen sommige van die verrecte plasma,s de kuro 5090 komen toch wel retegoed uit de testen
    net iets boven de 900 euri btw
    Laatst aangepast door johnsmeets : 05-08-2008 om 00:01
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  13. #38

    Standaard

    Een Kuro voor net iets boven de 900 euro?

    LCD = grijs i.p.v. zwart en backlight bleeding. Daar heb ik wel genoeg van gezien op m'n huidige tv. En dat ding brandde nog in als een gek ook, dus dat is echt niet alleen plasma.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb een Sony Bravia LCD en daar is pikzwart ook echt pikzwart hoor..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    ik meld me lekker af voor deze weer ontaarde strijd plasma vesus lcd
    john met lcdzwart
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik heb een Sony Bravia LCD en daar is pikzwart ook echt pikzwart hoor..
    Ja, maar het ligt er ook aan welke Bravia je hebt

    De W4000 schijnt voor LCD-begrippen prima zijn, maar de 'mindere' (lees: oudere) modellen zijn toch wat minder.


    Overigens is m'n budget weer wat opgehoogd, dus ik ga waarschijnlijk voor een Full HD Panasonic, of dus alsnog de W4000... Twijfel twijfel.... Wéér de winkel in

  17. #42

    Standaard

    de w4000 was testwinnaar eind vorig jaar in grote uk test(betrouwbaar)
    W is de 2e beste productielijn van sony daarboven staat de x serie maar dat gaat aardig in de pegels lopen.(x lijn naast full hd ook nog 100hz en motionflow)
    ik neem aan de je bedoelt winkel kijken , internet kopen(indien stuk goedkoper?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #43

    Standaard

    Uiteraard winkel kijken en internet kopen. Ik ben niet gek :wink:

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Uiteraard winkel kijken en internet kopen. Ik ben niet gek :wink:

    Als je een beetje goed onderhandeld krijg je hem bijna voor de internetprijs mee(zal op een paar tientjes vanaf zitten)
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  20. #45

    Standaard

    Sinds wanneer kun je afdingen in Nederland?

  21. #46

    Standaard

    Er is altijd af te dingen

    Heb de mijne ook voor de internetprijs gekregen die ik had zien staan.
    Daarbij komt dat als er wat is geen gezeik heb met garantie enz.(ligt natuurlijk bij welke internetwinkel je het haalt)

    Ook word hij bezorgd en geinstalleerd voor je dat je bij een internet winkel dus al gauw niet heb.

    Maar goed je moet het natuurlijk zelf weten
    Ik bestel veel op internet maar met dit soort aankopen doe ik het liever in een normale winkel.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Sinds wanneer kun je afdingen in Nederland?

    Tegenwoordig is dit hartstikke normaal in Nederland, degenen die het juist niet doen zijn niet van deze tijd .

    Natuurlijk ligt het ook aan de verkoper dat voor je staat, maar het is een kwestie van gewoon vragen en kijken wat voor antwoord je terug krijgt, als het antwoord nee is dan is het gewoon geen nee en gewoon de vraagprijs betalen.
    What ?

  23. #48

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Sinds wanneer kun je afdingen in Nederland?
    Voor dergelijke aankopen meestal....in geld danwel zinvolle accesoires..(betere kabels of een HD decoder voor de helft of een deugdelijk ophangsysteem...incl.ophangen !

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mitchepitch Bekijk bericht
    Fijn dat jij tenmminste denkt dat je overal verstand van hebt (heb je kennelijk tóch niet zo erg, want dan kocht je never nooit een LG) Bij jou ging bij de aankoop het formaat kennelijk boven kwaliteit! Geeft niks, maar roep dan niet dat anderen ergens geen verstand van hebben, als jij een c-merk (niet eens b!) tv koopt en doet alsof je een topklasse-toestel hebt! Als je voor kwaliteit had gekozen had je een Pana gekocht van 50" (maar ja, die was dubbel zo duur als jouw "lullige" LG)
    ...zit iets in...LG is natuurlijk nóg geen topklasse op gebied van tv's. Het is een "coming brand" die vooral graag verkocht wordt door verkopers, vanwege de extreem hoge verkooppremies die LG "uitdeelt". Samsung doet dat overigens ook hoor, maar die sla ik als merk alweer iets hoger aan dan LG.

  25. #50

    Standaard

    Ik ben er uit

    Net in een goede winkel even staan vergelijken, en ik vond dat de plasma toch echt een stuk natuurlijk was qua kleuren en presentatie. Bij de LCD zie je toch zo'n soort volledige waas over het beeld, omdat er één lamp is die het hele beeld van de achterkant beschijnt waarschijnlijk. Ik weet niet, maar bij plasma lijkt het verschil in kleuren onderling en met verschillende dingen in beeld (contrast en diepte) gewoon scherper, alsmede de bewegingen. Het oogt écht natuurlijker

    De Sony is ook schitterend hoor, maar vergeleken met die plasma is 't 'm toch net niet. Dus als ik eerlijk ben hadden jullie plasmageilers wel een beetje gelijk

    Het wordt dus de Panasonic TH42PZ80 (wat een formaat trouwens ).

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •