Pagina 17 van 28 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 689 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    194 titels.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #402

    Standaard

    353 films en 10 series op blu-ray per seizoen als 1 geteld!

  3. #403

  4. #404

    Standaard

    253 + 2 orders + 1 pre-order (Tron: Legacy 3D Steelbook )

    En ik die dacht dat men tienerjaren goedkoop zouden zijn -_-


  5. #405

    Standaard

    De teller staat bij mij inmiddels op 102 films, 2 films onderweg en 2 films in de pre-order + 4 series (seizoenen).


  6. #406

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Op dit moment 495 blu ray's series geteld als 1 maar filmboxen geteld per film.
    8 blu ray's in de ruil en totaal nog rond de 60 hd dvds.

    Dus rond de 565 totaal.
    Post was nog wel van 15-1-2011

    653 nu met alleen de br titels.

    En ik zou nog wel minderen.

  8. #408

    Standaard

    Slechts 17 titels op dit moment.

    Bij het overschakelen naar BR is er toch een zekere voorzichtigheid ontstaan. Ik moet constateren dat de helft van m'n DVD-aankopen namelijk nooit herbekeken werden, soms zelfs nooit bekeken wanneer ik de titel in de bioscoop had gezien. 't Was eerder 'n die-was-goed-dus-kopen-om-te-hebben mentaliteit. De verzamelwoede is in dat opzicht toch serieus gedaald. Het blauwe schijfje blijft gemiddeld ook duurder in aankoop, eveneens een reden. De collectie zal niet zo snel groeien, maar dat hoeft niet noodzakelijk een negatief iets te zijn.
    Laatst aangepast door Esteban : 16-06-2011 om 19:02

  9. #409

    Standaard

    Ik zit om en nabij de 200 films/series/concerten op Blu Ray. 1 box staat in preorder (LOTR).

    Ik ben een heel stuk geminderd mbt DVD aankopen. Alleen wat herhalingswaarde heeft blijft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Slechts 17 titels op dit moment.

    Bij het overschakelen naar BR is er toch een zekere voorzichtigheid ontstaan. Ik moet constateren dat de helft van m'n DVD-aankopen namelijk nooit herbekeken werden, soms zelfs nooit bekeken wanneer ik de titel in de bioscoop had gezien. 't Was eerder 'n die-was-goed-dus-kopen-om-te-hebben mentaliteit. De verzamelwoede is in dat opzicht toch serieus gedaald. Het blauwe schijfje blijft gemiddeld ook duurder in aankoop, eveneens een reden. De collectie zal niet zo snel groeien, maar dat hoeft niet noodzakelijk een negatief iets te zijn.
    Ik heb exact hetzelfde.... Ik wil inderdaad niet dezelfde fout maken als toen met DVD's.
    Al is 17 wel erg weinig .
    Bij mij is allesbepalend de inschatting of ik de film binnen een jaar nog een keer geheel of gedeeltelijk ga bekijken. Zo niet: eruit. En dan telt dus niet hoe goed ik de film vond.
    Daarnaast heb ik nog wel een kijkachterstand .

  11. #411

  12. #412

    Standaard

    17 is inderdaad niet veel, rogue. Toch ben ik blij met de iets selectievere houding van mezelf, vooral m'n bankrekening kan het wel waarderen.

    Oja, ook de vrees voor de tijdelijkheid heeft er mee te maken. Toen ik honderden VHS-banden in een nooit meer geopende kast plaatste, was dat met het idee dat DVD verdomd lang zou meedraaien. Toen is het hele HD-gebeuren op gang gekomen en nu ben ik bang dat er sneller dan ooit een nieuw item zal verschijnen dat BR gaat vervangen.

  13. #413

    Standaard

    De teller staat bij mij momenteel op 196.

  14. #414

    Standaard

    Bij mij staat ie op 263 met nog 4 in bestelling. Er komt tevens een enorme HT upgrade, helemaal voor mezelf. Daarom is het de laatste maanden wat minder


  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    415 BD films (en 6 in bestelling) ; 23 BD TV-series (seizoenen)

    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Mallrat

    491 BD films alweer (en momenteel alleen LotR in de preorder) ; 20 BD TV-series (seizoenen)

  16. #416

    Standaard

    Ik zit momenteel aan 202 , meer dan dat ik al DVD's gehad heb denk ik.

  17. #417

    Standaard

    Ik heb mijn spreadsheet weer eens bijgewerkt. Ik sta momenteel op 376.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Post was nog wel van 15-1-2011

    653 nu met alleen de br titels.

    En ik zou nog wel minderen.

    824 nu met alleen de blu rays

  19. #419

    Standaard

    360 blurays en nog 24 hddvds...

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    142 in drie jaar.
    Bijna een jaar verder 164.

  21. #421

  22. #422

    Standaard

    437 Waarbij ik boxsets als 1 telt.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  23. #423

  24. #424
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    356 BD's en eigenlijk nog zo gek lang niet bezig met BD's. 355 sinds 10 april, slik
    Bijna een jaar verder en nu 670 BD's. Het lijkt nog altijd zéér hard te gaan maar
    de laatste 2 maanden eigenlijk niet zo gek veel besteld. Maar met de aan de gang
    zijnde B&N sale zal daar wel verandering in komen. Zelfs nog niet alles in het populaire
    "gekocht of besteld" draadje geplaatst.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #425

Pagina 17 van 28 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •