Pagina 1 van 42 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1030 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cult-Horror en aanverwanten (was: meest zieke film?)

    dit topic loopt ook op ander dvd forum maar aangezien bijna niemand van hier ook daar zit: wat is de meest zieke film die je ooit gezien hebt en waarom?

    blijkbaar zou irreversible (waarover nu ook een topic loopt bij dvd regio 2) redelijk grof zijn, iemand al gezien of zijn er andere films die je nt kon uitkijken?

    ik nomineer in ieder geval : men behind the sun (film over japanse concentratiekampen), salo en verschillende delen uit de guina pig serie (flowers of flesh and blood en devil's experiment)


    andere die ik hier verwacht van andere forummer's : baise moi, cannibal holocaust

  2. #2

    Standaard

    hmm ik ging waarschijnlijk meer succes gehad met met topic meest romantische scène of zijn jullie allemaal gorehounds die nergens meer van opkijken

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    hmm ik ging waarschijnlijk meer succes gehad met met topic meest romantische scène
    Kijk das pas ziek
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  4. #4

    Standaard

    Ik had je graag verder geholpen, maar helaas bezie mijn collectie: allemaal braafjes en zo gezond als de Welriekende Dreef.
    Maar vooruit omdat jij het bent: Cries and Whispers van Ingmar Bergman. Moet je echt eens het eerst kwartier van proberen te bekijken.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    Ik had je graag verder geholpen, maar helaas bezie mijn collectie: allemaal braafjes en zo gezond als de Welriekende Dreef.
    Maar vooruit omdat jij het bent: Cries and Whispers van Ingmar Bergman. Moet je echt eens het eerst kwartier van proberen te bekijken.
    SOund of music en West Side story is ook geen sinecure, anders

  6. #6

    Standaard

    Trainspotting is ondanks het een zeer goede film is, ook een behoorlijke zieke film. Maar je blijft toch geboeid zitten kijken. Alhoewel die scene met Spud die gaat ontbijten bij de ouders van z'n meissie...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

    Standaard Re: meest zieke film?

    meest zieke film: Harry Potter!!

  8. #8

    Standaard Re: Re: meest zieke film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MikeR
    meest zieke film: Harry Potter!!
    LOL
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    uhm ok tot nu toe nt echt scary of gory dingen dus lol

  10. #10

    Standaard

    andere die ik hier verwacht van andere forummer's : baise moi, cannibal holocaust
    Baise Moi....Mwah.
    En ik wou dat ik de laatste kon beamen. (lees be-aamen en niet biemen ).
    Van deze film ken ik eigenlijk alleen de trailer. Ik herinner mij hele vreemde zangmuziek op de achtergrond. Het verhaal leek op een gore voorloper van The Blair Witch Project: er wordt filmmateriaal gevonden van een verdwenen filmploeg.

  11. #11

    Standaard

    Dr. Giggles... enne Braindead (hebbik nie gezien) leek me dus ook heel erg ziek (wel heel nep)

  12. #12

    Standaard

    C'est arrivé pres de chez vous is ook een aardig zieke film. Er zijn films waarin veel meer gore te zien is, maar juist het a-morele, kille en toch kleinburgerlijke karakter van de hoofdpersoon maakt de film erg ziek.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13

    Standaard

    Freddy Got Fingered is pas ziek en ranzig (navelstreng, paard enz.)

  14. #14

    Standaard Re: meest zieke film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    en verschillende delen uit de guina pig serie (flowers of flesh and blood en devil's experiment)
    Ja, en die foto´s van "mermaid in a manhole", die op die site stonden, zagen er ook best wel sick uit.

  15. #15

    Standaard

    Goh dat Natural Born Killers er nog niet bij staat.
    En Reservoir Dogs heeft ook een paar aardige zieke scenes...
    3d

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Goh dat Natural Born Killers er nog niet bij staat.
    En Reservoir Dogs heeft ook een paar aardige zieke scenes...
    Bedoel je de oor-scene? Ik vond die wel komisch, vreemd genoeg. Kwam misschien door Madsen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Bedoel je de oor-scene? Ik vond die wel komisch, vreemd genoeg. Kwam misschien door Madsen.

    tja wat is komisch..... je begint echt medelijden met die agent te krijgen en je denkt: schiet hem alsjeblieft uit zijn lijden...
    3d

  18. #18

    Standaard Re: Re: meest zieke film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ja, en die foto´s van "mermaid in a manhole", die op die site stonden, zagen er ook best wel sick uit.

    yeps is best wel sick, voor diegene die de film nt kennen :

    een schilder vindt een zeemeermin in een riool, hij neemt ze mee naar huis waar ze begint te rotten in zijn badkuip, hij vindt er nts beter op om te schilderen met haar ingewanden en etter uit haar wonden en nog van dat fraais

    guinea pig serie is echt wel nt doen

    in flowers of flesh and blood gaat het over een samurai die een vrouw ontvoert en haar dan begint te bewerken met zijn zwaard en haar in stukken kapt (duurt eem minuut of 50)

  19. #19
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Re: meest zieke film?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    die op die site stonden
    Wat is de url?

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John



    tja wat is komisch..... je begint echt medelijden met die agent te krijgen en je denkt: schiet hem alsjeblieft uit zijn lijden...
    In zijn oogpunt ZEKER ja. En dan lijkt hij het te redden, wordt hij nog neergeknald.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    heb link gestuurd
    Thx.

    Ik heb even gaan zien dus .... en het ziet er allemaal wel redelijk echt uit, maar de beeldkwaliteit is niet altijd wat het moet zijn precies.

    Waar heb jij je exemplaren gehaald evilgoblin66?
    Welke regio zijn ze?
    En natuurlijk ... hoeveel hebben ze je gekost?


  23. #23

    Standaard

    ik heb de volledige serie liggen op tape van vroeger te traden

    in de benelux werden 2 delen uit de guinea pig serie uitgebracht op 1 dvd namelijk mermaid in a manhole en android of notre dame door de de nederlandse firma japan shock. ik heb er indertijd een euro of 30 voor betaald (gekocht in winkel in antwerpen) ik heb flowers of flesh and blood (of ook wel gewoon guinea pig) liggen op bootlegg dvd. De kwaliteit is zoals bij vhs. Het feit dat het om een nt zo een goede release gaat draagt nog mee aan het realiteitsniveau. wat welk leuk is dat de dvd ook de making of guinea pig bevat. De film zelf is nt ondertiteld maar er wordt eigenlijk bijna nt gesproken

    de hele serie is ook uitgebracht als een boxset maar tegen een erge hoge prijs, er komen later dit jaar nog dvds appart uit met op iedere dvd twee films.

    Ik zou deze films aan niemand aanraden, ze zijn echt wel zeer gruwelijk. De hardcore liefhebbers zullen misschien kunnen uitkijken maar normale mensen nt.

    De guinea pig serie is de meest beruchte reeks films ooit gemaakt, in vele landen werden de films verondersteld snuff te zijn. Charlie Sheen kreeg ooit een exemplaar van the devil's experiment en stapte ermee naar de fbi omdat hij dacht dat hij met een echte snuff film te maken had lol

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    heb link gestuurd
    kun je die misschien ff posten?
    wil ik ook wel eens zien.....
    3d

  25. #25

    Standaard

    http://hell.hkmovie.de/

    kan je reviews met foto's vinden van guinea pig serie, man behind the sun...

Pagina 1 van 42 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •