De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Faces of Death

  1. #1

    Standaard Faces of Death

    Gorgon Video has announced that they are bringing the legendary gore documentary 'Faces of Death' to Blu-ray on October 7th, day-and-date with the DVD re-release. A brand new high definition transfer was created for this release from extremely rare vault material and will be accompanied by a 5.1 soundtrack.

    Extras for this release include:

    • Feature-length documentary with director Conan Le Cilaire
    • "Choice Cuts with editor Glenn Gurner" featurette
    • "The Death Makers with Special Make-Up FX Creators Allan A. Apone and Douglas J. White" featurette
    • Trailers
    • Outtakes
    • Deleted Scenes
    Bron: Blu-ray.com
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Uit de gehele serie, vind ik persoonlijk deel 4 de, ja hoe zeg ik dat gepast? , In ieder geval degene die me het meeste aansprak.

    Die begint met een crematie die je ziet, en verder zat er een goochelaar in die in blok met messen door zn gezicht krijgt gespiest. Om een keer te kijken leuk, maar om nu te kopen, nou nee!

  5. #5

    Standaard

    Gezellig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Uit de gehele serie, vind ik persoonlijk deel 4 de, ja hoe zeg ik dat gepast? , In ieder geval degene die me het meeste aansprak.

    Die begint met een crematie die je ziet, en verder zat er een goochelaar in die in blok met messen door zn gezicht krijgt gespiest. Om een keer te kijken leuk, maar om nu te kopen, nou nee!
    Ow dan heb ik toevallig ook deel 4 gezien, heel lang geleden. Nare dingen wel...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #7

    Standaard

    Ik weet niet van welk deel ik ooit een stuk gezien heb maar hierin werd iemand overvaren door een speedboot en er werd een hondje levend opgesneden en de ingewanden eruit gehaald.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik weet niet van welk deel ik ooit een stuk gezien heb maar hierin werd iemand overvaren door een speedboot en er werd een hondje levend opgesneden en de ingewanden eruit gehaald.
    Ook deel 4! Hmmm of ik heb ze gewoon allemaal gezien..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #9

    Standaard

    Ik heb die films nooit gezien, maar is het nou allemaal echt? Ik weet dat er ergens midden jaren 80 zo'n rel omheen was.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb die films nooit gezien, maar is het nou allemaal echt? Ik weet dat er ergens midden jaren 80 zo'n rel omheen was.
    Nee, het grootste deel is allemaal in scene gezet.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Gatver, ja, ik heb eens gezien hoe mensen in een restaurant met lepels op de schedel van een vastgebonden aapje stonden te meppen tot het dood was. Toen vraten ze zijn hersens op of zo. Tenminste, zoiets staat me bij. En was er ook niet een man die tussen twee treinen vastzat en in twee stukken zou vallen als de treinen in beweging zouden komen? Kwam zijn familie niet om afscheid te nemen? En er staat me ook iets bij van iemand die aangevallen werd door krokodillen of zo. Bah, goor eigenlijk.

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij was die rel rondom de film Cannibal Holocaust. Dit is ook bijna allemaal in scene gezet. In het boekje wat ik bij de dvd heb staat wel dat ze zo´n reuzenschildpad om zeep hebben geholpen, wat je in de film ook ziet. Er was ook nog een ander beest, maar ik weet even niet welke.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •