Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joers Bekijk bericht
    ...zit iets in...LG is natuurlijk nóg geen topklasse op gebied van tv's. Het is een "coming brand" die vooral graag verkocht wordt door verkopers, vanwege de extreem hoge verkooppremies die LG "uitdeelt". Samsung doet dat overigens ook hoor, maar die sla ik als merk alweer iets hoger aan dan LG.
    LG maakt al electronica sinds 1958, Samsung "pas" sinds 1969...

  2. #52

    Standaard

    Succes en veel plezier met je nieuwe scherm Nera
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    LG maakt al electronica sinds 1958, Samsung "pas" sinds 1969...
    Dat interesseert me niets....en zegt me ook bijster weinig.
    Nera....van harte met je nieuwe scherm!

  4. #54

    Standaard

    Scherm staat inmiddels een uurtje op z'n plek PS3 en Blu-Ray is echt fantastisch mooi. Digitenne is gewoon klotebeeld, dus daar ga ik wat anders voor bedenken.

    De instellingen heb ik voor de eerste 200 uur allemaal net onder het midden gezet. Hoe moet dat met games en films waarbij zwarte balken onder en boven het beeld te zien zijn? Is dat niet (door de scherpte) veel gevaarlijker met inbranden dan normaal tv kijken?

    Hoe kan ik daar het beste rekening mee houden?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Digitenne is gewoon klotebeeld, dus daar ga ik wat anders voor bedenken.
    Is dat analoog of digitaal? Een goede coaxkabel kan ook al veel uitmaken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Digitaal. Maar is gewoon bekend dat ze klotebeeld leveren (via antennetje).

    Ik ga binnenkort voor fatsoenlijke digi tv via de kabel als ik ga verhuizen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Scherm staat inmiddels een uurtje op z'n plek PS3 en Blu-Ray is echt fantastisch mooi. Digitenne is gewoon klotebeeld, dus daar ga ik wat anders voor bedenken.

    De instellingen heb ik voor de eerste 200 uur allemaal net onder het midden gezet. Hoe moet dat met games en films waarbij zwarte balken onder en boven het beeld te zien zijn? Is dat niet (door de scherpte) veel gevaarlijker met inbranden dan normaal tv kijken?

    Hoe kan ik daar het beste rekening mee houden?
    Heb de mijne nog geen week en game elke dag,ook al een aantal keer film gekeken maar merk niks met inbranden.
    Je moet natuurlijk ook niet urenlang de zelfde game spelen of zender kijken

    Ow mijn instellingen
    Cinema
    Kleur warm
    De rest zoals kleurcorrectie enz staat uit.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Digitaal. Maar is gewoon bekend dat ze klotebeeld leveren (via antennetje).

    Ik ga binnenkort voor fatsoenlijke digi tv via de kabel als ik ga verhuizen.
    Ik heb jaren Ziggo Digitale TV gehad (Je weet wel, @home, Casema, bla bla bla) en is indien GOED aangesloten heel net beeld.

    Tele2Gold Vision (digitaal uit de ADSL2 aansluiting) is wat minder, maar acceptabel. (Hebben we nu in de woonkamer)

    Digitenne (slaapkamer) is echter naar mijn mening zeker iets dat tussen die twee terecht komt. (en de benaming "klotebeeld" is dan ook niet op z'n plaats)
    Weet niet welke antenne jij gebruikt, maar het is net als een schotel wel afhankelijk van plaatsing (al werken beide natuurlijk wel wat anders)
    Koop een goede buiten antenne (ja die kun je gewoon kopen) en je heb PRIMA beeld hoor
    Met de binnenantenne is het een kwestie van juist plaatsen, maar dat kan wat lastiger zijn. (reflecties van ruiten e.d)





    Gr. BG.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #59

    Standaard

    Ik ga binnenkort verhuizen en dan installeer ik het hele boeltje opnieuw met fatsoenlijke digi tv. Digitenne vind ik gewoon beneden pijl. Als ik bij een vriend van me kijk die het via een kabeldecoder heeft lopen rollen m'n ogen bijna uit m'n kop, zo veel mooier is dat. Ik zie blokjes en blokken als de gekte. M'n antenne staat helemaal tegen het raam aan en heeft ongeveer twee derde balkje 'ontvangst'. Zo'n buitenantenne begin ik hier dus niet aan, ik wacht even af tot ik daadwerkelijk in m'n nieuwe onderkomen zit.

    Toch bedankt voor je advies.

    Sharky ook bedankt. Ik heb hem op 'normaal' staan, kleur koel en verder alle instellingen net onder het midden i.v.m. het inspelen van de tv. Het beeld is nu al prachtig! Alle andere hulpmiddelen heb ik ook uitstaan (net zoals bij m'n vorige tv).

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •