Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 689 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Ik zit nu aan +/- 50 BR's en weet nu al niet meer waar ik ze moet laten

    Heb er eenvoudigweg de ruimte niet voor. Heb nu de eerste doos met titels maar in een kast boven gezet. Nu nog geen kamer over om een kast neer te zetten. Misschien over een jaar of 10-12.

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik zit nu aan +/- 50 BR's en weet nu al niet meer waar ik ze moet laten

    Heb er eenvoudigweg de ruimte niet voor. Heb nu de eerste doos met titels maar in een kast boven gezet. Nu nog geen kamer over om een kast neer te zetten. Misschien over een jaar of 10-12.
    Dat is jammer dat je ze moeilijk kan opbergen zonder dat je ze goed kan zien, ik kan alleen al genieten om naar de doosjes te kijken. Vandaar vraag ik me ook af hoe deze mooie meid ingrid89 haar enorme collectie blu-ray's heeft opgeborgen.

  3. #528

    Standaard

    Ik zag gisteren in dvdprofiler dat ik nu zo'n 1138 films/series op BD heb en bijna alles ligt op elkaar gestapeld zodat de rug leesbaar is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #529
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zag gisteren in dvdprofiler dat ik nu zo'n 1138 films/series op BD heb en bijna alles ligt op elkaar gestapeld zodat de rug leesbaar is.
    Dat is een George Lucas getal. THX1138.
    Ik heb ook ff geteld en kom op 350 bd's (series en boxen als 1)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dat is jammer dat je ze moeilijk kan opbergen zonder dat je ze goed kan zien, ik kan alleen al genieten om naar de doosjes te kijken. Vandaar vraag ik me ook af hoe deze mooie meid ingrid89 haar enorme collectie blu-ray's heeft opgeborgen.
    Same here

    Ga elke dag wel even voor de kast staan koekeloeren. Hobby he

    Indrukwekkend Peptalk!

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zag gisteren in dvdprofiler dat ik nu zo'n 1138 films/series op BD heb en bijna alles ligt op elkaar gestapeld zodat de rug leesbaar is.
    Hoeveel stapels zijn dat inmiddels en tot hoe hoog zonder dat een stapel omvalt? En alfabetisch of op volgorde van aankoop? Je kunt je huis toch nog wel in, hoop ik, of moet je via de achterdeur naar binnen?

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is een George Lucas getal. THX1138.
    Yep en ik vind dat ook nog eens zijn beste film, al is hij niet helemaal van hem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Indrukwekkend Peptalk!
    Thx, nu rustig aan doen een tijdje. In januari naar India en ik wil een nieuwe TV. Misschien dat ik eens met mijn baas moet gaan praten over het overschot aan verlofuren

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoeveel stapels zijn dat inmiddels en tot hoe hoog zonder dat een stapel omvalt? En alfabetisch of op volgorde van aankoop? Je kunt je huis toch nog wel in, hoop ik, of moet je via de achterdeur naar binnen?
    Helaas crashte Firefox nadat ik duizend woorden had getypt, maar ik zal binnenkort wel eens wat foto's plaatsen. Staat/ligt gedeeltelijk op genre, land en uitgever.
    Gelukkig heb ik niet zo veel zooi staan, dat is het voordeel als je alleen bent
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #533

    Standaard

    Ik ben in 2 maanden tijd van 82 naar 202 films gestegen
    Nu maar weer even wat rustiger aan geloof ik.

  9. #534

    Standaard

    Bij mij staat de teller inmiddels op 341 onderverdeeld in de volgende categorieën, 321 film Blu Ray's, 5 muziek Blu Ray's en 15 mini-serie/TV-serie Blu Ray's. Er zijn ook nog 1 film Blu Ray en 3 TV-serie Blu Ray's onderweg.


  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zag gisteren in dvdprofiler dat ik nu zo'n 1138 films/series op BD heb en bijna alles ligt op elkaar gestapeld zodat de rug leesbaar is.
    Dat is heel indrukwekkend (maar je zit dan ook lekker dicht bij de bron )

    En helemaal geen DVD's meer?

    Als ik HD DVD en BR bij elkaar laat optellen zegt DVD Profiler ruim 500 titels, maar als ik bijvoorbeeld enkel de 3D titels aanvink geeft ie effe 50 en als ik op titel zoek met daarin 3D dan komt ie wel met het juiste aantal zoals ik deze zelf ook bijhoud(effe 80).....

    Ach zolang je nog naar het toilet kan, een potje koken, en in bed kan liggen zonder dat ze op je vallen, voor het scherm kan zitten zonder dat ze in de weg staan is het allemaal nog wel te doen

    In totaal zit ik nu tegen de 3000(ca 550 HD titels, de rest DVD) titels aan volgens diezelfde DVD profiler, staan rechtop in kasten, maar nu vaak al in dubbele rijen en dan kan je de achtersten niet zien.....

    Kan je je kont nog keren in je eigen huis of begint dat lastig te worden? Of heb je nog een kamertje over

    Toch wel leuk je eigen videotheekje(ik dan met mijn bescheiden verzamelingetje) komt je baas wel eens te raadde bij jou
    Have fun and enjoy your collection

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Hoe heb je deze opgeborgen?
    Ik heb er nu zo'n 449 blu-ray's. En heb ze opgesteld zoals een videotheek. (dus met de voorkant van de covers zichtbaar) Ik heb een speciale kamer voor beschikbaar gesteld. .
    Zoals dit
    Nu nog wel even een plaatje van je eigen opstelling, leuk gejat is aardig, maar origineel is toch beter
    Have fun and enjoy your collection

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dat is heel indrukwekkend (maar je zit dan ook lekker dicht bij de bron )

    En helemaal geen DVD's meer?

    Als ik HD DVD en BR bij elkaar laat optellen zegt DVD Profiler ruim 500 titels, maar als ik bijvoorbeeld enkel de 3D titels aanvink geeft ie effe 50 en als ik op titel zoek met daarin 3D dan komt ie wel met het juiste aantal zoals ik deze zelf ook bijhoud(effe 80).....

    Ach zolang je nog naar het toilet kan, een potje koken, en in bed kan liggen zonder dat ze op je vallen, voor het scherm kan zitten zonder dat ze in de weg staan is het allemaal nog wel te doen

    In totaal zit ik nu tegen de 3000(ca 550 HD titels, de rest DVD) titels aan volgens diezelfde DVD profiler, staan rechtop in kasten, maar nu vaak al in dubbele rijen en dan kan je de achtersten niet zien.....

    Kan je je kont nog keren in je eigen huis of begint dat lastig te worden? Of heb je nog een kamertje over

    Toch wel leuk je eigen videotheekje(ik dan met mijn bescheiden verzamelingetje) komt je baas wel eens te raadde bij jou
    En toch heeft die bron helemaal niets mee te maken met het aantal dat ik er heb, hoewel ik van de nieuwste films niet een BD hoef te kopen, mits we denken er wat mee te kunnen verdienen. Kan bijna nooit goedkoper inkopen helaas, alleen als er een DVD bij de BD zit valt er nog wel eens wat te regelen zoals je weet

    Heb nog zo tussen de 150 en 200 DVD's, maar binnenkort gaan de Bonds er wel uit, maar wat ik er mee moet...

    Ruimte zat, staat allemaal in de woonkamer, ik heb geen 'vrouwen' accessoires staan op een paar kleine dingetjes na, maar die staan niet op de plaats waar ik films neer ga leggen.

    3000 in totaal, das ook geen kattenpis Herman

    Heel af en toe leen ik een klant wel eens wat van mezelf, maar mijn baas niet. Dat is er zo één die toch geen verschil tussen BD en DVD ziet... Zit ook 5 meter van de 42" af en hij staat lekker fel ingesteld met alle beeldverbeteraars aan Heeft al zijn 3e BD speler, dat dan weer wel alleen dat updaten vindt hij maar lastig, dus neemt hij maar de DVD's mee want die spelen zeker. Zo gaat dat, pfuuuuh.

    Gelukkig heb ik 1 vriend die het wel snapt en die zit op zo'n 3 meter van zijn 50" Pana. Die leent dus wel regelmatig wat uit mijn privé collectie

    Ik wil een 55"of 60", maar die moest ik uitstellen, had eerst een nieuwe matras nodig en om de teleurstelling te boven te komen ook maar een tabletje besteld, een BB Playbook. Eens kijken of dat wat is en anders gaat hij gewoon weer retour
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #538

    Standaard

    Heb je een eigen videotheek (noemen ze dat nog steeds zo? ) of gewoon een film/cd winkel zoals de FRS? Ik dacht altijd dat zulke winkels erg goedkoop konden inkopen. Maar blijkbaar is dat dus niet zo? Wat kost een nieuwe film als The Avengers (Blu-Ray) voor zo'n winkel? Ik zou zelf zeggen 3 of 4 euro exclusief BTW, maar dat zal het vast niet zijn .

  14. #539

    Standaard

    Videotheek is niet van mij, maar van een maat van me en dat wordt nog steeds zo genoemd

    Prijzen variëren, maar geloof dat helemaal NIEMAND The Avangers voor 3 of 4 euro inkoopt. De prijzen die wij doorkrijgen ex BTW voor sell-thru(koop)versies zijn meestal hoger dan de MediaMarkt prijs inclusief BTW.

    Wij betalen bij sommige maatschappijen echt de hoofdprijs voor voor een zgn. rental versie en dan zijn er die alleen maar een sticker op de hoes plakken met een andere EAN(streepjes)code en soms is die sticker ook niet eens fatsoenlijk te verwijderen en zijn er een aantal informatieve gegevens niet meer te lezen...
    Sony en Walt-Disney hebben geen rental versies/prijzen meer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Videotheek is niet van mij, maar van een maat van me en dat wordt nog steeds zo genoemd

    Prijzen variëren, maar geloof dat helemaal NIEMAND The Avangers voor 3 of 4 euro inkoopt. De prijzen die wij doorkrijgen ex BTW voor sell-thru(koop)versies zijn meestal hoger dan de MediaMarkt prijs inclusief BTW.

    Wij betalen bij sommige maatschappijen echt de hoofdprijs voor voor een zgn. rental versie en dan zijn er die alleen maar een sticker op de hoes plakken met een andere EAN(streepjes)code en soms is die sticker ook niet eens fatsoenlijk te verwijderen en zijn er een aantal informatieve gegevens niet meer te lezen...
    Sony en Walt-Disney hebben geen rental versies/prijzen meer.
    . Dat had ik niet verwacht.
    Kunnen jullie niet gewoon UK / DE releases kopen om ze vervolgens te verhuren? (Als er Nederlandse ondertiteling aanwezig is).

    Een tijd geleden was er bij de Saturn een aanbieding, Avengers op blu-ray voor €10,-. Als jullie die nou gewoon kopen & verhuren / doorverkopen, is de zaak toch ook een stuk goedkoper uit?

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    . Dat had ik niet verwacht.
    Kunnen jullie niet gewoon UK / DE releases kopen om ze vervolgens te verhuren? (Als er Nederlandse ondertiteling aanwezig is).

    Een tijd geleden was er bij de Saturn een aanbieding, Avengers op blu-ray voor €10,-. Als jullie die nou gewoon kopen & verhuren / doorverkopen, is de zaak toch ook een stuk goedkoper uit?
    Misschien om dat de film die je in de videotheek huurt eerder daar ligt dan dat je hem in de winkel kunt kopen, anders was het allemaal wel heel makkelijk

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    . Dat had ik niet verwacht.
    Kunnen jullie niet gewoon UK / DE releases kopen om ze vervolgens te verhuren? (Als er Nederlandse ondertiteling aanwezig is).

    Een tijd geleden was er bij de Saturn een aanbieding, Avengers op blu-ray voor €10,-. Als jullie die nou gewoon kopen & verhuren / doorverkopen, is de zaak toch ook een stuk goedkoper uit?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Misschien om dat de film die je in de videotheek huurt eerder daar ligt dan dat je hem in de winkel kunt kopen, anders was het allemaal wel heel makkelijk
    Het ligt allemaal wat ingewikkelder. Zoals ik al aangaf mogen vele sell-thru versies niet verhuurd worden, weet ik niet welke aanbiedingen er zijn in de openingsweek en krijgen we bij een aantal distributeurs de films eerder, al is dat eigenlijk alleen bij de kleinere. Wat we ook nog hebben is een contract met onze leverancier en franchise gever.
    Er zou wel wat mogelijk zijn, maar het is wel heel lastig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #543

    Standaard 1000 blurays

    Ik heb nu een verzameling van 1000 originele blurays, ik heb net de kast opnieuw ingericht. Hier een foto van de collectie
    1000 blurays in collectie

  19. #544

  20. #545

    Standaard

    peptalk,
    een maat van mij heeft jarenlang stervideotheek gehad,
    daar heb ik ook mijn kast van die in de bios staat.
    hij kon de aangeboden films niet meer betalen en kocht toen de films bij de mediamarkt en zette die te huur.
    dit heeft hij natuurlijk ook maar een half jaar volgehouden.
    heb er toen wel over nagedacht om de boel over te nemen maar hier is volgens mij weinig winst meer mee te behalen,of toch nog wel?
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    foto doet het niet

    Omdat hij er geen heeft toegevoegd

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    foto doet het niet
    Nu wel:



    ?
    Have fun and enjoy your collection

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Omdat hij er geen heeft toegevoegd
    Jawel, alleen niet helemaal de juiste link geplaatst
    Have fun and enjoy your collection

  24. #549

    Standaard

    Oh? Die wilde ik ook aanpassen maar zag hem nergens staan. Thx voor de assistentie DPF

    Mooie collectie!

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Oh? Die wilde ik ook aanpassen maar zag hem nergens staan. Thx voor de assistentie DPF

    Mooie collectie!
    Graag gedaan, vond het ook jammer om hem onzichtbaar te laten

    Kan ik nog even niet tegenop
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •