Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 689 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Totaal 949 titels.

    Dvd 636
    Blu-ray 315
    4K 8

  2. #627

    Standaard

    Op dit moment 5348 stuks:

    2956 DVD's
    2139 Blu-ray's
    182 Blu-ray/DVD Combinatie
    67 Ultra HD/Blu-ray Combinatie
    3 Ultra HD/Blu-ray/DVD Combinatie

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op dit moment 5348 stuks:

    2956 DVD's
    2139 Blu-ray's
    182 Blu-ray/DVD Combinatie
    67 Ultra HD/Blu-ray Combinatie
    3 Ultra HD/Blu-ray/DVD Combinatie
    Zo dan! En je slaapt dan in je andere huis?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #629

    Standaard

    Aantal films: 559
    Kijkachterstand: 40
    Versies
    Alternative Cut: 0
    Directors Cut: 16
    Extended Edition: 21
    Theatrical Cut: 518
    Unrated Cut: 4
    Drager
    4K Blu-ray: 3
    Blu-ray: 294
    DVD: 262
    HD-DVD: 0
    Laserdisc: 0
    UMD: 0
    VHS: 0
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Zo dan! En je slaapt dan in je andere huis?
    Nee hoor Martin . De Blu-ray's met een slipcover staan in de kast, samen met de Steelbook. Grote boxen staan op dressoir kast of in de kast. Normale Blu-ray's zitten in een Grote DJ Koffer (1000 stuks schijfjes). De hoesjes doe ik in een doorzichtig hoesje & vervolgens in een Map. En tenslotte die doosjes gooi ik weg. Ik woon overigens in een gewoon klein appartement (Huiskamer 44m2), 1 slaapkamer, klein kamertje & badkamer met douche. Dus zeker niet in een huis.

    Overigens heb ik veel meer DVD's & Blu--ray's, want boxen tel ik als een titel. Voorbeeld: Complete DVD verzamel box Beverly Hills 90210 bevat 71 schijfjes, maar is dus als 1 geteld. Dus eigenlijk heb ik dus veel meer schijfjes!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-11-2020 om 13:11

  6. #631

    Standaard

    Ik zit momenteel op 1.776. Nummer 1.777 zit in de zak. Dit is inclusief ook BR en 4K. Ik weet niet hoe je in Dvd Profiler dat kan laten zien. Ik heb 1 wand in de opslagkamer ermee gevuld. De kast zit aardig vol en erbovenop alle boxen. En er ligt nog een stapeltje of 2 naast de TV om als eerste te bekijken.

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    ... Ik weet niet hoe je in Dvd Profiler dat kan laten zien...
    In DVD Profiler klik je op Instellingen, vervolgens op Kaarten & Grafieken, en vervolgens links zie je een hele lijst en dan klik je vervolgens Mediumsoort aan met je linker muisknop. Dan zie je dus gekleurde balken in verschillende hoogtes, wat het aantal weergeeft. En rechts boven zie je dan wat je precies hebt kwa aantallen aan Blu-ray's, DVD's etcetera.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-11-2020 om 14:59

  8. #633

    Standaard

    Aantal totaal: 1084

    DVD: 344
    Blu-ray: 688
    Blu-ray / DVD: 39
    Ultra HD / Blu-ray: 13

    Van het totaal zijn er 345 een steelbook-uitgave.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  9. #634

  10. #635

    Standaard

    Ik houd het de laatste tijd niet echt meer bij, mijn onderschrift is daarom ook niet actueel,... maar ik schat:

    DVD: 215
    Blu-ray: 1120
    UHD: 260

    De DVD is in ieder geval in de minderheid

    Dit alles kan ik met gemak kwijt in mijn twee rekken van 250 cm hoog 150 cm breed en 16 cm diep (met de ruggen tegen elkaar geplaats). Er is zelfs nog plaats over voor, naar schatting, 550 Blu-ray's
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In DVD Profiler klik je op Instellingen, vervolgens op Kaarten & Grafieken, en vervolgens links zie je een hele lijst en dan klik je vervolgens Mediumsoort aan met je linker muisknop. Dan zie je dus gekleurde balken in verschillende hoogtes, wat het aantal weergeeft. En rechts boven zie je dan wat je precies hebt kwa aantallen aan Blu-ray's, DVD's etcetera.
    1304 DVD's
    340 Blu-ray's
    53 Blu-ray/DVD Combinatie
    12 Ultra HD
    40 Ultra HD/Blu-ray Combinatie
    27 Ultra HD/Blu-ray/DVD Combinatie

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    1304 DVD's
    340 Blu-ray's
    53 Blu-ray/DVD Combinatie
    12 Ultra HD
    40 Ultra HD/Blu-ray Combinatie
    27 Ultra HD/Blu-ray/DVD Combinatie
    Fijn dat je nu weet hoe het werkt

  13. #638

    Standaard

    3446 nu
    4K - 115
    Blu Ray - 1141
    3D blu ray - 188
    DVD - 1742
    HD-DVD - 2
    LaserDisc - 245
    VHS - 13

  14. #639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Fijn dat je nu weet hoe het werkt
    Je tip werkte goed. Ik moest het alleen even overtikken. Het plaatje bleef te klein om hier te plaatsen.

  15. #640

    Standaard

    Blu-ray:

    2.216 speelfilms, waarvan 231 in een 3D-versie en 275 in een 4K UHD-versie
    74 muziekfilms en concerten, waarvan 1 in een 3D-versie
    51 (natuur)documentaires en special interest onderwerpen
    403 seizoenen van TV-series


    DVD:


    93 speelfilms
    174 muziekfilms en concerten
    51 (natuur)documentaires en special interest onderwerpen
    73 seizoenen van TV-series

    Opmerking: Bij mijn DVD-collectie gaat het om films en TV-series waarvan geen Blu-ray uitgave bestaat.

    Graag de komende 27 jaar niet storen anders kan ik ze nooit allemaal afkijken!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #641

    Standaard

    2223 blu-rays
    1635 dvd's

    Bij die dvd's gaat het dan vooral om spul dat in mappen zit (omdat ik het minder belangrijk vind), boxen van tv-series en verzamelspul. Het aantal dvd's dat ik in de kast heb staan is inmiddels heel klein.

  17. #642

    Standaard

    Tussen 1350 - 1500 stuks. Ik gebruik een aantal programma's om het bij te houden; de data is helaas niet consistent. Straks vergelijken en updaten. Collectie is weer te groot; binnenkort even "purgen" en alle dubbele titels en titels met een score lager dan 6/10 sterren eruit gooien
    --

  18. #643

    Standaard

    Ik heb er een vrij uitgebreide spreadsheet voor in Google Docs. Iets meer werk maar het maakt het wel wat makkelijker om er allerlei hele specifieke cijfers uit te vissen. Ik hou er zelfs in bij wat ik heb weggedaan.

  19. #644

    Standaard

    mijn DVDProfiler account staat nu op 3161. Op whatiwatch staat:

    Statistiek
    Aantal films: 2890
    Kijkachterstand: 166
    Versies
    Alternative Cut: 4
    Directors Cut: 30
    Extended Edition: 35
    Theatrical Cut: 2781
    Unrated Cut: 40
    Drager
    4K Blu-ray: 232
    Blu-ray: 2421
    DVD: 237

    Denk dat deze iets betrouwbaarder is, DVDProfiler pakt natuurlijk alle discs mee in sommige sets, dus qua aantal discs zal DVDProfiler beter zijn, qua aantal films Whatiwatch

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Tussen 1350 - 1500 stuks. Ik gebruik een aantal programma's om het bij te houden; de data is helaas niet consistent. Straks vergelijken en updaten. Collectie is weer te groot; binnenkort even "purgen" en alle dubbele titels en titels met een score lager dan 6/10 sterren eruit gooien
    De hele dag bezig geweest, oude lijsten verwijderd en de nieuwe geüpdate.
    Moet nog wel mijn blu-ray.com lijst updaten.

    Zit op precies 1351 unieke titels, exclusief TV-series en een hele hoop oude oorlogsdocumentaires.

    Binnenkort nog beter organiseren en verder terugdringen!
    --

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Tussen 1350 - 1500 stuks. Ik gebruik een aantal programma's om het bij te houden; de data is helaas niet consistent. Straks vergelijken en updaten. Collectie is weer te groot; binnenkort even "purgen" en alle dubbele titels en titels met een score lager dan 6/10 sterren eruit gooien
    Ik ben inderdaad ook juist bezig om het in te perken i.p.v. uit te breiden; ruimtetekort en het gevoel dat je onnodig veel hebt (die ik echt niet meer kijk) zijn de belangrijkste redenen.

  22. #647

    Standaard

    Ik begin ook tegen de grenzen van opbergruimte aan te lopen. Misschien maar even een aantal maanden stoppen met kopen, want dit loopt anders helemaal uit de hand. Om nu te gaan verhuizen vanwege gebrek aan opbergruimte... Het blijft lastig als je een brede (film)smaak hebt, met een navenante kijkachterstand. En daar komt nog bij dat er tal van films zijn die ik nog wel een tweede of misschien derde keer wil zien. Vroeger keek ik de extra's op de DVD of Blu-ray ook nog, maar daar komt het de laatste tijd al helemaal niet meer van.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begin ook tegen de grenzen van opbergruimte aan te lopen. Misschien maar even een aantal maanden stoppen met kopen, want dit loopt anders helemaal uit de hand. Om nu te gaan verhuizen vanwege gebrek aan opbergruimte... Het blijft lastig als je een brede (film)smaak hebt, met een navenante kijkachterstand. En daar komt nog bij dat er tal van films zijn die ik nog wel een tweede of misschien derde keer wil zien. Vroeger keek ik de extra's op de DVD of Blu-ray ook nog, maar daar komt het de laatste tijd al helemaal niet meer van.
    Je kan ook de covers in een doorzichtig hoesje doen in een map & de disc's in zo'n grote dj koffer van 1000 disc's. De doosjes kan je verkopen, weggeven, weggooien of bv wegbrengen naar zo'n Het Goed winkel. Dan ben je ook verlost van je ruimteprobleem. Zo doe ik het ook. Disc's met slipcovers, Disc's waar er 2 of meer inzitten, Steelbooks of box-set bewaar ik uiteraard wel.

  24. #649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je kan ook de covers in een doorzichtig hoesje doen in een map & de disc's in zo'n grote dj koffer van 1000 disc's. De doosjes kan je verkopen, weggeven, weggooien of bv wegbrengen naar zo'n Het Goed winkel. Dan ben je ook verlost van je ruimteprobleem. Zo doe ik het ook. Disc's met slipcovers, Disc's waar er 2 of meer inzitten, Steelbooks of box-set bewaar ik uiteraard wel.
    Dat heb ik ooit met mijn DVD's gedaan, maar vind ik toch niet echt handig. Ik heb mijn huidige Blu-ray/4K-collectie op alfabet gesorteerd en dan kan je eenvoudig een nieuwe film toevoegen/tussenvoegen zonder alles weer te moeten verplaatsen. Overigens heb ik wel een onderverdeling gemaakt: (standaard) 2D Blu-rays A-Z, 3D Blu-rays A-Z, 4K Blu-rays A-Z, TV-series A-Z, muziek(films) A-Z, (natuur)documentaires A-Z, Box-sets en speciale uitgaven A-Z. Zo hoef ik nooit lang naar een titel te zoeken. En - geef ik eerlijk toe - het heeft wel wat zo'n mooie zichtbare collectie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben inderdaad ook juist bezig om het in te perken i.p.v. uit te breiden; ruimtetekort en het gevoel dat je onnodig veel hebt (die ik echt niet meer kijk) zijn de belangrijkste redenen.
    Ik heb nog genoeg ruimte, maar ik wil dat niet opvullen met zomaar elke film. Ik heb inderdaad het gevoel dat ik onnodig veel heb, zeker omdat er veel dubbele uitgaves tussen zitten (upgrades naar blu-ray zonder de DVD weg te doen). Ik heb drie wishlists gemaakt op basis van prioriteit, namelijk "hoog", "midden" en "laag". Dat geeft mij een beter idee van wat ik écht wil en zal hopelijk impulsieve aankopen terugdringen. Ik koop voortaan alleen nog de beste uitgaves. Dat is duurder, maar dan denk ik ook twee keer na over een aanschaf – en dat kan de kwaliteit van mijn collectie alleen maar ten goede komen.
    --

Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •