Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 689 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc0709 Bekijk bericht
    Op dit moment 13 blu-rays.
    Maandje verder en de teller staat op 20 stuks.

  2. #77
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    mijn collectie telt op dit moment 13 stuks.

  3. #78

    Standaard

    105 blu-rays
    42 HD-DVD´s

    waarvan 16 onderweg zijn,gespreid over de maanden Oktober,November en December waaronder de films zoals Mamma Mia!The movie,Transformers,Hancock,Bee Movie etc etc
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  4. #79

    Standaard

    Sinds gisteren 80 blu-rays en 1 hddvd..

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  5. #80

    Standaard

    Mijn BD collectie:

    1 Blu-Ray sinds vrijdag 19 september 2008.
    Ik ga dit per week aanpassen als er maar ook 1 blu-ray bijkomt. Wil mijn BD-collectie zien groeien en later gemiddelde berekenen
    Laatst aangepast door wo2-freak : 21-09-2008 om 22:11 Reden: Verwijdering 1e deel van mijn bericht

  6. #81

    Standaard

    Het is niet de bedoeling dat je hier dagelijks gaat posten hoeveel blu-rays je hebt, gebruik daarvoor maar een excel of word bestand
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #82

    Standaard

    Volgens mij ben ik hier de enige wiens HD-collectie juist afneemt .......

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij ben ik hier de enige wiens HD-collectie juist afneemt .......
    Je koopt alleen maar HD-DVD'S bij elkaar maar op gegeven is het straks over en dan moet je wel op blu-ray verder gaan wanneer er alleen maar blu-rays in de winkels liggen
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  9. #84

    Standaard

    Beetje zonde om je HD-dvd's te verkopen. Zijn er niet zoveel van en er zijn niet zoveel mensen die al een redelijk uitgebreide collectie van meer dan 100 hd-dvd's hebben.
    Op zo'n moment zou ik juist je HD-dvd's houden, de HD-dvd's die je nog niet hebt aanschaffen en als het moment komt dat HD-dvd echt zal gaan verdwijnen het gewoon accepteren, en verder gaan met blu-ray.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij ben ik hier de enige wiens HD-collectie juist afneemt .......
    En de mijne neemt evenredig toe door jou

    (303 op HD)

    127 Blu-ray's
    174 HD-DVD's

    3 in bestelling. (van de Sony 2= 3e Blu-ray gratis MustHave actie.)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #86

    Standaard

    174 HD DVD's... en ik maar denken dat ik er veel had
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    174 HD DVD's... en ik maar denken dat ik er veel had
    138 is óók veel Ik blijf HD-DVD nog altijd een beter systeem vinden dan heel dat Blu-ray, ook al heb ik ze allebei. Erg jammer dat het heeft moeten stoppen, neemt niet weg dat ik het zal blijven kopen zolang het te koop is
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art Bekijk bericht
    138 is óók veel Ik blijf HD-DVD nog altijd een beter systeem vinden dan heel dat Blu-ray, ook al heb ik ze allebei. Erg jammer dat het heeft moeten stoppen, neemt niet weg dat ik het zal blijven kopen zolang het te koop is
    Probleem met Blu ervaar ik nog steeds dat er zovele non-titels op uitgebracht worden.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Probleem met Blu ervaar ik nog steeds dat er zovele non-titels op uitgebracht worden.
    3 kwart van Blu-ray films zijn regio vrij dus zo een grote probleem is dat eigelijk niet.De menu's van HD-DVD is stuk saaier dan Blu-ray.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    3 kwart van Blu-ray films zijn regio vrij dus zo een grote probleem is dat eigelijk niet.De menu's van HD-DVD is stuk saaier dan Blu-ray.
    Gaat er nu even om wat er in de winkel verkrijbaar is.. slechts nieuw spul op 'n enkele WB classic na.

    Wat hebben de menu's van de HD DVD's ermee te maken? (menustructuur is overigens nagenoeg hetzelfde)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #91

    Standaard

    Inmiddels is alles binnen en zit ik op 55 stuks. En dat in minder dan 2 maanden tijd

    Alleen nog wat must-haves in de pre-order: Band of Brothers, Lost seizoen 4 en onderweg inmiddels The Godfather trilogie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #92

    Standaard

    Ik heb m'n lijstje even bijgewerkt en ik sta nu op 97 stuks. De keuze wordt duidelijk kleiner, maar ik denk dat ik de 100 nog wel ga passeren.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Gaat er nu even om wat er in de winkel verkrijbaar is.. slechts nieuw spul op 'n enkele WB classic na.

    Wat hebben de menu's van de HD DVD's ermee te maken? (menustructuur is overigens nagenoeg hetzelfde)
    Dan heb je echt niet goed gekeken hoor,het is niet alleen WB.
    Universal en Paramount begint ook in de winkels te verschijnen en velen andere filmmaatschappijen dus zat genoeg titels.Bol.com heeft meer dan 500 titels beschikbaar op Blu-ray en jij zeurt dat nog te weinig titels zijn?Moet het soms Biljoenen titels op Blu-ray laten verschijnen??
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Dan heb je echt niet goed gekeken hoor,het is niet alleen WB.
    Universal en Paramount begint ook in de winkels te verschijnen en velen andere filmmaatschappijen dus zat genoeg titels.Bol.com heeft meer dan 500 titels beschikbaar op Blu-ray en jij zeurt dat nog te weinig titels zijn?Moet het soms Biljoenen titels op Blu-ray laten verschijnen??
    Hij heeft het over "slechts nieuw spul". Dus zal ie wel bedoelen dat er te weinig oudere films op BD verschijnen.

    Dat vind ik trouwens ook. Maar er lijkt gelukkig wel wat verbetering op te treden.

  20. #95

    Standaard

    Ik heb er momenteel 7:

    Ice Age
    Ice Age 2
    Alvin and the Chipmunks
    Saw
    The Mist
    I Know What You Did Last Summer
    I Still Know What You Did Last Summer

    Nog niet zo heel veel,
    maar ben pas een maandje aan het sparen!

  21. #96

    Standaard

    Teller staat momenteel op 17 stuks.

    En dan zijn er nog een stuk of 5 onderweg of in pre-order deze maand.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    Je koopt alleen maar HD-DVD'S bij elkaar maar op gegeven is het straks over en dan moet je wel op blu-ray verder gaan wanneer er alleen maar blu-rays in de winkels liggen
    Ik heb al blu-ray's (stuk of twintig), maar niet zoveel vanwege de belachelijke prijzen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak
    Beetje zonde om je HD-dvd's te verkopen. Zijn er niet zoveel van en er zijn niet zoveel mensen die al een redelijk uitgebreide collectie van meer dan 100 hd-dvd's hebben.
    Op zo'n moment zou ik juist je HD-dvd's houden, de HD-dvd's die je nog niet hebt aanschaffen en als het moment komt dat HD-dvd echt zal gaan verdwijnen het gewoon accepteren, en verder gaan met blu-ray.
    Ik denk daar heel anders over....degene die ik niet binnen een bepaalde tijd ga (her)bekijken, gaan gewoon weg. Ik heb mijn lesje wel geleerd met DVD's......een kast vol (nog steeds, nadat ik al 2/3 verkocht heb) waarvan meer dan de helft stof ligt te happen. Ik heb nu, na alle verkopen (en het zijn er al wat geweest), nog steeds ongeveer 130 HD-DVD's. Daarvan doe ik nog wel een deel weg. Verder koop ik alleen mondjesmaat BD's.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    En de mijne neemt evenredig toe door jou :razz:

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb al blu-ray's (stuk of twintig), maar niet zoveel vanwege de belachelijke prijzen.
    HD-DVD's hadden in het begin ook belachelijk prijzen maar toch kocht je gewoon puur voor de verzameling en plezier.
    Voor je het weet is Blu ray straks goedkoper en dat begint nu duidelijk zichtbaar te worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk daar heel anders over....degene die ik niet binnen een bepaalde tijd ga (her)bekijken, gaan gewoon weg. Ik heb mijn lesje wel geleerd met DVD's......een kast vol (nog steeds, nadat ik al 2/3 verkocht heb) waarvan meer dan de helft stof ligt te happen. Ik heb nu, na alle verkopen (en het zijn er al wat geweest), nog steeds ongeveer 130 HD-DVD's. Daarvan doe ik nog wel een deel weg. Verder koop ik alleen mondjesmaat BD's.
    Bij mij is de kast ook vol maar nog nooit 1 dvd weggedaan of gegeven.Nu sterft het dvd kopen bij mij bijna uit want ik koop tegenwoordig alleen maar Blauwtjes
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  24. #99

    Standaard

    ..zie sig.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  25. #100

    Standaard

    De teller staat nu op 12 en 2 zijn in bestelling (The Mist en How the West Won).

Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •