Pagina 40 van 42 EersteEerste ... 3036373839404142 LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1030 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Het maakt mij niet uit of het echt of nep is, een in geuren en kleuren uitgebeelde uiteengesneden vrouw verdraag ik slecht. Het nut ervan gaat ook aan mij voorbij, aangezien het mij totaal niet entertaint.

    Of het dan echt of nep is; het beeld blijft. Dat zoiets er in het echt ongeveer hetzelfde uitziet betekent voor mij genoeg. Nee ik kom liever niet in aanraking met dergelijk beeldmateriaal.

    Psychologische kwellingen vind ik daarentegen reuzeinteressant, omdat ik dan op een onderhuidse manier bewogen word. Vele malen interessanter dan simpelweg shocking beeldmateriaal.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Psychologische kwellingen vind ik daarentegen reuzeinteressant, omdat ik dan op een onderhuidse manier bewogen word. Vele malen interessanter dan simpelweg shocking beeldmateriaal.
    Dan kan ik jou, en eigenlijk iedereen hier, deze uitstekende films aanraden:

    Pin (1988)
    http://www.imdb.com/title/tt0095871/

    Chasing Sleep (2000)
    http://www.imdb.com/title/tt0221069/

  3. #978

    Standaard

    ToD vind ik de meest onsmakkelijke film die ik ken Qeuina Pig series sorry als ik het verkeerd spel is allemaal nep.Dus vind ik op dat gebied al stuk minder ook zit er meestal een verhaal in die films terwijl dat in ToD totaal niet zit.

    Uiteindelijk draait het hierom dat het gewoon al schokkend is dat je dat even in de supermarkt koopt,en vooral dat kleine kinderen het ook makkelijk mee kunnen nemen je gaat gewoon naar zon zelf scan kassa en de baliemedewerker denkt dat het een spelletje is vervolgens word het kind zwaar getrouwmatieseert omdat hij niet weet wat ehm te wachten staat.

    Maarja opzich vind ik de mensen die hier met plezier naar kijken ook zwaar gestoort.Maar ieder zen mening.

  4. #979
    incubus
    Guest

    Standaard

    Ik vind het jammer dat een interessant film topic ontaard in een Mondo cinema topic. De wat oudere Mondo reeksen zoals Mondo Cane en Shocking Africa en Asia vond ik goed te doen en waren op zich niet gefocused op dood en verderf zoals dat wel is bij Traces of Death.
    Bij die oudere films zag je meer afwijkende culturen en vreemde gebruiken dan menselijk leed. Ze geven toch wel een docu achtige meerwaarde en gaan niet te ver qua leedvermaak.

    Om dan naar de traces of death toestanden te gaan...
    Ik heb 3 delen in de kast staan en ben niet verder geraakt dan deel 1. Dat zal ook zo blijven en ik zie ze ook niet als films. Het zijn enkele ongetalenteerde gasten die vrijgekomen archiefbeelden van dood en menselijk leed op video monteerden tot een wansmakelijk geheel. Het vaak sarcastische en ironische commentaar erbij en het voorzien van death en trash metal muziek maakt het respect voor de dood er alvast niet beter op. De makers van de montage maken zich wijselijk niet bekend want het lijken me toch wel twisted gevalletjes. Er is geen meerwaarde en het is enkel gemaakt voor leedvermaak.
    Dit soort compilaties zijn aan mij niet besteed.

    Geef mij maar goede cinema en obscure horrorfilms waarin de effecten van het prostethische gehalte zijn.

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door incubus
    Ik vind het jammer dat een interessant film topic ontaard in een Mondo cinema topic. De wat oudere Mondo reeksen zoals Mondo Cane en Shocking Africa en Asia vond ik goed te doen en waren op zich niet gefocused op dood en verderf zoals dat wel is bij Traces of Death.
    Bij die oudere films zag je meer afwijkende culturen en vreemde gebruiken dan menselijk leed. Ze geven toch wel een docu achtige meerwaarde en gaan niet te ver qua leedvermaak.

    Om dan naar de traces of death toestanden te gaan...
    Ik heb 3 delen in de kast staan en ben niet verder geraakt dan deel 1. Dat zal ook zo blijven en ik zie ze ook niet als films. Het zijn enkele ongetalenteerde gasten die vrijgekomen archiefbeelden van dood en menselijk leed op video monteerden tot een wansmakelijk geheel. Het vaak sarcastische en ironische commentaar erbij en het voorzien van death en trash metal muziek maakt het respect voor de dood er alvast niet beter op. De makers van de montage maken zich wijselijk niet bekend want het lijken me toch wel twisted gevalletjes. Er is geen meerwaarde en het is enkel gemaakt voor leedvermaak.
    Dit soort compilaties zijn aan mij niet besteed.

    Geef mij maar goede cinema en obscure horrorfilms waarin de effecten van het prostethische gehalte zijn.
    Volledig mee akkoord.

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Psychologische kwellingen vind ik daarentegen reuzeinteressant, omdat ik dan op een onderhuidse manier bewogen word. Vele malen interessanter dan simpelweg shocking beeldmateriaal.
    Dan kan ik jou, en eigenlijk iedereen hier, deze uitstekende films aanraden:

    Pin (1988)
    http://www.imdb.com/title/tt0095871/

    Chasing Sleep (2000)
    http://www.imdb.com/title/tt0221069/
    Chasing Sleep heb ik gezien, daarvan was ik niet echt ondersteboven. Michael Haneke's Funny Games vind ik kwellender...

    Pin zal ik eens naar uitkijken, bedankt!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Psychologische kwellingen vind ik daarentegen reuzeinteressant, omdat ik dan op een onderhuidse manier bewogen word. Vele malen interessanter dan simpelweg shocking beeldmateriaal.
    Dan kan ik jou, en eigenlijk iedereen hier, deze uitstekende films aanraden:

    Pin (1988)
    http://www.imdb.com/title/tt0095871/

    Chasing Sleep (2000)
    http://www.imdb.com/title/tt0221069/
    Chasing Sleep heb ik gezien, daarvan was ik niet echt ondersteboven. Michael Haneke's Funny Games vind ik kwellender...

    Pin zal ik eens naar uitkijken, bedankt!
    Pin vond ik behoorlijk creepy, erg vreemd sfeertje hangt er in die film, zeker wanneer die dummy in beeld komt. Geen gore of bloed maar wat mij betreft een psychologische thriller van de bovenste plank. De dvd is volgens mij enkel op R1 verschenen.

    Funny Games is inderdaad een topper in zijn genre. Psychologische terreur van ongekend hoog niveau. Haneke bouwt de spanning langzaam op tot een haast ondraaglijk niveau. Erg doeltreffend is ook dat Haneke de gruwelijkheden hoofdzakelijk off screen laat plaatsvinden waardoor de kijker verplicht wordt zijn verbeelding aan het werk te zetten... en dat werkt bijzonder effectief.

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Pin vond ik behoorlijk creepy, erg vreemd sfeertje hangt er in die film, zeker wanneer die dummy in beeld komt. Geen gore of bloed maar wat mij betreft een psychologische thriller van de bovenste plank. De dvd is volgens mij enkel op R1 verschenen.

    Funny Games is inderdaad een topper in zijn genre. Psychologische terreur van ongekend hoog niveau. Haneke bouwt de spanning langzaam op tot een haast ondraaglijk niveau. Erg doeltreffend is ook dat Haneke de gruwelijkheden hoofdzakelijk off screen laat plaatsvinden waardoor de kijker verplicht wordt zijn verbeelding aan het werk te zetten... en dat werkt bijzonder effectief.
    Nou ja, [spoiler:cb62b8ffdf]als het zoontje zonder pardon met een shotgun aan flarden wordt geschoten, of de man met een golfclub wordt bewerkt, om nog maar te zwijgen van het 10 minuten durende 'aftermath'-shot in de huiskamer, met dood zoontje en creperende man, waarna de vrouw uiteindelijk besluit de straat op te gaan [/spoiler:cb62b8ffdf] vind ik niet echt off-screen... :), maar inderdaad, behoorlijk intens. Het ergste is nog de interactie van de main-martelaar met de kijker, en hoe de regisseur speelt met de verwachtingen van het publiek. De 'afstandbediening'-vondst verraste mij behoorlijk!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door incubus
    Ik vind het jammer dat een interessant film topic ontaard in een Mondo cinema topic. De wat oudere Mondo reeksen zoals Mondo Cane en Shocking Africa en Asia vond ik goed te doen en waren op zich niet gefocused op dood en verderf zoals dat wel is bij Traces of Death.
    Bij die oudere films zag je meer afwijkende culturen en vreemde gebruiken dan menselijk leed. Ze geven toch wel een docu achtige meerwaarde en gaan niet te ver qua leedvermaak.
    Nou vond ik Mondo cane toch ook niet bepaald misselijk. Ik kreeg een beetje de indruk, dat er beelden geschoten werden van 'echt' gebeurtenissen op deze planeet, maar enkel met als doel te shockeren en er geld aan te verdienen, en zeker niet om er een docu-achtige meerwaarde aan te geven. Nee het spijt me, maar het artistieke aspect, wat bij iedere film (hoe slecht ook) aanwezig zou moeten zijn, kan ik in Mondo cane in de verste verte niet terug vinden.
    Ik ben aardig wat gewend, en een rauwe horror mag ik graag zien, maar Mondo Cane vond ik toch echt misselijkmakend. En de culturele meerwaarde, van [spoiler:13e16a82e9]het afsnijden van iemands geslachtsdeel[/spoiler:13e16a82e9] moet iemand mij ook maar eens uitleggen.

    Nee, Mondo Cane is misschien 'minder mondo' als andere genoemde shockumentaries in dit topic, maar iedere procent mondo blijft er 1 teveel naar mijn mening.

  10. #985

    Standaard

    Beetje offtopic maar vond zojuist dit filmpje. Hierin is te zien hoe de Zuid Koreaanse politie te werk gaat... Ik kreeg er tenminste buikkrampen van. Ze maken mooie films in Zuid Korea maar dit gaat mij toch net iets te ver >> Watch here

    Maar goed past wel een beetje in het rijtje meest zieke film...
    Roy aka Kakihara

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Beetje offtopic maar vond zojuist dit filmpje. Hierin is te zien hoe de Zuid Koreaanse politie te werk gaat... Ik kreeg er tenminste buikkrampen van. Ze maken mooie films in Zuid Korea maar dit gaat mij toch net iets te ver >> Watch here

    Maar goed past wel een beetje in het rijtje meest zieke film...
    NEE, het past er juist niet in. Realiteit en fictie houden we hier namelijk graag gescheiden.

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Beetje offtopic maar vond zojuist dit filmpje. Hierin is te zien hoe de Zuid Koreaanse politie te werk gaat... Ik kreeg er tenminste buikkrampen van. Ze maken mooie films in Zuid Korea maar dit gaat mij toch net iets te ver >> Watch here

    Maar goed past wel een beetje in het rijtje meest zieke film...
    NEE, het past er juist niet in. Realiteit en fictie houden we hier namelijk graag gescheiden.
    Inderdaad, de vaste kern van dit topic (en eigenlijk niemand denk ik) zit absoluut niet te wachten op dit soort filmpjes. Ik bekijk ze gewoon niet want dat heeft niets meer met film/entertainment te maken.

  13. #988

    Standaard

    Ik heb door dat ik met het plaatsen van bovenstaande filmpje de fout in ben gegaan . Met het oog op de richtlijnen van dit topic. Hiervoor mijn gemeende excuus. Zal het dus ook niet weer doen. Volgende keer plaats ik wel wat zinnigs.

    Vriendelijke groet,
    Roy
    Roy aka Kakihara

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy K.
    Ik heb door dat ik met het plaatsen van bovenstaande filmpje de fout in ben gegaan . Met het oog op de richtlijnen van dit topic. Hiervoor mijn gemeende excuus. Zal het dus ook niet weer doen. Volgende keer plaats ik wel wat zinnigs.

    Vriendelijke groet,
    Roy
    Bovenstaande reacties waren geen aanval naar jou persoonlijk hoor Roy, no problem dus. Maar toch een zeer nette reactie van je. Het komt er gewoon op neer dat men hier geniet van gore en splatter juist omdat het fake is, en men dus geen behoefte heeft aan 'real life' gruwelijkheden.

  15. #990

    Standaard

    Inderdaad, no hard feelings. Toegegeven, de titel van het topic is ook wel een beetje misleidend, misschien een idee om dit aan te passen?

  16. #991

    Standaard

    Goed plan, en dan gelijk de mondo discussies uitbannen.

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Dan kan ik jou, en eigenlijk iedereen hier, deze uitstekende films aanraden:

    Pin (1988)
    http://www.imdb.com/title/tt0095871/
    Heb vorige week Pin voor een habbekrats op R2 dvd gevonden en gekeken, en moet zeggen dat het best een akelige film is. Niet gelijk erg ziek, maar vooral de punchline is er een om nog even over na te denken.

    Bedankt voor de suggestie!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Dan kan ik jou, en eigenlijk iedereen hier, deze uitstekende films aanraden:

    Pin (1988)
    http://www.imdb.com/title/tt0095871/
    Heb vorige week Pin voor een habbekrats op R2 dvd gevonden en gekeken, en moet zeggen dat het best een akelige film is. Niet gelijk erg ziek, maar vooral de punchline is er een om nog even over na te denken.

    Bedankt voor de suggestie!
    Mooi dat je de sfeer in Pin net zo goed vond als ik. Jammer genoeg is deze film niet echt bekend waardoor hij niet de waardering krijgt die hij zou moeten krijgen.

    Waar heb je die R2 gevonden en staan er ook extra's op? Ik ben destijds naar R1 uitgeweken omdat het op R2-gebied volledig windstil bleef rond deze film.

  19. #994

    Standaard

    de R2 hadden ze bij BOL voor 5.99. Er staan alleen wat trailers op. De transferkwaliteit is ook niet reuze, maar daar ging het me in dit geval niet om, zeker niet omdat de prijs aan de goeie kant was.

    Hoewel deze kale versie dus een matige kwaliteit is, en eveneens naar 4:3 is gepan&scand, vond ik het best de aankoop waard, maar als ik hem kan inruilen voor de versie met commentaar en in 1:85, zal ik dat zeker doen.

    Hier staat wat info over een R0.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #995

    Standaard

    Voor die prijs bij Bol moet je het inderdaad niet laten, je hebt er toch een goede film bij.

    Ikzelf heb deze versie (de commentaartrack is trouwens zeker de moeite waard):
    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd

  21. #996

    Standaard

    Pin heb ik pas meegenomen voor mijn broertje bij de Kwantum in Roosendaal voor slechts €2,99


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes
    Pin heb ik pas meegenomen voor mijn broertje bij de Kwantum in Roosendaal voor slechts €2,99 ;-)


    Jeroen.
    Achja, baas boven baas. Als ik nu al bedenk wat ik allemaal wel niet had kunnen doen voor die 3 euro word ik al verdrietig... Niet meer aan denken!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #998

    Standaard

    Het was niet om jou te pesten 1101
    Gewoon als tip voor degene die hem nog wilde aanschaffen.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Die laatste is naar mijn weten de welbekende zelfmoord van R. Budd Dwyer, een parlementslid dat verdacht werd van fraude of iets dergelijks. Hij zou live voor het parlement en de camera's een verklaring afleggen, maar trok in plaats daarvan een pistool tevoorschijn en knalde zijn hersens eruit. Niet alleen de parlementsleden waren getuige; aangezien de verklaring live uitgezonden werd zagen ook vele tv-kijkers dit gruwelijke tafereel. Erg geruchtmakend, en zo'n beetje op elke mondo-video wel terug te vinden.
    Ook de pig-roast scene is vrij legendarisch en komt volgens mij ook niet enkel op Traces Of Death voor.
    Hoe het ook zij, walgelijke verzamelingen van real life atrocities. En dus nogmaals, een schande dat C1000 dit in de schappen heeft staan. Een nietsvermoedende verkoper zal dit maar door een ventje van tien laten kopen (eerlijk is eerlijk, de coverart is verschrikkelijk slecht en suggereert eerder een goedkope horror film), die vervolgens gezellig het DVDtje in zijn DVDspeler duwt. Hoppa.

    En ik wil het inderdaad niet zien, pure smerigheid die met een totaal disrespect voor de 'geportretteerden' gepresenteerd wordt. Overigens is Traces Of Death nog lang niet de ziekste zooi in zijn genre. Jazeker, er bestaat nog erger, hoewel dat eigenlijk onmogelijk lijkt. Desalniettemin, iets als Death Women laat Traces Of Death verbleken qua vileine, walgelijke smerigheid.
    allemaal waar!de ziekste serie van shockumentary's is naar mijn weten faces of gore de bruutste moorden ooit!
    die c1000 is dat een winkel?
    als ze dat er hebben wil ik er wel eens hene gaan!!!
    faces of gore is nergens te vinden in de BENELUX!
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door incubus
    Ik vind het jammer dat een interessant film topic ontaard in een Mondo cinema topic. De wat oudere Mondo reeksen zoals Mondo Cane en Shocking Africa en Asia vond ik goed te doen en waren op zich niet gefocused op dood en verderf zoals dat wel is bij Traces of Death.
    Bij die oudere films zag je meer afwijkende culturen en vreemde gebruiken dan menselijk leed. Ze geven toch wel een docu achtige meerwaarde en gaan niet te ver qua leedvermaak.

    Om dan naar de traces of death toestanden te gaan...
    Ik heb 3 delen in de kast staan en ben niet verder geraakt dan deel 1. Dat zal ook zo blijven en ik zie ze ook niet als films. Het zijn enkele ongetalenteerde gasten die vrijgekomen archiefbeelden van dood en menselijk leed op video monteerden tot een wansmakelijk geheel. Het vaak sarcastische en ironische commentaar erbij en het voorzien van death en trash metal muziek maakt het respect voor de dood er alvast niet beter op. De makers van de montage maken zich wijselijk niet bekend want het lijken me toch wel twisted gevalletjes. Er is geen meerwaarde en het is enkel gemaakt voor leedvermaak.
    Dit soort compilaties zijn aan mij niet besteed.

    Geef mij maar goede cinema en obscure horrorfilms waarin de effecten van het prostethische gehalte zijn.
    ja in die oude shocking africa films zie je geen menselijk leed maar dierlijk leed,dus geef my maar traces of death!
    en als je die toch in je kast hebt en er niet naar kijkt verkoop je ze mischien?
    death is just the beginning
    dvd's te koop!!voor lijst mail me!

Pagina 40 van 42 EersteEerste ... 3036373839404142 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •