Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.

Discussie: David Jason (sir)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Herman, als het er nog wat toe doet: ik heb vandaag mijn box ontvangen en ze heeft wel degelijk Engelse subs.
    Mooi zo. Dan ga ik deze box binnenkort ook bestellen.

  2. #27

    Standaard

    mijn jongste aanwinst:



    Porridge met in de hoofdrol Ronnie Barker 1974-1977

    David Jason als Blanco

    In series One : A Night In - Ways and Means
    In series Two : No Peace for the Wicked - Happy Release
    In series Three : Pardon Me

    Vanaf serie 2 voorzien van Engelse subs.


    Deze serie heeft een zeer hoge score op IMDB (mediaan 10)
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 10-12-2008 om 20:10 Reden: correctie ivm subs

  3. #28

    Standaard open all hours Christmas special 2013

    'David Jason returning to Open All Hours for Christmas special

    Actor SIR DAVID JASON is set to reprise his role on classic BBC sitcom OPEN ALL HOURS for a one-off Christmas special, almost 30 years after the show went off air
    The series originally starred the late Ronnie Barker as Jason's onscreen uncle and shop owner, and ran for four seasons between 1973 and 1985.
    Now Jason, 73, is preparing to return to his TV roots as Granville, alongside former co-stars Lynda Baron as Nurse Gladys Emmanuel and Maggie Ollerenshaw as Mavis.
    The Only Fools and Horses star says, "I am sure there is an audience out there who would like to see what Granville has been up to in the corner shop.
    "I'm really excited to be bringing back Open All Hours. It will be a great family show for Christmas and a fitting tribute to the legacy of Arkwright."
    The new 30-minute episode, which will feature Granville as the new store owner, will air in this Christmas (Dec13).
    Comedian Barker died in 2005, aged 76'

  4. #29

    Standaard

    't Zal een beetje vreemd zijn zonder de legendarische Ronnie Barker, maar als de rest van de cast er is én de schrijver dan kan het wel wat worden denk ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #30

    Standaard

    onlangs aangeschaft

    NL - versie uk versie met Eng.subs (opnieuw, want vorige versie weggegeven)

    inmiddels zit ik ook weer te genieten (voor de zoveelste keer) van Open All Hours, voor mij een terugkerend ritueel in de
    donkere en mistige dagen voor Kerst. Vanaf de 3e serie zit Granville af en toe duidelijk in de huid van Del Trotter (Only Fools and Horses),de volgende
    serie die ik ga her-kijken.

  6. #31

    Standaard

    Geweldig Herman. Porterhouse Blue is iets helemaal anders (Scullion doet mij dan weer denken aan Frost) maar heeft destijds terecht een paar prijzen gewonnen. Het is gebaseerd op een boek van Tom Sharpe, dus geweldig absurd maar steengoed. The Darling Buds of May ligt hier ook klaar om te kijken, naar 't schijnt haalde die vroeger al snel 10 miljoen kijkers en meer op de Britse televisie.

    Heb je al de foto's gezien van de Christmas Special van Open All Hours die er zit aan te komen Herman? De Arkwright's Store zal nu aan Granville toebehoren. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
    Laatst aangepast door Pieter D : 16-12-2013 om 12:16
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Geweldig Herman. Porterhouse Blue is iets helemaal anders (Scullion doet mij dan weer denken aan Frost) maar heeft destijds terecht een paar prijzen gewonnen. Het is gebaseerd op een boek van Tom Sharpe, dus geweldig absurd maar steengoed. The Darling Buds of May ligt hier ook klaar om te kijken, naar 't schijnt haalde die vroeger al snel 10 miljoen kijkers en meer op de Britse televisie.

    Heb je al de foto's gezien van de Christmas Special van Open All Hours die er zit aan te komen Herman? De Arkwright's Store zal nu aan Granville toebehoren. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd.
    Ik had ze nog niet gezien, dank voor je link. Ik kijk met spanning uit naar de uitzending. Donderdag BBC1 - 7.45 u p.m. Engelse tijd (8.45 u Nederlandse tijd.)
    Ik kwam ook nog foto's tegen op http://www.mirror.co.uk/tv/sir-david...s-open-2899886

  8. #33

    Standaard

    bron: virginmedia.com


    Sir David Jason says filming the 'Open All Hours' Christmas special was ''emotional''.
    The iconic comedian has returned to his role as Granville in the show's first episode since 1985, and he admitted it was ''delightful'' to be back on the set.
    He told the Daily Express newspaper's Saturday Magazine: ''It was delightful working together again and also a little emotional returning to the old hunting ground.
    ''But once we got going, it was as if time had shrunk and only a couple of weeks had passed since we'd been there last. The shop, the street, even the props ... Nothing has changed.''
    The special episode is also a ''homage'' to the late Ronnie Barker, to starred in the original series as Granville's uncle Arkwright.
    David added: ''For us, this was a homage to Ronnie and there was an enormous amount of responsibility to make sure it was as entertaining as he made it.''
    He also refused to rule out a new series, admitting he'd be the first to sign up if the opportunity was there.
    He insisted: ''I'd love to do it, if it was deemed the audience wanted it. But we are living in a world of huge competition now ... We would all like to reach more viewers, but we'll never reach those dizzy heights of the 1970s.''

    Emotioneel inderdaad, ik kreeg bij het kijken gisterenavond toch wel een brok in de keel. De jaartjes bij Sir Jason gaan echt tellen. Een zeer leuk script met genoeg links
    naar het verleden en een portret van 'Arkwright' aan de muur, waarbij Old Granville even stotterend stil stond. En zelfs de transportfiets was er bij.

    Kijken of er op enig moment nog een DVD-tje van op de kop te tikken valt.

  9. #34

    Standaard

    Het was zeker en vast nostalgisch Herman. Ik heb er enorm van genoten (ookal ging het een beetje snel, en waren er énorm veel 'guest stars') en was eigenlijk wel verbaasd dat ze zo goed de sfeer konden oproepen van het origineel, zonder de aanwezigheid van Ronnie Barker.

    In ieder geval hoor ik dat als dit succesvol is, ze méér afleveringen willen gaan maken...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #35

    Standaard

    Ik zag dit jaar nogal wat tegenstrijdige berichten over het al of niet verder gaan van Still OAH, na de Kerst Special van 2013
    Dit is een van de meest recente:

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...Doncaster.html

    Ondertussen via Amazon UK een recent verschenen boekwerkje besteld:



  11. #36

    Standaard

    Bedankt voor de tip over het boekje Herman. Klinkt goed.

    Er komt in ieder geval een nieuwe "Still Open All Hours" special deze kerst, dus...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #37

  13. #38

    Standaard


    This title will be released on February 2, 2015

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •