Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 164 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Robocop (José Padilha, 2013)

    Ik zou zweren dat er al een thread was over de vermeende Robocop-remake, maar ik kan hem nergens vinden. Bij deze dus een nieuwe thread.

    Geruchten dat Robocop een remake krijgt blijken nu iets anders te liggen. Het schijnt dat Darren Aronofsky in gesprek is om een nieuwe Robocop-film te maken. Alleen gaat het dan niet om een remake, maar om een vervolg:

    Present day Los Angeles, 20 years after the termination of the RoboCop program, the city decides to reinstate the program.

    En die omschrijving wijst toch op een soort 'reboot'. Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, maar ik weet wel dat Aronofsky in ieder geval interessante films maakt. Daarnaast was hij ooit kandidaat om de Batman-franchise nieuw leven in te blazen - een project dat later zonder hem doorging in de vorm van Nolan's Batman Begins. Hij heeft dus wel een zekere mate van interesse in het genre.
    Laatst aangepast door mark t : 08-07-2012 om 09:16 Reden: Naam regisseur en releasedatum aan topic-titel toegevoegd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Hij wilde ook Wolverine maken toch? Alleen wilde hij het perse R rated hebben... hopelijk lukt hem dat wel met Robocop!!


  3. #3

    Standaard

    Normaal gesproken zou ik meteen 'nee' zeggen tegen een reboot van de RoboCop franchise, maar mocht Darren Aronofsky het inderdaad gaan regisseren, dan ben ik stiekem toch wel erg benieuwd...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #4

    Standaard

    Hoef absoluut geen remake van Robocop, maar een nieuwe zou ik geen nee tegen zeggen.

  5. #5

    Standaard

    Overal remakes blegh, weer meteen een nieuw begin! Kom eens met iets orgineels. Dit is echt een geweldige regisueer,maar vooruit als het visueel net zo mooi uit kan zien als The Fountain..ala Robocop met een decent verhaal kan ik er ook geen Nee op zeggen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Aangezien Aronofsky een behoorlijke comicliefhebber is, zou hij Frank Miller's scripts voor deel 2 en 3 (waarvan weinig terug is te zien in de films) gaan gebruiken voor nieuwe delen? Dat zou mij wel wat lijken.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Heb toevallig sinds deze week de boxset met de eerste films. Laat de vervolgen maar komen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #8

    Standaard

    Het is geen gerucht meer:
    Darren Aronofsky Confirmed For Robocop
    With David Self to write the script




    Putting to end weeks of online rumour, it's been confirmed today that Darren Aronofsky will direct a new installment in the Robocop series, with David Self (Road To Perdition) writing the script.

    There are no suggestions of what the plot might be, but the wording of MGM's press release suggests that this won't be a remake of the 1987 movie about a crime fighter who is part man and part machine – "and all cop" – but "a new installment". There are whispers that it will take place in modern day, but those whispers aren't coming from any mouth that we can consider 100% reliable.

    So, what do you reckon, is Aronofsky the right guy to bring Robocop back to the streets? Do you want to see Robocop back?
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  9. #9

    Standaard

    Lijkt me tof. Als Aliens vs. Predator kan laat dan Robocops vs. Terminators komen
    http://www.youtube.com/watch?v=pGva3yU8RZw

    All for good fun.
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  10. #10

    Standaard

    Die zal wel wat gaan afwijken van de Verhoeven style
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Als dit een of andere b-regisseur zou zijn, zou ik hier geen seconde aan verspillen.

    Maar Darren Aronofsky? De man heeft nog geen enkele slechte film afgeleverd. Goed, hij heeft er nog maar 3 afgeleverd, maar hij puurde in elke film zijn ziel. Ik ben erg benieuwd wat de combinatie zal doen van een mainstream-franchise (ook al is Paul Verhoeven's origineel wel ietwat anders dan de doorsnee mainstream-film) met een eigenzinnig regisseur zoals Aronofsky.
    Ik vond Pi redelijk, maar zowel Requiem for a Dream als The Fountain vond ik fantastisch.

  12. #12

    Standaard

    Hier nog wat nieuwe info over Robocop

    Before Christmas, we started to hear rumblings that Darren Aronofsky was losing interest his ROBOCOP remake, and now there seems to be a more official explanation as to why that is exactly. Moviehole reports that the project is stalled because of creative differences between Aronofsky and MGM.
    'Nash' from the OCP-lovin' RoboCop Archive dropped me a line earlier today, stating that “ I've spoken with Phoenix


    Pictures [and] asked them about the status of ROBOCOP... they told me that the project is on hold. The problem is that Mary Parent, Chairperson of MGM, wants a 3D movie for the new ROBOCOP. But, as you know, Darren Aronofsky is a real artist and he's not interested in gimmicks like 3D, CGI, filming digital, he wants to do everything as real (organic) as possible just like The Fountain.”


    Wow, the studio wants ROBOCOP to be a big 3D blockbuster, and Aronofsky wants it to be real and artsy? Who could have possibly seen this conflict coming? I never understood why Aronofsky was attached to this project in the first place, as it seemed about as logical as Michael Bay directing SENSE AND SENSIBILITY, but I was curious to see what his artistic direction would be for the film.
    Who knows if this will ever actually work out, but I just can’t see “3D blockbuster” and “Aronofsky” in the same sentence, so I wouldn’t be surprised if he walks and the studio looks elsewhere for a more explosion-prone director.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard


    Darren, stop playing with my heartstrings! First I hear you're bringing your surreal trippiness to ROBOCOP, then I hear you’re walking away because you're fighting with the studio, and now I’m told you’re still attached to the project? I can’t take this!
    The drama last time I talked about this was that Aronofsky was likely leaving because he didn’t want to make a 3D blockbuster epic, which the studio was requesting, and it looked like the ever-popular “creative differences” were going to make the two camps split. But according to ROBOCOP screenwriter David Self (talking to STYD), the movie IS still on, and Aronofsky is on board.
    "I’m still involved with it and Darren Aronofsky’s still involved with it. He’s making another movie right now (Black Swan), but we’re waiting for MGM, to sort things out since they’re a large corporation and it’s a situation where we have to be practical. We’re waiting to continue with them, we hope that that happens soon and we can get back to it soon."
    As you’ll recall, MGM is in pretty dire financial straits these days, and the main problem for the film might not be Aronofsky at all, rather the studio getting its shit together to be able to fund the project. If anything, Aronofsky’s reluctance toward 3D and CGI spectacle would likely save the studio a ton of money, so maybe we’ll get to see his vision after all.
    Project waar ik nog erg naar uitkijk en ben blij dat er nog leven in zit.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Het project begint na alle strubbelingen steeds concreter te worden. Volgens deadline krijgt ene Joel Kinnaman een aanbieding om de hoofdrol op zich te nemen.
    Als regisseur is overigens enige tijd geleden José Padilha vastgelegd. Die is vooral bekend van de twee Elite Squad-films.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard

    Jammer, ik hoopte tocht echt op Crowe of Bale..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Jammer, ik hoopte tocht echt op Crowe of Bale..
    Die gaan zich echt niet aan een project wagen waarvan de kans groot is dat het flopt (misschien niet in de boxoffice omdat mensen toch willen zien wat het geworden is maar wel als film op zich). Ik bedoel: er moet wel een dijk van een verhaal komen wil het een beetje interessant worden. Je kunt nu eenmaal niet zoveel met een robot geworden agent. Dat zag je aan deel 2 en 3: ze konden er niets interessants meer van maken dan wat al gedaan was in 1. daar was het ook van: goh, een robotagent. Toch wel lastig om te verslaan met die wapens. laten we hem naar een plek lokken met een magneet, dan kan ie weinig meer. En vervolgens wordt ie net niet helemaal goed genoeg kapot gemaakt en komt ie weer terug. Dag bad guys. Einde film.
    Mijn idee: niet eerder aan beginnen dan dat er een steengoed verhaal ligt waar iedereen door van de sokken geblazen wordt. Anders gaat het niet werken.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Die gaan zich echt niet aan een project wagen waarvan de kans groot is dat het flopt (misschien niet in de boxoffice omdat mensen toch willen zien wat het geworden is maar wel als film op zich).
    Valt wel mee. Ze hebben allebei aan remakes en sequels meegewerkt waarvan vantevoren nogal getwijfeld werd aan de toegevoegde waarde t.o.v. originele films. En ze mijden ook de wat kleinere of meer bizarre projecten niet.
    Het lijkt me eerder dat beide acteurs niet erg originele keuzes zijn. Het betekent bovendien dat zo'n film een ster-vehikel dreigt te worden, wat niet zelden tegen de film gaat werken. Bovendien lijkt me de aanwezigheid van een grote ster in de hoofdrol eerder een teken dat het een ordinaire cash-grab gaat worden. En niet in de laatste plaats: Crowe en Bale kunnen andere eisen stellen dan relatief onbekende acteurs. Niet alleen op het gebied van salaris, maar ook inspraak in diverse aspecten van de productie.

    De situatie is nu niet zo veel anders dan bij de originele film; Verhoeven was destijds ook een relatieve nieuwkomer in Hollywood en Peter Weller was geen grote ster. Bij dit soort films vind ik een nieuwe kijk of een vervolgfilm niet echt een groot probleem op voorhand. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan gaan bakken.
    Laatst aangepast door mark t : 25-02-2012 om 16:04
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Valt wel mee. Ze hebben allebei aan remakes en sequels meegewerkt waarvan vantevoren nogal getwijfeld werd aan de toegevoegde waarde t.o.v. originele films. En ze mijden ook de wat kleinere of meer bizarre projecten niet.
    Het lijkt me eerder dat beide acteurs niet erg originele keuzes zijn. Het betekent bovendien dat zo'n film een ster-vehikel dreigt te worden, wat niet zelden tegen de film gaat werken. Bovendien lijkt me de aanwezigheid van een grote ster in de hoofdrol eerder een teken dat het een ordinaire cash-grab gaat worden. En niet in de laatste plaats: Crowe en Bale kunnen andere eisen stellen dan relatief onbekende acteurs. Niet alleen op het gebied van salaris, maar ook inspraak in diverse aspecten van de productie.

    De situatie is nu niet zo veel anders dan bij de originele film; Verhoeven was destijds ook een relatieve nieuwkomer in Hollywood en Peter Weller was geen grote ster. Bij dit soort films vind ik een nieuwe kijk of een vervolgfilm niet echt een groot probleem op voorhand. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze ervan gaan bakken.
    Ik denk dat het op vele vlakken beter kan. Ten eerste op acteer prestatie ten tweede op basis van special effects de effects in de Robocop films zijn outdated en nep en ten derde op verhaal vlak. De robotagent liep totaal niet stroef, volgens mij zouden ze de persoon veel soepeler kunnen maken en vooral meer bad-ass..in mijn mening zijn de robocop agenten te soft in alle delen weergespiegeld. Een totaale reboot, ik vind de verhoeven verhaal wel fantastisch maar er mist wel dynamiek en het verhaal valt best wel af, vooral het einde is gewoon slecht...er zit meer potentie hierin..ze zullen alleen creatief te werk kunnen gaan. De reden waarom ik crowe en bale benoemde was omdat er al wel eens gespeculeerd werd over crowe en omdat ik bale wel een geschikte karkater zou vinden..niet om een sterrenstatus aan een film mee te leveren...maar echt toegevoegde waarde aan het karkater van Robocop.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #19

    Standaard

    Ze mogen toch echt wel een drastische 'update' gaan uitvoeren wil dit gaan werken. Het origineel is zo gedateerd....kan ik echt niet meer naar kijken.

  20. #20

    Standaard

    Ik vind het origineel nog altijd geweldig, al zo vaak gezien en het gaat nooit vervelen

    Ik ben wel benieuwd of ze er wat tofs van weten te maken, dat hoop ik in ieder geval wel, en dat het niet zo'n flop word ala Nightmare on Elmstreet remake maar ik blijf in eerste instantie positief, dat was ik bij de NOE remake ook voor ik hem gezien had
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #21

    Standaard

    Joel Kinnaman (AMC's The Killing) is de nieuwe RoboCop.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    "RoboCop wordt menselijker dan ooit"
    Kort geleden hoorden we dat Joel Kinnaman, bekend van de tv-serie The Killing en films als Safe House (2012) en The Darkest Hour (2011), was verkozen om de hoofdrol te gaan spelen in de nieuwe RoboCop. Regisseur José Padilha (Tropa de Elite, 2007) zei een tijdje terug al dat zijn herziening niet zo 'over the top' zal zijn als het origineel van Paul Verhoeven uit 1987. Kinnaman voegt hier nu aan toe dat zijn RoboCop een stuk menselijker zal worden.

    Tegenover MTV sprak Kinnaman over de nieuwe film en het feit dat ze zich laten beïnvloeden door recentelijke studies in de neurowetenschap. Hij zegt het volgende:

    There’s a lot of neuroscience now raising the question, ‘Is all the intelligence in the human body in the brain?’ and they’re finding out that, no, it’s not like that. The body has intelligence itself, and we’re much more of an organic creature in that way. It’s not a control tower that does everything.

    Hoewel de film afwijkt van Verhoevens film, zal er toch wel wat satire te vinden zijn in Padilha's film. Kinnaman legt dit uit:

    It’s a re-imagination of it. There’s a lot of stuff from the original. There are some details and throwbacks, but this version is a much better acting piece, for Alex Murphy and especially when he is RoboCop. It’s much more challenging… [The helmet is] not going to be jaw action. They’re still working on the suit and how it’s going to look, but the visor is going to be see-through. You’re going to see his eyes.

    De film staat in de VS gepland voor 9 augustus 2013.
    Gaan we eindelijk acteerkunsten zien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Denk ook niet dat je er mee weg komt om een film te maken als Verhoeven heeft gedaan. Deze tijd moet alles realistischer zijn en meer echt dan wat er in de jaren 80 gemaakt werd.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Joel Kinnaman (AMC's The Killing) is de nieuwe RoboCop.
    Zie hem zo niet als Robocop maar is ff afwachten.
    I Love My Sci-Fi

  25. #25

    Standaard

    Gary Oldman is toegevoegd aan de cast. Hij gaat de wetenschapper spelen die verantwoordelijk is voor het creëren van Robocop.

    De opnames gaan in september van start.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •