De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal Superrr Film Collectie

    Ik wist niet goed waar ik dit kon posten, dus bij deze een nieuw topic...(moderators: moest het nu beter ergens anders staan dan verplaatsen jullie het maar )

    Naast de Special Price Collection gaat Universal een nieuwe budget-collectie lanceren...de Superrr Film Collectie.

    Hier zitten o.a. de klassieke monsterfilms van Universal in: Wolf Man (1941), The Mummy (1932), Frankenstein (1931) en Dracula (1931).

    zie:
    SUPERRR...

    De enige tijd geleden door Universal Pictures ingezette nieuwe catalogusstrategie, de Special Price Collection, is een groot succes gebleken. Van de SPC zijn intussen twee waves met 30 titels verschenen. Die titels werden geselecteerd op basis van recente verkoopcijfers. Het zijn films die bij het grote publiek populair zijn.

    Naast de SPC-titels pakt Universal Pictures in augustus voor het eerst ook uit met een nieuwe catalogusreeks, Superrr Film genaamd. Dat zijn kwaliteitsfilms tegen een, zo mogelijk, nog voordeliger prijs. UPB heeft uit zijn collectie 'prachtige klassiekers, keiharde actiefilms, nostalgische golden oldies, doodenge horrorfilms en echte feelgood movies' niet minder dan 50 titels geselecteerd.

    Een greep uit deze collectie: The Breakfast Club, Jesus Christ Superstar, Scarface (1932), Billy Elliot en In The Name Of The Father. Net als de Special Price Collection zullen de Superrr films voorzien zijn van een in het oog springende sticker en gepresenteerd worden in een opvallende display. Release: 14 augustus 2008.

    • A Foreign Affair
    • After....
    • Air America
    • Autumn In New York
    • Bad Boys
    • Billy Elliot
    • Boiling Point
    • Charlotte Gray
    • Crimewave
    • Cry Baby
    • Dark City
    • Darkman
    • Darkman II - Return Of Durant
    • Darkman III - Die Darkman Die
    • Dead Man
    • Dr T And The Women
    • Dracula (1931)
    • Evil Dead II
    • Fast Times At Ridgemont High
    • Frankenstein (1931)
    • Gotcha!
    • Gray Matters
    • Gun Shy
    • Heartbreakers
    • Henry & June
    • Honey
    • Idlewild
    • In The Name Of The Father
    • Janis
    • Jesus Christ Superstar
    • K-9 - P.I.
    • Mad Dog And Glory
    • No Name On The Bullet
    • Scarface (1932)
    • Sixteen Candles
    • Spiceworld - The Movie
    • The Actors
    • The Best Little Whorehouse In Texas
    • The Border
    • The Breakfast Club
    • The Breed
    • The Cats Musical
    • The Mummy (1932)
    • The Paleface
    • The Thing
    • The Wiz
    • The Wolf Man (1941)
    • Warriors Of Virtue II
    • Weird Science
    • Where The Money Is
    Bron: dvdinfo.be

    Ik haal in ieder geval die 4 klassieke monsterfilms zeker een keer in huis, alsook In The Name of the Father (tenminste als dat de film is die ik denk dat het is, over die jongen die ten onrechte in de gevangenis zit op verdenking van lidmaatschap van het IRA ).
    Laatst aangepast door Peter Neefs : 14-07-2008 om 18:43

  2. #2

    Standaard

    Zitten op zich wel goede titels tussen, vraag me alleen wel af hoe de hoesjes van deze versies er uit gaan zien. Die van de Special Price Collection zijn namelijk behoorlijk lelijk.

  3. #3

    Standaard

    Ik kijk al uit naar de in het oog springende stickerrrrs

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zitten op zich wel goede titels tussen, vraag me alleen wel af hoe de hoesjes van deze versies er uit gaan zien. Die van de Special Price Collection zijn namelijk behoorlijk lelijk.
    De dvd's uit de Special Price Collection hebben toch de normale covers?
    Zie bijvoorbeeld:

    of


    Je bedoelt misschien de Universal Ultimate Selection?

  5. #5

    Standaard

    Hmz dan ben ik volgens mij in de war met een andere Universal reeks.

    Edit: Inderdaad de Universal Ultimate Selection.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ik kijk al uit naar de in het oog springende stickerrrrs
    Zolang ze er maar goed afkomen maken stickers me eigenlijk niet zoveel uit. Maar dat goed afkomen is blijkbaar wel een probleem tegenwoordig...daarom heb ik thuis een heel pak lege cases liggen om de met lijmresten besmeurde doosjes te vervangen.

  7. #7

    Standaard

    Ik dacht (en hoopte even) dat jij een foutje had gemaakt met het woord 'Superrr', maar het bleek dus een geniaal idee te zijn van Universal zelf. De films in deze collectie zijn totaal niet interessant, want de meeste waren al zeer goedkoop te vinden zonder lelijke stickers op de hoes.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Zitten toch wel een aantal interessante titels tussen die ik nog niet heb. Maar het zal toch van de prijs afhangen, die moet wel echt laag zijn.

  9. #9

    Standaard

    Heb de covers gezien, behalve 'n grote roze sticker is het originele artwork weer terug
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Heb de covers gezien, behalve 'n grote roze sticker is het originele artwork weer terug
    Inderdaad ...gelukkig is Universal niet verder gegaan met het uitbrengen van releases met van die spuuglelijke covers als de UUS-uitgaves.

    Is het dan deze cover voor bijvoorbeeld The Wolfman? Of nog een andere?

    Laatst aangepast door Peter Neefs : 16-07-2008 om 17:43

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke Bekijk bericht
    Inderdaad ...gelukkig is Universal niet verder gegaan met het uitbrengen van releases met van die spuuglelijke covers als de UUS-uitgaves.

    Is het dan deze cover voor bijvoorbeeld The Wolfman? Of nog een andere?

    Lijkt mij niet. Ik denk dat ze gewoon de oude hoezen gebruiken.

    Deze dus.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Lijkt mij niet. Ik denk dat ze gewoon de oude hoezen gebruiken.

    Deze dus.
    Volgens mij is die cover die ik gepost heb toch ouder hoor...maar ik zou er zeker geen probleem mee hebben als ze de cover gebruiken die jij hebt gepost, want die vind ik een heel pak mooier.

  13. #13

    Standaard

    Nieuwe cases kopen is helemaal niet nodig, die smurrie van die gele stickers krijg je er met er wasbenzine perfect af zonder beschadigingen.

    Inlay eruit, even een oud papiertje onder de te boenen plek schuiven, om te voorkomen dat de wasbenzine in het doosje drupt.
    Even wat wasbezine op een keukenpapiertje, en je veegt die resten er zo af.
    Daarna even goed met water schoonmaken en laten drogen.
    Inlay erin en klaar.

    Die stickers van Warner Bros "Our favorites, Your choice'' zijn net zo erg.
    Die ga ik er proberen af te halen op dezelfde manier.

    't kost even wat werk, maar op deze manier gaat het echt perfect.

  14. #14

    Standaard

    En voor wie geen wasbenzine in huis heeft: slaolie / olijfolie werkt ook !

  15. #15

    Standaard

    Grappig, met 'n beetje geduld gaat ontstickeren toch vaak wel goed?... het zijn geen permanente stickers die ze gebruiken namelijk, vaak op plasticbasis ook nog. Misschien ben ik gewoon te ervaren met die tig hoesjes die ik per week moet ontstickeren op mijn werk en thuis
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #16

    Standaard

    Hoe haal je die gele sticker er dan het beste vanaf?
    Ze gaan namelijk heel snel scheuren, het papier scheurt van de lijm af.

  17. #17

    Standaard

    hoekje pulken en dan met geduld eraf halen, in de plakrichting dus plat over het doosje heenslepen/strijken... niet lukraak eraf trekken zoals 'n plijster, wanneer er 'n lijmrestje achterblijft dezelfde sticker gebruiken om de rest er af "deppen".
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #18

    Standaard

    Ach die sticker zooi verkopen ze niet beter door dat is zeker.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    hoekje pulken en dan met geduld eraf halen, in de plakrichting dus plat over het doosje heenslepen/strijken... niet lukraak eraf trekken zoals 'n plijster, wanneer er 'n lijmrestje achterblijft dezelfde sticker gebruiken om de rest er af "deppen".
    Ik wrijf er altijd eerst een minuutje overheen om de sticker wat los te weken, dan pulk ik een hoekje los zodat ik een goed stuk tussen de vingers heb en geef dan een flinke ruk, mijn ervaring is dat je dan de minste lijmresten overhoudt.

    Maargoed, nu weer graag ontopic!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •