De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Touch of Evil - 50th AE (R1)

    Universal Studios have announced the R1 DVD release of Touch of Evil: 50th Anniversary Edition on 7th October, priced at $26.98.

    It's a 2-disc set including the restored version, the theatrical version and a preview version of the main feature complete with extras. Also included as part of the package is a replication of Orson Welles' legendary 58-page memo to the studio.

    Disc 1: Restored Version

    * 1.85:1 Anamorphic Widescreen
    * English DD2.0 Mono
    * English SDH, French and Spanish subtitles
    * Bringing Evil to Life
    * Evil Lost & Found
    * Audio Commentary featuring Charlton Heston, Janet Leigh and Restoration Producer Rick Schmidlin
    * Audio Commentary featuring Restoration Producer Rick Schmidlin
    * Theatrical Trailer

    Disc 2: Theatrical & Preview Versions

    * 1.85:1 Anamorphic Widescreen
    * English DD2.0 Mono
    * English SDH, French and Spanish subtitles
    * Theatrical Version: Audio Commentary featuring Writer / Filmmaker F.X. Feeny
    * Preview Version: Audio Commentary featuring Welles Historians Joanthan Rosenbaum and James Naremore


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Toch jammer dat er geen Academy Ratio versie bij zit.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Toch jammer dat er geen Academy Ratio versie bij zit.
    In het geval van Touch of Evil is 1.85:1 de juiste beeldverhouding, dus ik begrijp de keuze wel. De film is wel gedraaid op 1.37:1, maar de bedoeling was wel om 'm 1.85:1 te projecteren.

    Nog steeds erg jammer dat deze film (nog) niet in Nederland op DVD is verschenen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In het geval van Touch of Evil is 1.85:1 de juiste beeldverhouding, dus ik begrijp de keuze wel. De film is wel gedraaid op 1.37:1, maar de bedoeling was wel om 'm 1.85:1 te projecteren.

    Nog steeds erg jammer dat deze film (nog) niet in Nederland op DVD is verschenen.
    Nee hoor, zo simpel ligt het helaas niet. De studio kan de bedoeling gehad hebben om hem in WS te projecteren, hoewel dat in heel veel theaters nog helemaal niet gedaan werd, maar of Welles en Metty de film ook voor WS geschoten hebben is een controverse die nog lang niet opgelost is. Het zou netjes van Universal zijn om in ieder geval bij één van de versies de film in AR erop te zetten, zodat we in ieder geval voor onszelf kunnen kijken wat de beste optie lijkt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nog steeds erg jammer dat deze film (nog) niet in Nederland op DVD is verschenen.
    Hij is wel in Nederland op dvd verschenen hoor. Universal heeft vorig jaar een box uitgebracht waarin ie zat, samen met The Third Man en The Trial.

    Deze nieuwe uitgave is vanwege z'n extra's zeker wel interessant. Maar ik denk dat ik hem toch niet zal kopen want ik heb hem al 2x (de vorige R1-editie en de NL-versie uit de box).

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een hele nette Universal R2NL uitgave en die ga ik vervangen door deze nieuwe r1 SE, dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel...

  7. #7

    Standaard

    Heb ik pas die oude r1 gekocht. Potver. Maar ik geloof het wel. Ik blijf kopen. Ik ga lekker voor iets dat ik nog niet ken.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •