Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 689 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Inmiddels al weer 264.
    Ben pas echt trots op de gemiddelde prijs van €8,37 per titel.

    Ga kijken of ik Thomas nog in kan halen, gaat waarschijnlijk moeilijk worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #427

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Inmiddels al weer 264.
    Ben pas echt trots op de gemiddelde prijs van €8,37 per titel.

    Ga kijken of ik Thomas nog in kan halen, gaat waarschijnlijk moeilijk worden.
    €8,37 per titel valt toch wel mee? Zal bij de meesten mensen wel rond die prijs liggen. Als je b.v. een box set koopt, betaal je soms nog maar 3 of 4 euro per titel. Daarnaast zijn de meesten blu-ray's wel rond de 7 a 10 euro op Amazon e.d. en ik denk dat de meesten op dit forum bestellen uit het buitenland :P.

    Ik zit zelf momenteel op zo'n 80 a 90 stuks .

  4. #429

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ben pas echt trots op de gemiddelde prijs van €8,37 per titel.
    € 8,37 per titel? Dat haal ik bij lange na niet. Ik zit eerder tegen de € 14 aan. Tegenwoordig koop ik wat minder films direct bij verschijnen en dat scheelt een hoop. De laatste tijd maak ik nog wel regelmatig gebruik van de 2 voor 20 euro-actie van Free Record Shop en dat drukt de gemiddelde prijs wel wat. Maar veel titels onder de 10 euro heb ik niet in mijn collectie. Heeft misschien ook met mijn filmsmaak te maken. Ramsjtitels vind je niet echt in mijn collectie. Ik koop geen Blu-rays omdat ze opeens zo goedkoop zijn of om snel een collectie op te bouwen, maar omdat ik ze graag wil hebben vanwege de film. Kwaliteit boven kwantiteit.
    Overigens: veel zgn. goedkope Blu-rays van amazon.co.uk bijv. zijn omgerekend naar euro's en incl. verzendkosten nog altijd wel wat duurder dan € 8,37, dus ik ben benieuwd wat voor titels jij dan zo allemaal in je collectie hebt zitten.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    € 8,37 per titel? Dat haal ik bij lange na niet. Ik zit eerder tegen de € 14 aan. Tegenwoordig koop ik wat minder films direct bij verschijnen en dat scheelt een hoop. De laatste tijd maak ik nog wel regelmatig gebruik van de 2 voor 20 euro-actie van Free Record Shop en dat drukt de gemiddelde prijs wel wat. Maar veel titels onder de 10 euro heb ik niet in mijn collectie. Heeft misschien ook met mijn filmsmaak te maken. Ramsjtitels vind je niet echt in mijn collectie. Ik koop geen Blu-rays omdat ze opeens zo goedkoop zijn of om snel een collectie op te bouwen, maar omdat ik ze graag wil hebben vanwege de film. Kwaliteit boven kwantiteit.
    Overigens: veel zgn. goedkope Blu-rays van amazon.co.uk bijv. zijn omgerekend naar euro's en incl. verzendkosten nog altijd wel wat duurder dan € 8,37, dus ik ben benieuwd wat voor titels jij dan zo allemaal in je collectie hebt zitten.
    Inderdaad....het valt me ook op dat velen bepaalde titels kopen 'omdat het zo goedkoop is'. Kun je beter het geld dat je kwijt bent voor de 'goedkope' titels bij elkaar leggen en een film kopen die je echt wilt.

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad....het valt me ook op dat velen bepaalde titels kopen 'omdat het zo goedkoop is'. Kun je beter het geld dat je kwijt bent voor de 'goedkope' titels bij elkaar leggen en een film kopen die je echt wilt.
    Ik heb voor mijzelf een grens gelegd bij €10 dat ik gemiddeld wil besteden aan een recente film en €8 voor Back Catalog titels, een uitzondering daargelaten (maar meestal zit ik ver onder die prijzen) .
    Ik doe ook zelden aan impulsaankopen en weet al te goed wat ik wil hebben, op dit moment heb ik een verlanglijst staan met ongeveer 70 titels.
    Als ik alles wat ik dit jaar heb gekocht bijelkaar tel kom ik op ongeveer op €8.5 per film

    Na al die jaren weet je ook wat je kunt verwachten qua prijsontwikkeling.
    De jaarlijks terugkerende BOGOF actie van Disney/Pixar, acties als 3 for 20 Pond bij Amazon UK of 2 voor €20 bij onze eigen FRS.
    Zo ben ik benieuwd of de MediaMarkt in Duitsland dit jaar ook weer gaat stunten rond de kertsdagen aangezien Amazon.de meestal met de stuntprijzen van MM mee gaat.

    Geduld is een schone zaak.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik heb voor mijzelf een grens gelegd bij €10 dat ik gemiddeld wil besteden aan een recente film en €8 voor Back Catalog titels, een uitzondering daargelaten (maar meestal zit ik ver onder die prijzen) .
    ....

    Geduld is een schone zaak.
    Inderdaad, geduld is een schone zaak, dat zal ik niet ontkennen. Maar voor een paar euro meer zal ik ze toch niet laten liggen. Maar recente films op Blu-ray voor € 10,- en back catalogue titels voor € 8,-? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt, maar voor recente titels zul je toch zeker minimaal twee jaar moeten wachten voordat ze enigszins op dat prijsniveau zijn. Zelfs back catalogue-titels gaan gemiddeld voor 12,99 - 14,99 over de toonbank.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar recente films op Blu-ray voor € 10,- en back catalogue titels voor € 8,-? Ik weet niet waar jij ze vandaan haalt, maar voor recente titels zul je toch zeker minimaal twee jaar moeten wachten voordat ze enigszins op dat prijsniveau zijn.
    Veelal Amazon, zowel de Duitse als de Engelse.
    Zo is nu bijvoorbeeld Sucker Punch bij Amazon UK nu omgerekend €8,75 , Harry potter 7.1 in het voorjaar/zomer regelmatig €8,98 bij de Duitse Amazon. Voor Cars 2 wacht ik wel tot de volgende Disney BOGOF (Buy One, Get One Free actie) bij Amazon en dan heb ik die ook voor €9,00 enz. enz.
    Na een maand of acht zijn de meeste titels wel 8 to 9 Pond bij Amazon, dat hoeft echt geen twee jaar te duren.

    Nadeel is wel dat je een creditcard nodig hebt en nog altijd durven sommigen daar niet aan.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #435

    Standaard

    Ben bij 600 gestopt met tellen.

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    € 8,37 per titel? Dat haal ik bij lange na niet. Ik zit eerder tegen de € 14 aan. Tegenwoordig koop ik wat minder films direct bij verschijnen en dat scheelt een hoop. De laatste tijd maak ik nog wel regelmatig gebruik van de 2 voor 20 euro-actie van Free Record Shop en dat drukt de gemiddelde prijs wel wat. Maar veel titels onder de 10 euro heb ik niet in mijn collectie. Heeft misschien ook met mijn filmsmaak te maken. Ramsjtitels vind je niet echt in mijn collectie. Ik koop geen Blu-rays omdat ze opeens zo goedkoop zijn of om snel een collectie op te bouwen, maar omdat ik ze graag wil hebben vanwege de film. Kwaliteit boven kwantiteit.
    Overigens: veel zgn. goedkope Blu-rays van amazon.co.uk bijv. zijn omgerekend naar euro's en incl. verzendkosten nog altijd wel wat duurder dan € 8,37, dus ik ben benieuwd wat voor titels jij dan zo allemaal in je collectie hebt zitten.
    Oké ik geef toe dat ik niet alleen "kwaliteitsfilms" koop misschien. Maar mijn smaak is ook heel breed. Verder als je boxsets koopt kun je makkelijk onder de 10 per titel. Bijvoorbeeld Bourne Trilogy voor 11.11 of X-men quadrilogy voor 15. Verder heb ik veel goedkoop bij de boekenvoordeel voor 5 of 7,50. En in de uitverkoop bij de FRS veel voor 3-4 euro gehaald. Ik heb ook nieuwe titels hoor die koop ik meestal bij de MM voor 12-15 euro. Maximaal geef ik 20 euro uit aan een nieuwe release uitgezonderd steelbooks.

    Je kunt bijvoorbeeld ook via de Black Friday sale van Amazon.com veel goede films goedkoop krijgen. Had vorig jaar The Dark Knight, Fight Club en Watchmen voor 20 euro.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  12. #437

  13. #438

  14. #439

    Standaard

    Een kleine 200 blu-ray's, waaronder bijna 90 bollywoodblu-ray's.

  15. #440

  16. #441

    Standaard

    afgelopen week toevallig geteld, heb er 124 !! komende week stuk of 5 erbij

    Bad Teacher
    Super 8
    Rise Of The Planet of The Apes
    The Hangover 2
    Troll Hunter

  17. #442

    Standaard

    Ik zit momenteel op 119. Dat is incl. concerten en series.

  18. #443
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    227 (en dan tel ik boxen als 1)+
    200 dvd's nog
    I'll be back!!

  19. #444

    Standaard

    Ik zit bijna op de 100 films op blu-ray volgens whatiwatch.

  20. #445

    Standaard

    Dvd 431
    Bluray 33
    Tv-serie 73
    Totaal 537

    En deze staan nog in bestelling bij play.com, worden binnenkort geleverd.

    Wild Strawberries
    The Seventh Seal
    Persona
    Blue Valentine (BR)
    Akira (CE BR)

  21. #446

    Standaard

    Ik heb er net 5 binnen gekregen van amazon en kom nu totaal uit op 74, dat zijn er een stuk meer dan ik dacht .

  22. #447
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Zit momenteel aan 78 stuks (Blu-ray) en zo ongeveer een 350 DVD's.

  23. #448

    Standaard

    Mn Movie Collector zegt 615 blu's and counting....
    En dit is incl boxen die eigenlijk meerdere films bevatten, zoals The Godfather Collection, en BTTF, en ook tv-series (dus als 1 titel).
    Dvd's....zucht ik ben de tel kwijt, 1500+....
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  24. #449

    Standaard

    Die van mij is gekrompen van 441 naar 403 Blu-rays! Wrm? check de Blu-ray verkoophoek!!!

  25. #450

    Standaard

    deze week komt mijn Blu-ray collectie (series boxen en multiple filmsets tel ik als 1) op 197 en zal wellicht zo blijven tot begin 2012

    DVD's blijven min of meer steken op 822

Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •