Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Je hebt Blu-Ray discs vanaf 20 euro nu...
    Nog steeds teveel natuurlijk om mensen massaal van dvd`s naar blu-ray te laten overstappen. Bedenk wel: het gaat zich niet alleen om de schijfjes maar ook om de spelers en (in waarschijnlijk veel gevallen) tv`s die men moet aanschaffen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Maar dit gaat over Engeland, je weet niet hoe het bij ons wordt.
    Het gaat om een Europese richtlijn.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol Bekijk bericht
    Het gaat om een Europese richtlijn.
    Ze hebben het over VAT en niet BTW. Je weet niet hoe de Nederlandse douane zich gaat gedragen, het gaat er uiteindelijk toch om hoe de regels in de praktijk worden toegepast. Binnen het huidige systeem heb ik nog maar zelden pech gehad, alleen 1 keertje met de Hitchcock box.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ze hebben het over VAT en niet BTW. Je weet niet hoe de Nederlandse douane zich gaat gedragen, het gaat er uiteindelijk toch om hoe de regels in de praktijk worden toegepast. Binnen het huidige systeem heb ik nog maar zelden pech gehad, alleen 1 keertje met de Hitchcock box.
    VAT is het Engels voor BTW

    Value added tax
    Belasting toegevoegde waarde

    Neen - ik kan niet voorspellen hoe de douane zich elders zal gedragen, maar nogmaals - het gaat om een Europese richtlijn. Wil alleen maar zeggen dat de feestneus voorlopig nog best in de kast mag blijven, want hoe die 150 euro limiet geïnterpreteerd moet worden is nog verre van duidelijk.

  5. #30

    Standaard

    Blu rays zouden dan eindelijk een start kunnen maken in mijn collectie des de prijs lager is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kent de massa toch, die importeert niets hoor. Die kopen gewoon bij de FRS of MM. En willen perse NL ondertitels.
    De massa koopt ook geen bluray.
    Dat kleine clubje dat hier op het forum zit, is absoluut niet representatief voor de gemiddelde consument .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Witless Bekijk bericht
    Je hebt Blu-Ray discs vanaf 20 euro nu...
    Ik heb ze wel eens zien liggen voor 15 euro

    - En wanneer moeten die blu-ray dvd's dan goedkoper gaan worden?
    Laatst aangepast door wo2-freak : 23-07-2008 om 11:40

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol Bekijk bericht
    VAT is het Engels voor BTW

    Value added tax
    Belasting toegevoegde waarde
    Duh, dat is juist mijn punt, het gaat hier over Engeland, het mag dan wel een Europese richtlijn zijn, maar het gaat om het gedrag van 'onze' douane. Zoals ik al zei, heb ik tot dusver maar bij een klein percentage van mijn bestellingen buiten de EU problemen gehad, terwijl ik regelmatig boven de 22 euro zat. Meestal ging het om Amazon.com, markeert die bestelling als 'gift' of iets dergelijks?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Meestal ging het om Amazon.com, markeert die bestelling als 'gift' of iets dergelijks?
    Ze zette de juiste waarde van de bestelling op de verpakking.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ze zette de juiste waarde van de bestelling op de verpakking.
    Ok, dan heb ik dus gewoon veel geluk gehad.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Duh, dat is juist mijn punt, het gaat hier over Engeland, het mag dan wel een Europese richtlijn zijn, maar het gaat om het gedrag van 'onze' douane. Zoals ik al zei, heb ik tot dusver maar bij een klein percentage van mijn bestellingen buiten de EU problemen gehad, terwijl ik regelmatig boven de 22 euro zat. Meestal ging het om Amazon.com, markeert die bestelling als 'gift' of iets dergelijks?
    Ah - sorry dat ik jouw bizarre manier van redeneren niet volgde.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol Bekijk bericht
    Ah - sorry dat ik jouw bizarre manier van redeneren niet volgde.
    Ik snap je even niet?

    Ik geef enkel aan dat 'onze' douane zich misschien anders gedraagt dan die in Engeland, dat is toch geen bizarre redenering?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •