Pagina 16 van 28 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 689 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Op dit moment 495 blu ray's series geteld als 1 maar filmboxen geteld per film.
    8 blu ray's in de ruil en totaal nog rond de 60 hd dvds.

    Dus rond de 565 totaal.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Op 17-12-2010 ( het lijkt allemaal alweer zolang geleden ) stond de teller op 299 en dat zijn het er op dit moment nog steeds 299 veel titels verkocht en dus ook wel weer een aantal binnen gekomen.

    Ben toch maar begonnen met de strepen in de wishlist van titels waar je bij voorbaat al van denk mwa zal het iets zijn! Verder trek ik wat vaker wat van internet om te zien of het wel echt iets is voor er weer genoeg geld opgaat aan miskopen in 2011 Blockbusters en bioscoop releases komen er wel gewoon in als ik het iets vind natuurlijk!

    Dat 2011 een leuk film jaar mag worden :P
    Teller stond op 299 en nu zelfs op 281 ik ga terug uit

  3. #378

    Standaard

    Momenteel 319 (films/seizoenen) op Blu-ray.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #379

    Standaard

    net even op dvdprofiler gekeken: 1403
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net even op dvdprofiler gekeken: 1403
    blu-ray's...? in mijn ogen zijn er nog niet eens 400 echt goede films op blu-ray dus.. 1403?

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    blu-ray's...? in mijn ogen zijn er nog niet eens 400 echt goede films op blu-ray dus.. 1403?
    Ik blijf het gewoon vragen, wat is dan de definitie van een goede film?

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Ik blijf het gewoon vragen, wat is dan de definitie van een goede film?

    inderdaad: niet meer dan 400 goede films op Br ??? wat een onzin

    heb wel brede smaak dus heb b.v. ook veel Aziatische BR's in bezit
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #383

    Standaard

    Eind vorige maand streek ik net neer op 101 Blu-rays en iets meer dan 760 dvd's. Wel tel ik de boxsets als 1 mee. Dus als je die afzonderlijk nog es meetelt kom ik wel pakken hoger te staan.
    + er zijn nog een stuk of 6 blu-rays in bestelling.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Ik blijf het gewoon vragen, wat is dan de definitie van een goede film?
    Dat is toch voor iedereen anders. Je vind de film goed genoeg voor aanschaf of niet. Er zijn natuurlijk mensen die kopen om het kopen.

    De hoeveel die in de kast heb staan heeft ook te maken met de hoeveel films die je hebt gezien. Hoe meer verschillende films je hebt gezien hoe meer je er gemiddeld in de kast zal hebben staan. Ik zelf heb op dit moment iets meer dan 900 films gezien waarvan ik schat z'n 500 in de laatste vier jaar. Ik ben iets meer dan drie geleden begonnen met blu-ray waardoor ik nu meer blu-ray titels heb dan dat ik met dvd ooit gehad heb. In totaal heb ik 172(153 op blu-ray, ik vervang mij film dvd's) film titels in mijn verzameling dat is ongeveer 19 procent op z'n 900 films. Dat lijkt mij niet overdreven veel.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Ik blijf het gewoon vragen, wat is dan de definitie van een goede film?
    Film die je zeker meer dan 2keer gaat kijken ongeacht genre!

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    inderdaad: niet meer dan 400 goede films op Br ??? wat een onzin

    heb wel brede smaak dus heb b.v. ook veel Aziatische BR's in bezit
    dan nog ik heb ook azia blu-ray's maar ik noemde zomaar een aantal. Maar kan me niet voorstellen dat 1403 blu-ray's top films zijn. Zal genoeg draak bij zitten!

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    net even op dvdprofiler gekeken: 1403
    Daar wil ik wel eens een foto'tje van zien!


  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Film die je zeker meer dan 2keer gaat kijken ongeacht genre!
    Met zo'n redelijke eenvoudige definitie moet het heel simpel zijn om meer dan 400 films op Blu-ray te vinden die daaraan voldoen.

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    dan nog ik heb ook azia blu-ray's maar ik noemde zomaar een aantal. Maar kan me niet voorstellen dat 1403 blu-ray's top films zijn. Zal genoeg draak bij zitten!
    klik maar even op "mijn collectie" en vertel mij maar wat de draken zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #390

    Standaard

    De verzameling blijft groeien en bestaat inmiddels uit 74 films, 1 muziek/concert Blu Ray en 4 TV-series. Er zijn bovendien nog twee Blu Ray's onderweg maar nog niet meegeteld.


  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    klik maar even op "mijn collectie" en vertel mij maar wat de draken zijn
    Lol, bijna 6000 films, zoek de BD's er tussen uit, 1 op 4 zou een hit moeten geven

    Ik zit zo rond de 460 en er zijn er een 25 tal onderweg.
    Ik weet zeker dat ik in 1 uur zo 400 titels er bij heb gevonden die ik nog wel wil hebben.
    Die zal ik niet allemaal houden want als ik de film geen herkijkwaarde vind hebben probeer ik hem weer te verkopen, maar ik ga iig dik over de 400 heen die theregiment aangeeft
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Ik blijf het gewoon vragen, wat is dan de definitie van een goede film?
    zie dat je mij deze vraag ook hebt gesteld. kan hier geen algemeen antwoord op geven. dit is voor iedereen persoonlijk. kan iig zeggen dat er voor mij weinig goede titels staan in de welke blu-ray heb je gekocht/besteld topic en dat ik me er over verbaas wat voor titels sommigen in bezit hebben. zou ook kunnen schelen dat ik alleen films koop die ik al gezien heb en waarvan ik weet dat ik ze wil hebben en dat een hoop mensen blind buys doen.

  18. #393

    Standaard

    Een goede film is qua smaak erg persoonlijk. Ik zou eerder zeggen, wat is een goede BD-uitgave. Als ik zo eens de lijstjes doorkijk zie ik vaak titels die qua kwaliteit nauwelijks iets toevoegen boven een DVD-uitgave. Ik zal die ook nooit kopen, een voorwaarde voor een BD is minstens goed beeld.

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Een goede film is qua smaak erg persoonlijk. Ik zou eerder zeggen, wat is een goede BD-uitgave. Als ik zo eens de lijstjes doorkijk zie ik vaak titels die qua kwaliteit nauwelijks iets toevoegen boven een DVD-uitgave. Ik zal die ook nooit kopen, een voorwaarde voor een BD is minstens goed beeld.
    Helemaal mee eens, hoewel ik misschien er ook een paar heb die niet veel beter zijn. Maar het zijn er nooit veel.

    Verder denk ik dat over smaak niet te twisten valt en de een legt de lat lager voor de titel goede film dan een ander.

    Ik heb vast ook aardig wat films die anderen niet zo snel als goed zouden bestempelen, maar die ik wel goed vind.

    BV Notting Hill ook na de film heel vaak gezien te hebben blijf ik die geweldig vinden.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #395

    Standaard

    54, waarvan een aantal boxsets...maar dat zijn ook films natuurlijk

  21. #396

    Standaard

    Op dit moment zijn 129 v/d 718 titels blu-ray, toch alweer 18% van de collectie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #397

    Standaard

    Ik heb nog geen 10 blu ray titels in de kast staan op dit moment. 75% van de oude dvd collectie is de deur al uit en daar staan nu nog 50 titels ofzo van in de kast. Ik wacht op mijn favo films op blu ray en op goeie deals aangezien sommige bd domweg veel te duur zijn. Plus ik heb sinds deze week 'pas' een full-hd televisie dus ik kan nu eindelijk pas een beetje beginnen met 'sparen'.

  23. #398

    Standaard

    587 blu ray en nog een stuk of 60 hd dvds.
    Sinds nieuwjaar er al weer bijna 100 er bij. en ik wilde nog wel minderen met kopen

  24. #399

    Standaard

    Ik ben ook alweer over de 400 heen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #400
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    65 Blu-rays momenteel.

Pagina 16 van 28 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •