Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 689 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    DPFG Je bent toch al rijk in woord en geest.
    Dank je

    Ik ben ook rijk omdat ik nog een baan heb, mag dan vergeleken met een hoop medemensen in deze moeilijke tijd helemaal niet klagen en doe dat dan ook niet.

    Ik kan heel goed het zonnetje zien schijnen in andermans tuintje en zelf heel tevreden zijn.

    Als ik weer eens zin heb zal ik ook een vers plaatje schieten, heb zelf geen filmcollector items, zou me iets teveel kosten, heb er geen ruimte voor, maar vind het wel heel mooi
    Have fun and enjoy your collection

  2. #577
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    op dit moment 93 blu-ray's in mijn collectie en met de aankomende feestdagen zal het aantal weer stijgen.

  3. #578

    Standaard

    Feest hier in huis, want BD 500 is binnen. Mooie mijlpaal, zit nu op 511.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Wat betreft de batpod, die is zeker mooi. Maar ik heb wel meer mooie batman statues die ik nog wel mooier vind. Maar als speciale Blu-ray uitgave ben ik het helemaal met je eens. Ik heb ook de batcowl besteld, maar weet nu al dat die niet zo mooi gaat wezen.
    Bat cowl staat bij mij ook al tijdje op de pre-order
    Op de plaatjes ziet die er erg vet uit.

  5. #580
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Feest hier in huis, want BD 500 is binnen. Mooie mijlpaal, zit nu op 511.
    Congrats.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Congrats.
    Jaaa bedankt. Ging ineens met de James Bond box

  7. #582

    Standaard

    Wauw wat een prachtige collectie en opstelling Ingrid! Mooie verzamelstukken ook allemaal. Complimenten!

  8. #583
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo ook maar weer eens een update van mijn collectie Blu-ray's en collectors items. Uiteraard niet de grootste hier. Verre van dat. Maar hé. The hell with quantity shoot for quality.
    Headcount=355. DVD doet niet meer mee, dus alleen BD's en series en boxen als één. Nog veel meer collectors Items zwerven nog door het huis, alleen de nieuwste apart toegevoegd.
    Het probleem is ook dat ik veel mooi vind, maar simpelweg geen ruimte meer heb voor nog meer, althans vind ik.




    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 05-11-2012 om 16:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #584

  10. #585
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #586

    Standaard

    Komen die figuren 's nachts allemaal tot leven? Lijkt wel Night At The Museum deel 3.

  12. #587

    Standaard

    Mooie collectie . Heb zelf niet zoveel figuren enzo... enkel een Thor helm, E.T knuffel en E.T Spaceship . Zou niet weten waar ik die dingen allemaal moet/kan kopen. O ja, en binnenkort ook zo'n Bat Cawl . En Spider-Man figurine .

  13. #588
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Komen die figuren 's nachts allemaal tot leven? Lijkt wel Night At The Museum deel 3.
    Ha ha, goeie. Dat is dus wat ik 's nachts steeds hoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Mooie collectie . Heb zelf niet zoveel figuren enzo... enkel een Thor helm, E.T knuffel en E.T Spaceship . Zou niet weten waar ik die dingen allemaal moet/kan kopen. O ja, en binnenkort ook zo'n Bat Cawl . En Spider-Man figurine .
    Er zijn in Nederland iig twee waar ze dat verkopen. Zeker collectiblezity is een toffe online winkel met een fantastische service en prijs. De eigenaar heeft echt hart voor zijn toko. Daarnaast heb je gator en in Duitsland toypalace.de. Maar ook hier op het forum vind je veel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zo ook maar weer eens een update van mijn collectie Blu-ray's en collectors items. Uiteraard niet de grootste hier. Verre van dat. Maar hé. The hell with quantity shoot for quality.
    Headcount=355. DVD doet niet meer mee, dus alleen BD's en series en boxen als één. Nog veel meer collectors Items zwerven nog door het huis, alleen de nieuwste apart toegevoegd.
    Het probleem is ook dat ik veel mooi vind, maar simpelweg geen ruimte meer heb voor nog meer, althans vind ik.




    Mooie collectie, net zoals je set-up!

    Is dat zo'n Darth Vader die je zelf in elkaar moet steken? Ik had deze ook maar Vader zelf bleef niet staan op zijn sokkel. Heb dan wat secondelijm gebruikt maar daar scheurde het steunblad van. Uiteindelijk maar terug gebracht!


  15. #590
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, ik ook dus. Ik heb hem trouwens hier op het forum van iemand gekocht en secondelijm was ook hier de oplossing.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Wauw wat een prachtige collectie en opstelling Ingrid! Mooie verzamelstukken ook allemaal. Complimenten!
    Dankje!




    @Claudio Santulli
    Ook erg mooie collectie!

  17. #592

    Standaard

    Op dit moment met nog een stuk of 20 in bestelling
    1104 blu rays
    waar onder
    41 serie boxen
    37 3d films
    22 metal cases
    49 steelbooks en 2 tins.

  18. #593

    Standaard

    Zit op dit moment op 460 films. Dus ook hitchcock telt voor 14 films. En universal monsters voor 8.
    Laatst aangepast door batmaster : 22-11-2012 om 20:04

  19. #594

  20. #595

    Standaard

    Vandaag mooie cijfertje behaald in m'n database bij de blu-ray's… (Maar bij m'n to watch lijst staat er ook een mooi aantal).
    Filmboxen (met bijvoorbeeld soms 4 films worden als 1 gezien. Tv series op blu-ray worden in de groep Blu-ray gestopt.) Tv series worden per seizoen als 1 geteld en boxsets met meerdere seizoenen in ook als 1. Dus eigenlijk heb ik meer dan aangegeven. Maar die 1111 toont wel aardig.

    foto.jpg
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 02-04-2014 om 09:45

  21. #596

    Standaard

    Ik heb er momenteel 35.

    Ik koop alleen films op Blu-Ray die ik nog niet in mijn filmcollectie heb. Als ik de film al op dvd heb dan koop ik ze alleen opnieuw op Blu-Ray als de film een visueel hoogstandje is. En 3D interesseert me niets.

  22. #597

    Standaard

    455 blu rays.

    en een anime collectie op dvd. + nog veel films op dvd.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #598

    Standaard

    Op dit moment 3705 dvd's en blu ray's, boxen/serie's zijn als 1 titel geteld.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 02-04-2014 om 15:47

  24. #599
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch kijk ik op hoeveel Blu-ray Discs ik nu heb vergeleken met toen. Inmiddels precies 550, maar dat kan volgende week weer anders zijn. Toch koop ik redelijk bewust en lang niet veel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #600

    Standaard

    Heb dat DVDProfiler programma, daarbij tel ik 1 seizoen van een serie als 1 titel, ook als er bijvoorbeeld meerdere films in 1 doos/box zitten, dan is dat voor mij maar 1.

    Dan heb ik 2989 dozen met 1 of meerdere schijven.

    Laat ik het door het programma uitzoeken en zoek op soort schijf:

    760 BR's (waarvan er zo'n 160 ook in Real 3D gekeken kunnen worden)
    117 HD DVD's
    2541 DVD's
    __________
    3418 totaal


    Het programma weet te melden dat ik 3394 aantallen heb, maar de andere optelling is anders, kan
    me er niet echt druk om maken, weet enkel dat het een hele berg ruimte en muren inneemt

    Koop alleen films op BR die ik ook op DVD heb als ik ze erg bijzonder/mooi vind, zoals bijvoorbeeld Dances With Wolves
    maar ik denk dat ik genoeg vingers heb om ze te kunnen tellen. Doe mijn DVD's niet weg, vind dat
    gewoon pure geldverspilling en zonde als verzamelaar zijnde, tevens zijn er veel series die enkel
    op DVD verkrijgbaar zijn en daar geniet ik echt niet minder van omdat ze niet op BR staan, al koop
    ik een serie bij voorkeur wel op BR als die keuze er is.

    Kijk ook wel eens een downloadje en als ik de film goed vind, dan komt hij wel in de verzameling terecht
    als ik hem voor een leuke prijs tegenkom, houd van het tastbare en wil dan ook graag het schijfje hebben,
    zie me zelf niet gaan betalen voor een download..... absurde prijzen en je moet zelf ook nog eens voor
    de drager zorgen en een beetje knappe internet verbinding hebben als je van zeer hoge kwaliteit houd.

    Voorlopig heb ik genoeg kijkvoorraad en als ik alles nog een keer wil zien....... ben ik voorlopig wel onder de pannen

    Weet dat ik nog een kleine jongen ben vergeleken met andere verwoede verzamelaars hier, maar voor
    mijn doen ben ik toch best wel trots op mijn bonte verzameling waar voor iedereen wel wat in te vinden is.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •