Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 689 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arriejj Bekijk bericht
    Ik heb er momenteel 7:

    Ice Age
    Ice Age 2
    Alvin and the Chipmunks
    Saw
    The Mist
    I Know What You Did Last Summer
    I Still Know What You Did Last Summer

    Nog niet zo heel veel,
    maar ben pas een maandje aan het sparen!
    Als je er 7 per maand spaart, dan heb je binnen no time een aardig collectie

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Als je er 7 per maand spaart, dan heb je binnen no time een aardig collectie
    Haha, ja , maar dat zal wel niet, moet ook nog geld over houden voor andere dingen !!
    Want die ik nu heb waren niet zo hééél duur bij MM!

  3. #103

    Standaard

    Met de 3 vandaag binnengekomen aanwinsten staat mijn HD-collectie nu op 8 stuks.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #104

    Standaard

    En jawel; met de nieuwe verkopen erbij duik ik onder de 100 HD-DVD's !

  5. #105

    Standaard

    *Wekelijkse update*

    133 Blu-ray's
    185 HD-DVD's
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #106

    Standaard

    110 Blu-rays
    40 HD-DVD's
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  7. #107

    Standaard

    na wat verkopen(wil graa onder de 100 blijven lol tis geen kastvulling)
    83 blu rays 5 in bestelling aantal op wishlist totaal 97
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #108

    Standaard

    Gaar ook hard hier... 158 alweer...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    na wat verkopen(wil graa onder de 100 blijven lol tis geen kastvulling)
    83 blu rays 5 in bestelling aantal op wishlist totaal 97
    Waarom wil je graag blu-rays onder de 100 blijven?Hoe groter je collectie is hoe leuker het is!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  10. #110

    Standaard

    liever 100 hele goede als een kastvol waar je de helft toch maar 1 keer bekijkt
    smaakgebonden uiteraard.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    liever 100 hele goede als een kastvol waar je de helft toch maar 1 keer bekijkt
    smaakgebonden uiteraard.
    Hier sluit ik me bij aan. Al moet ik zeggen dat ik films koop als ze me leuk of interessant genoeg lijken en achteraf alsnog 1x bekeken blijven. Zodoende houd ik wel 1/2x per jaar een schoonmaak in mijn collectie om juist die films weg te doen.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  12. #112

    Standaard

    Ik doe geen enkel films weg,zeker niet de dvd's.Als blu-ray kast te vol worden dan gaan de dvd de kist in en wordt elders op een droge en schone plek bewaard.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  13. #113

    Standaard

    wat heeft wegdoen voor nut. Je krijgt er toch bijna niks voor.

  14. #114

    Standaard

    rick that,s the way to do it
    john(klaar met de schoonmaak van dit jaar)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wat heeft wegdoen voor nut. Je krijgt er toch bijna niks voor.
    blu ray wel hoor, dvd heeft inderdaad weinig nut per titel
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #116

    Standaard

    Ik heb nu 21 blu-ray films verzamelt in 1,5 jaar tijd.

  17. #117

    Standaard

    zijn jullie ook al begonnen met vervangen van je collectie van dvd naar blu-ray? of kopen jullie alleen maar titels die je nog niet op dvd hebt en intressant genoeg vind op blu-ray?

    ik koop hoofdzakelijk nog dvd. Films die ik nog niet heb en ik graag op blu-ray wil koop ik op bluray.
    De blu-ray moet eerst goedkoper worden wil ik titels gaan vervangen. maar dan zullen het ook niet alle titels wezen maar een selectie ervan

    Op het moment heb ik 34 blu-rays(en een paar hd-dvd's had namelijk eerst een hddvd speler voor de 360)

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    zijn jullie ook al begonnen met vervangen van je collectie van dvd naar blu-ray? of kopen jullie alleen maar titels die je nog niet op dvd hebt en intressant genoeg vind op blu-ray?

    ik koop hoofdzakelijk nog dvd. Films die ik nog niet heb en ik graag op blu-ray wil koop ik op bluray.
    De blu-ray moet eerst goedkoper worden wil ik titels gaan vervangen. maar dan zullen het ook niet alle titels wezen maar een selectie ervan

    Op het moment heb ik 34 blu-rays(en een paar hd-dvd's had namelijk eerst een hddvd speler voor de 360)
    Heel erg weinig dvd's bij mij worden vervangen en zelfs wat ik niet op dvd heb koop ik gewoon blu-ray en dat scheelt ernorm veel werk en geld.
    Blu-ray kan je al krijgen vanaf 10 euro maar goed je moet zoeken wat je goed vindt.
    Tot nu toe heb ik 120 blu-rays bij elkaar.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  19. #119

    Standaard

    Een aantal dvds zijn al vervangen, maar wel mondjesmaat. De prijzen moeten nog behoorlijk gaan dalen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Een aantal dvds zijn al vervangen, maar wel mondjesmaat. De prijzen moeten nog behoorlijk gaan dalen.
    Met de prijzen komen vast wel goed,alle winkels moeten eerst heel veel blu-rays vol laten proppen en als te veel is dan zakken de prijzen vanzelf wel.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  21. #121

    Standaard

    Sorry Vogeltje, maar ik moet toch echt regelmatig lachen om de niet echt logische reacties die je geeft, maar goed.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Sorry Vogeltje, maar ik moet toch echt regelmatig lachen om de niet echt logische reacties die je geeft, maar goed.
    Sorry meneer Frank,Hoe wil je dan gaan verklaren wanneer de prijzen dan gaan zakken of denk je dat de prijzen eeuwig hoog blijven??
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  23. #123

    Standaard

    heb zeker 20 titels die ik op dvd had vervangen door blu ray
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  24. #124

    Standaard

    Nu zo'n 34, met nog 3 onderweg.

    Spaar paar maanden.

  25. #125

Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •