Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1030 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Dr. Giggles... enne Braindead (hebbik nie gezien) leek me dus ook heel erg ziek (wel heel nep)
    juist en Hannibal, vooral als die darmen eruit vallen

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    http://hell.hkmovie.de/

    kan je reviews met foto's vinden van guinea pig serie, man behind the sun...
    en daar staat mermaid in a manhole ook op?

    edit: gevonden
    3d

  3. #28

    Standaard

    en john, zin gekregen om te gaan huren? lol

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    en john, zin gekregen om te gaan huren? lol
    ach, ik kan er allemaal niet zo mee zitten.....tis maar film.
    maar ik denk dat de plaatselijke filmclub het niet op het repertoire heeft staan....
    3d

  5. #30

    Standaard

    Tokio Decadence... RANZIG
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Tokio Decadence... RANZIG
    vond wel meevallen, redelijk soft, help ben ik nu gestoord lol

  7. #32

    Standaard

    Deze zieke geest is btw nog op zoek naar Tokyo Decadence. Dus als iemand 'm voor een prikkie wilt verkopen. Yez know where to reach me!

    on topic: Ik heb IMO nog nooit een échte (graphic) zieke film gezien, maar wat non-graphic betreft scoort Requiem for a Dream bij mij erg hoog.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Deze zieke geest is btw nog op zoek naar Tokyo Decadence. Dus als iemand 'm voor een prikkie wilt verkopen. Yez know where to reach me!

    je hebt een PM, Jay......
    3d

  9. #34

    Standaard

    Requiem for a Dream en Hannibal vanwege een aantal scenes, maar niet echt omdat het gore movies zijn.

    Ik vind American Psycho erg sicke film. En Natural Born Killers is heerlijk grof soms.

  10. #35

    Standaard

    het lijkt me tijd dat jullie wat meer zieke films bekijken

    of als je echt iets ziek wil zien : probeer de video te vinden van tunesie - belgië

  11. #36

    Standaard

    tsja, ik zie gewoon 99% mainstream films en niet de films die jij bekijkt. Komt nog wel!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    tsja, ik zie gewoon 99% mainstream films en niet de films die jij bekijkt. Komt nog wel!
    ik bekijk nt enkel gestoorde stuff hoor, er is nts mis met mainstream ik bekijk zowat vanalles van het meeste commerciele tot de vaagste underground

  13. #38

    Standaard

    Geestelijk ziek, geen bloederige beelden:

    Boxing Helena...beetje een nettere versie in het gedachtengoed van Mermaid in an Manhole, ik heb de fotos hiervan bekeken en zie deze tot aan nu als winnaar. Maar ach ik ben ook een mainstream volger die af en toe op een zijspoor stapt.

  14. #39

    Standaard Spaanse Films

    De titel is me even ontschoten , maar ik las over een spaanse film die op dit moment erg omstreden is . Zo zelfs dat deze mogelijk verboden gaat worden. De film gaat over een geflipte Dokter die de meest vreselijke experimenten uitvoerd op kinderen , en ze daarna op allerlei kreatieve manieren vermoord. Er schijnen zeer schokkende scenes in te zitten. Dit is vrij ziek lijkt me...

    Perdita Durango ( Dance with the devil ) is ook een vrij heftige film in de "Uncut" version met rituele moorden en de handel in foetussen .
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  15. #40

    Standaard Re: Spaanse Films

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    De titel is me even ontschoten , maar ik las over een spaanse film die op dit moment erg omstreden is . Zo zelfs dat deze mogelijk verboden gaat worden. De film gaat over een geflipte Dokter die de meest vreselijke experimenten uitvoerd op kinderen , en ze daarna op allerlei kreatieve manieren vermoord. Er schijnen zeer schokkende scenes in te zitten. Dit is vrij ziek lijkt me...

    Perdita Durango ( Dance with the devil ) is ook een vrij heftige film in de "Uncut" version met rituele moorden en de handel in foetussen .
    moest je de titel terugvinden kun je mij dan seintje geven thanx

    ik heb perdita durango nog gezien, ik weet wel nt meer of de nederlandse versie gecut is of nt, kan me nt erg veel meer herinneren van de film, de vorige film van alex de la iglesia was veel beter : el dia de la bestia

  16. #41

    Standaard

    Er zitten toch ook aardig gore scenes in The Fly en The Fly II.
    Vooral van die binnenstebuiten gedraaide dieren.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  17. #42

    Standaard

    'Salò o le 120 giornate di Sodoma' (of gewoon Salo) is toch wel het meest zieke wat ik tot nu toe qua 'ranzige film' gezien heb tot nu toe. Ongelovelijk dat mensen daaraan willen meewerken en misschien wel net zo ongelovelijk dat mensen hier naar willen kijken. Het gros van de horror-films van nu is vergeleken met een film als deze eerder 'grappig' dan ziek te noemen.

    BTW, Requiem for a Dream vind ik eerder 'pijnlijk om te bekijken' dan ziek. Er bestaat een nuance tussen die twee dingen.

    Richard

  18. #43

    Standaard

    ah nog iemand die dit walgelijke filmpje gezien heeft

  19. #44
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Er zitten toch ook aardig gore scenes in The Fly en The Fly II.
    Vooral van die binnenstebuiten gedraaide dieren.
    Dat vond ik vooral functioneel, dus minder 'goor'.

    Ik ben blij dat in die twee (vooral de eerste) het verhaal primeerde en niet de special effects.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    'Salò o le 120 giornate di Sodoma' (of gewoon Salo)
    Kan iemand mij wat vertellen over deze film? Mijn interesse is gewekt.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  21. #46

    Standaard

    een deel jongeren worden ontvoerd door een aantal Italiaanse fascisten tijdens WO II om als een soort van sex slaven te dienen. de film is opgedeeld uit verschillende delen waaronder the circle of shit : gaat over de geneugten van het eten van stront en zo. geen leuke film om naar te kijken in ieder geval

    pier paoulo passolini, de regisseur, werd kort na het einde van de opnames vermoord

  22. #47

    Standaard

    Caligula, en Baise Moi vind ik er ook wel in passen
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  23. #48

    Standaard

    nog een aantal zieke films of scènes :


    aftermath van nacho cerda : wat gebeurt er daar allemaal in het lijkenhuisje spaanse film die sinds begin jaren '90 tot een classic is uitgegroeid, nt op dvd en nt voor gevoelige zielen


    Lucker the necrophagous : opgenomen in kortrijk (mijn woonplaats) en daardoor al wat minder angstaanjagend maar toch nog met paar zieke scènes. deze video is erg erg moeilijk te krijgen maar de film zou later het jaar worden uitgebracht op dvd. De film gaat over een Kortrijkse necrofiele seriemoordenaar genaamd John Lucker. Kijk vooral uit naar de scène (of net nt lol) waarin hij een vrouw vermoord, haar een paar dagen laat rotten en dan uhm er dingen mee doet

    Violent Shit III : Infantry of doom : nt echt ziek omdat het echt zo over de top is, ultra low budget, gefilmd op video door de Duitser Andreas Shaas, kruising van zombies, evil mannen, kung fu en voor het grootste deel cheesy effects; leuk voor de gore hounds en genre liefhebbers, doet bij momenten aan braindead maar is veel minder goed

    new york ripper van lucio fulci (verminken van vrouwen door een moordenaar die spreekt met de stem van donald duck)

    cannibal ferox aka make them die slowly : castratie, openen van schedel, dierenmishandeling en de scène waarin een vrouw word opgehangen aan haken door haar borsten ouch


    binnenkort volgt meer

  24. #49
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    evilgoblin66

    Hoe zou jouw top 20 er uitzien in volgende categorieën?

    Goorste films (maar kijkbaar)
    Sickste films (met momenten moet je het hoofd afwenden)
    Fucked-up movies (na 30 seconden ligt je te spauwen in de porseleinen pot)
    Grappige horror (Braindead, Evil Dead, ...)

    En als persoonlijke noot (je weet ondertussen al wel een beetje wat ik graag zie en wat ik graag zou willen zien): wat raad je mij aan om te zien?

  25. #50

    Standaard

    ik ga eerst nog een beetje reizen (de trein is altijd een beetje reizen en avontuur, vooral met de mega nmbs) als ik thuis kom zal ik eens een blik werpen op mijn collectie en dan geef ik wel mijn lijstje , tot dan

Pagina 2 van 42 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •