Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 164 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Deeerste Teaser poster dit project:

    Deze teaser mag in de prullenmand.

    Sony schuift RoboCop door

    De remake van RoboCop zal vooralsnog een half jaar later uitkomen dan aanvankelijk gepland. In plaats van een première op 9 augustus 2013, zal de film pas begin februari 2014 de bioscopen bereiken, zo heeft filmstudio Sony Pictures laten weten. De opnames van de nieuwe versie van de klassieker van Paul Verhoeven uit 1987 begonnen vorige maand in het Canadese Toronto. De film wordt geregisseerd door de Braziliaan Jose Padilha, die indruk maakte met zijn twee Tropa De Elite-films. De plek van RoboCop op het releaseschema van Sony Pictures is nu ingenomen door Elysium, een sci-fi thriller van regisseur Neill Blomkamp met Matt Damon (foto) en Jodie Foster in de hoofdrollen.

  2. #102

    Standaard

    Meestal erg goede vooruitzichten als een studio dat doet... Februari is daarbij ook een maand dat veel grote producties in premiere gaan.

  3. #103

  4. #104

    Standaard

    Hier zit helemaal niemand op te wachten.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Hier zit helemaal niemand op te wachten.
    Op jou negatieve opmerkingen (bijna) iedere keer ook niemand!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Op jou negatieve opmerkingen (bijna) iedere keer ook niemand!
    *jouw.

    En ik geef gewoon m'n mening.

  7. #107

    Standaard

    Waar geef je je mening? In je eerste bericht praat je niet voor jezelf namelijk.

  8. #108

    Standaard

    Nou, R.ené heeft totaal 10 berichten waarvan ongeveer 9 ongefundeerde en oppervlakkige stemmingmakende berichten zijn die niks bijdragen aan de discussie of het forum. Het lijkt Batmotor wel dus we weten waar dat naartoe is gegaan...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Waar geef je je mening? In je eerste bericht praat je niet voor jezelf namelijk.
    Joh, je snapt toch wat ik bedoel.

    Niet zo verzuurd zeg.

  10. #110

    Standaard

    tut tut tut je zult net als batmotor ook een keer toegeven dat iemand gelijk heeft, nie?

  11. #111

    Standaard

    Ik wil best toegeven dat ik het ongelukkig verwoord heb, hoor.
    Snap alleen niet dat er zo over gevallen wordt.

  12. #112

    Standaard

    Ik sta er net als bij Total Recall open in, die viel ook erg mee.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik wil best toegeven dat ik het ongelukkig verwoord heb, hoor.
    Snap alleen niet dat er zo over gevallen wordt.
    Puur omdat je vol in de ankers ging. Daarom is het menselijker om gewoon eerst toe te geven of te vragen en dán pas in de ankers gaan

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Ik wil best toegeven dat ik het ongelukkig verwoord heb, hoor.
    Snap alleen niet dat er zo over gevallen wordt.
    Ik vind het al heel mooi van je dat je dat zelf aangeeft, dat getuigd van enige zelf reflectie en dat waardeer ik! Echter valt mij ook op dat je soms wat kort door de bocht bent en ook wel eens negatief. Daar is opzicht ook niks mis mee, maar dat roept nu eenmaal deze reacties op.

    Mensen zijn best nieuwsgierig waarom jij iets vindt, als je dat wat meer en duidelijker omschrijft kan het zelfs een interessante discussie worden wat ook echt een meerwaarde biedt aan dit forum en het nodige respect van de forumleden.

    Aan de andere kant vind ik wel bij iedereen dat hij moet blijven wie hij is, dus niet van het ene uiterste naar het andere, maar wel die nuances daarin.

    Dat houdt het vriendelijk, informatief en vooral nuttig. Als je alleen maar steld dat je een film bout vind, zonder verder uitleg, kan je alle soorten reacties verwachten. Het is dan een beetje vragen naar de bekende weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Het was even stil rondom deze film, maar er is weer on set-footge: http://www.superherohype.com/news/ar...-new-set-video

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #116

    Standaard

    Dit gaat echt een prutfilm worden. Ik ga alleen kijken omdat Robocop zo'n beetje de film is geweest die mij tot filmliefhebber maakte, maar de 2 uur durende zit zal vermoeiend gaan worden ben ik bang.

  17. #117

    Standaard

    Ik ga deze film zeker wel een kans geven. Er mag van mij binnenkort wel een teaser komen

  18. #118
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dit gaat echt een prutfilm worden. Ik ga alleen kijken omdat Robocop zo'n beetje de film is geweest die mij tot filmliefhebber maakte, maar de 2 uur durende zit zal vermoeiend gaan worden ben ik bang.
    Je hebt de film nog niet gezien en je besluit al dat het een prutfilm is?
    Niet alle films van vroeger zijn beter vanwege het sentiment dat er aan hangt. Misschien is het wel een betere film dan het origineel.
    Verhoeven heeft toen natuurlijk een prima film neergezet. Maar foutloos was ie niet. Te traag, effecten die voor die tijd goed waren maar die nu veel beter kunnen, mager verhaal. Maar wel qua tijdgeest super ivm de maatschappelijke ondertoon.
    Ik heb het gevoel dat als men dat laatste kan vertalen naar de huidige situatie hier een prima film uit kan rollen.

  20. #120

    Standaard

    Ik word hier niet warm van. Sterk punt van het origineel was dat Robocop gewoon Robocop was en langzaam zijn menselijke kant herontdekte. Hier lijkt het alsof hij constant weet wie hij was en kan hij naar keuze zijn masker op en af zetten. Ook juist een sterke scene in het origineel als hij voor het eerst zichzelf ziet zonder masker. Hier teveel nadruk op familie vanaf het begin naar mijn smaak.

  21. #121

    Standaard

    Wat een verschrikkelijke trailer. Sowieso wordt veel van verhaal en film weggegeven, maar het ziet ook allemaal nep uit. Samuel Jackson moet ook weer eens komen opdraven, die man zie je werkelijk in elke film. Nee, net zoals Total Recall gaat dit gewoon afbreuk doen op het origineel.

  22. #122

    Standaard

    Leuke trailer,geeft mij wel een Robocop gevoel.

    De films en de tekenfilms waren best tof.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Wat een verschrikkelijke trailer. Sowieso wordt veel van verhaal en film weggegeven, maar het ziet ook allemaal nep uit. Samuel Jackson moet ook weer eens komen opdraven, die man zie je werkelijk in elke film. Nee, net zoals Total Recall gaat dit gewoon afbreuk doen op het origineel.
    Hoe gaat deze remake/reboot afbreuk doen aan het origineel?

    Afgaande op de trailer vind ik het er allemaal nog vrij redelijk uitzien. Toegegeven, had weinig interesse en lage verwachtingen voor deze film maar ben nu toch meer benieuwd naar geworden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #124

    Standaard

    Vind de trailer nog niet eens zo slecht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #125

    Standaard

    Ik moet ook zeggen dat het me alleszins meevalt. De premisse vind ik ook nog wel een andere kijk op het geheel; ze proberen er in elk geval een originele draai aan te geven. Dit itt Total Recall, die geen enkel origineel idee had.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •