Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 689 van 689 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat kan inderdaad ook als het je alleen om ruimtebesparing te doen is. Dit was voor mij echter geen optie, want ik wilde per se ook de hoesjes bij de schijfjes hebben.
    En Stefaan, begrijp ik het goed dat de schijven in de koffers dus niet op alfabetische volgorde liggen? Je kijkt dus in je spreadsheet welke nummer bij een bepaalde film hoort en dan weet je in welke koffer deze zit? En wat doe je met Blu-ray/DVD-combi's? Zitten die bij elkaar in éën hoesje?
    Ik heb als proef 100 DVD mappen en CD hoesjes besteld, kijen hoe het bevalt. Ik heb wel die met gaatjes besteld zodat ze in een map kunnen, zo'n doos neemt ook weer veel ruimte in. Even kijken hoe het is...

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb als proef 100 DVD mappen en CD hoesjes besteld, kijen hoe het bevalt. Ik heb wel die met gaatjes besteld zodat ze in een map kunnen, zo'n doos neemt ook weer veel ruimte in. Even kijken hoe het is...
    Je hebt dus niet de DVD-ringbanden besteld die zij aanbieden?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #678

    Standaard

    Grappig al die opbergopties. Bij mij staat alles in Ikea Billies met deuren ervoor. Maar wel door elkaar en ook soms twee rijen, dus iets terugvinden is soms een uitdaging Bijna alleen nog bluray en 4K, wat op dvd over is zijn de muziek dvd's en een enkele seriebox. Die serieboxen uit de jaren 00 nemen vaak de meeste ruimte in, bijna een halve meter soms met alle seizoenen in hun eigen keepcase of slipcase. De herkijkwaarde vind ik ook het laagst (en het meeste staat toch op streamingdiensten) dus die zijn dan ook de deur uit.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je hebt dus niet de DVD-ringbanden besteld die zij aanbieden?
    Nee, eerst alleen de DVD mappen. Gisteren binnen en eerlijk gezegd: het valt tegen. IK had verwacht dat ze van een soort hard plastic waren, zodat ze wat steviger waren, maar ze zijn best slapjes. Het helpt ook niet dat amazon ze slecht ingepakt had (samen de CD hoesjes), waardoor ze al verbogen binnen kwamen. Ik heb ze nog wel de hele dag onder zware boeken gelegd, maar dat hielp niet. Helaas geen succes dus, dus ik moet naar een andere oplossing zoeken.

    Ik heb wel de collectie eens gesorteerd, dat was echt nodig want ik kon af en toe films heel moeilijk of niet vinden. Daarbij heb ik even snel bepaald welke in een hoesje zouden kunnen, dat zijn er nu nog maar een paar honderd. Misschien als ik kritischer ben, dat ik dat verhoog.

    Daarnaast begin ik mij steeds meer af te vragen of ik sommige gewoon weg moet doen....vaak gaat het dan om OOP titels die ik dan niet meer kan kopen (of tegen een hoge prijs). Maar ja, dat zou geen reden moeten zijn om ze te houden. Ook even iets om over na te denken.

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nee, eerst alleen de DVD mappen. Gisteren binnen en eerlijk gezegd: het valt tegen. IK had verwacht dat ze van een soort hard plastic waren, zodat ze wat steviger waren, maar ze zijn best slapjes. Het helpt ook niet dat amazon ze slecht ingepakt had (samen de CD hoesjes), waardoor ze al verbogen binnen kwamen. Ik heb ze nog wel de hele dag onder zware boeken gelegd, maar dat hielp niet.
    Het klopt dat de hoezen die T3L-shop levert om DVD's en Blu-rays in op te bergen, flexibel zijn. Ik had ook niet anders verwacht. Maar als je eenmaal de Blu-ray of DVD met de hoes er in stopt dan zit dat echt wel strak. Bij mij in ieder geval wel. De kans op scheuren is echt heel klein. Hard plastic had ik echt niet mooi gevonden en daarmee kun je ook veel minder ruimte besparen. En dat Amazon steken laat vallen met de verpakking: tja, wat zal ik er van zeggen. Ik bestel mijn spullen altijd rechtstreeks in Denemarken en dat wordt prima verpakt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #681

    Standaard

    De pasvorm was erg goed hoor, ik vond het alleen heel slapjes. En ja, als ik dan kijk naar de prijs, dan vond ik die wel hoog t.o.v. het product. Maar misschien had ik verkeerde verwachtingen, dat kan ook. Ik heb mij de voorbeelden voor ogen die ze zelf bij de producten hebben en daar ziet het er veel steviger uit.

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De pasvorm was erg goed hoor, ik vond het alleen heel slapjes. En ja, als ik dan kijk naar de prijs, dan vond ik die wel hoog t.o.v. het product. Maar misschien had ik verkeerde verwachtingen, dat kan ook. Ik heb mij de voorbeelden voor ogen die ze zelf bij de producten hebben en daar ziet het er veel steviger uit.
    Ik weet niet wat je met die laatste opmerking bedoelt, of verwijs je naar de video's op de site van de webshop? Dit was voor mij wel de oplossing die ik zocht en ik heb nergens anders vergelijkbare hoesjes gevonden. Zij bieden bovendien een totaaloplossing en dat sprak mij wel aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #683

    Standaard

    Die foto's bij de producten. Dan lijken ze (imo) een stuk steviger dan ze in werkelijkheid zijn. Maar misschien had ik verkeerde verwachtingen.

  9. #684

    Standaard

    @Marcel Hoeve of de mensen met DJ koffers,

    Bevalt het systeem nog steeds?
    Hoe staan jullie tegenover de flexibele hoesjes met vilt waar je de schijf in plaatst?

    Krasloos? Plakt niet? Films blijven spelen?

    Ik lees op het bluray.com forum namelijk horrorverhalen over hoesjes.
    Daar heb je veel tegenstanders en ze blijven daar zeggen om films enkel te bewaren in de originele harde doosjes.

    Maar ik moet echt plaats gaan besparen dus als het bij jullie nog altijd goed gaat...

    Bedankt

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    @Marcel Hoeve of de mensen met DJ koffers,

    Bevalt het systeem nog steeds?
    Hoe staan jullie tegenover de flexibele hoesjes met vilt waar je de schijf in plaatst?

    Krasloos? Plakt niet? Films blijven spelen?

    Ik lees op het bluray.com forum namelijk horrorverhalen over hoesjes.
    Daar heb je veel tegenstanders en ze blijven daar zeggen om films enkel te bewaren in de originele harde doosjes.

    Maar ik moet echt plaats gaan besparen dus als het bij jullie nog altijd goed gaat...

    Bedankt
    Ik heb deze opbergmethode voor mijn standaard Blu-rays, DVD's en CD's nu bijna twee jaar in gebruik en het bevalt nog steeds uitstekend! Geen krassen, de schijven plakken niet en de films blijven spelen. Ik ben nog geen problemen tegengekomen anders dan die welke in het andere forumtopic gemeld wordt over bepaalde Blu-rays die niet meer willen afspelen, zoals de Nederlandse uitgave van 'Slumdog Millionaire'. Deze manier van opbergen van de T3L-shop scheelt zo ontzettend veel opbergruimte!. Het is geen goedkope oplossing, maar het leuke eraan is dat je nu weer door je opbergbakken kunnen 'bladeren' zoals je voorheen in de winkel deed omdat je nu de hoesjes weer in hun volle glorie ziet i.p.v. dat je tegen de zijkant aan zit te kijken. Ik kan het alleen maar aanbevelen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb deze opbergmethode voor mijn standaard Blu-rays, DVD's en CD's nu bijna twee jaar in gebruik en het bevalt nog steeds uitstekend! Geen krassen, de schijven plakken niet en de films blijven spelen. Ik ben nog geen problemen tegengekomen anders dan die welke in het andere forumtopic gemeld wordt over bepaalde Blu-rays die niet meer willen afspelen, zoals de Nederlandse uitgave van 'Slumdog Millionaire'. Deze manier van opbergen van de T3L-shop scheelt zo ontzettend veel opbergruimte!. Het is geen goedkope oplossing, maar het leuke eraan is dat je nu weer door je opbergbakken kunnen 'bladeren' zoals je voorheen in de winkel deed omdat je nu de hoesjes weer in hun volle glorie ziet i.p.v. dat je tegen de zijkant aan zit te kijken. Ik kan het alleen maar aanbevelen!
    Top ! Ik probeer het

  12. #687

    Standaard

    Dan duurt een film zoeken toch wel langer? Ik geniet van naar mijn collectie kijken en heb vrijwel elke film in enkele seconden gepakt. Dat zou ik met een ander systeem niet hebben. Ik vind het wel mooi dat de oplossing er is voor mensen die hier anders in staan.
    The future is Blu

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dan duurt een film zoeken toch wel langer? Ik geniet van naar mijn collectie kijken en heb vrijwel elke film in enkele seconden gepakt. Dat zou ik met een ander systeem niet hebben. Ik vind het wel mooi dat de oplossing er is voor mensen die hier anders in staan.
    Voorheen kostte het me 3,6 seconden om een film te vinden toen ik nog alle Blu-rays in de keep cases op alfabetische volgorde in de opbergrekken had staan, nu is dat 6,8 seconden...
    Als het nu minuten zou duren, dan heb je een punt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je ook weer alle titels op alfabetische volgorde in de opbergbakken zet, maar dat spreekt voor zich, lijkt me. Maar tijd en haast speelt in mijn leven gelukkig geen rol.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Voorheen kostte het me 3,6 seconden om een film te vinden toen ik nog alle Blu-rays in de keep cases op alfabetische volgorde in de opbergrekken had staan, nu is dat 6,8 seconden...
    Als het nu minuten zou duren, dan heb je een punt. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je ook weer alle titels op alfabetische volgorde in de opbergbakken zet, maar dat spreekt voor zich, lijkt me. Maar tijd en haast speelt in mijn leven gelukkig geen rol.
    Ik had niet verwacht dat het nog steeds in enkele secondes zou gaan. Goed punt dan.
    The future is Blu

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •