Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627
De resultaten 651 tot 656 van 656 worden weergegeven.

Standaard

Ergens tussen 2000 en 2500 gok ik. Ben wel aan het uitdunnen. Veel films die ik nooit meer kijk, voornamelijk dvd. Die verkoop ik dan weer. Wil uiteindelijk zo'n 1500 overhouden, dan heb ik de perfecte selectie en niet teveel ruimte nodig
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En - geef ik eerlijk toe - het heeft wel wat zo'n mooie zichtbare collectie.
    Dat klopt, maar ik woon in een niet al te groot appartement, dus dan is de oplossing voor mij althans wel ideaal. Jij zal misschien in een huis wonen, waar je gewoon meer mogelijkheden hebt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat klopt, maar ik woon in een niet al te groot appartement, dus dan is de oplossing voor mij althans wel ideaal. Jij zal misschien in een huis wonen, waar je gewoon meer mogelijkheden hebt.
    Dat laatste klopt. maar de complete collectie bevindt zich op een deel van de zolder die ook als werk- en studeerkamer dienst doet. Het filmgedeelte waar mijn collectie staat is een rechthoek van maar 2 bij 3 bij 2 meter, met in het midden de TV + apparatuur. Natuurlijk heb ik in de rest van het huis zat ruimte, maar ik wil alles graag op één plek houden. Vindt mijn vriendin ook wel zo fijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

1197 films/series (dvd/blu-ray) met daarin een totaal aan 1727 discs.

Standaard

Ik kom er net achter dat ik 80 4K titels heb. Ik ben ruim een jaar geleden met 4K begonnen en had dit nooit verwacht.
    The future is Blu

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kom er net achter dat ik 80 4K titels heb. Ik ben ruim een jaar geleden met 4K begonnen en had dit nooit verwacht.
    Ik 21, ook meer dan ik verwacht had, maar een groot deel zijn Marvels en Star Wars van partnerlief

Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627

Instellingen bij het plaatsen van berichten