De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Yes Man

  1. #1

    Standaard Yes Man



    Director : Peyton Reed (Down with Love)
    Cast : Jim Carrey, Zooey Deschanel, Terence Stamp, Danny Masterson, Bradley Cooper

    Als Carl Allen (Jim Carrey) de zoveelste aanvaring met anderen en ook met zichzelf heeft gehad, besluit hij dat het zo niet langer kan. Hij schrijft zich in voor een soort cursus die van een principe uitgaat: zeg overal 'Ja' op. Aanvankelijk bevalt dit Carl goed, maar als het langer gaat duren ziet hij in dat een instemmend antwoord op alle vragen ook minder leuke kanten heeft.

    Gebaseerd op het boek van Danny Wallace. (Yep, de man van 'How to start your own country') Wallace wist in een interview weten zeer tevreden te zijn over het script, omdat de bewerking ontzettend grappig is én nooit de spirit van het boek verliest, hij heeft ook 'n kleine cameo.

    Release BE 31.12.08
    Release NL 09.01.09

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me weer een leuk Jim Carrey vehikel te worden Is alweer een tijdje geleden ook dat er nog eens een echt leuke comedy met hem is verschenen dus ik ben er benieuwd naar of dit hem wordt.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Yessie yessie yeesss!!!
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #6
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #7

    Standaard

    Zeker een film die een bioscoop bezoekje gaat verdienen. Trailer doet me denken aan Liar Liar.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  8. #8

    Standaard

    Afgelopen week in Noorwegen deze film bezocht en geen spijt van gehad. Leuke film met echte Jim Carrey momenten (moet je natuurlijk van houden) en zn tegenspeelster is me ook goed bevallen.

    Leuke film voor een avondje, maar geen topper!

  9. #9

    Standaard

    vorige week vrijdag gezien, leuke film met een leuke soundtrack. ik ga hem zeker gelijk op dvd kopen als ie uitkomt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #10

    Standaard

    Net gezien in De Kuip.
    Leuke film. Jim is wel duidelijk ouder geworden, ook in zijn gezicht, maar hij blijft een fijne acteur. Hij haat in deze film tenminste niet te absurd over the top, zoals ik hem graag zie.
    De film is ook nog gebaseerd op een boek waarin de schrijver daadwerkelijk een half jaar overal JA op zei en dat in een dagboek bijgehouden heeft. De auteur van dat boek heeft ook een cameo in de film.
    Zooey Deschanel is ook erg fijn, ook samen met Jim. De soundtrack is voornamelijk van Eels.
    Zooey Deschanel zingt echter ook wat liedjes in de film met een fictieve band, die ook het luisteren waard zijn.

    Leuke film, die mij het gevoel gaf wat ik erbij verwacht had. Niets meer, niets minder. Prima avondje dus!

    Plus, het publiek zat er ook leuk in.
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #11

    Standaard

    Wel een aardige (naar mijn mening) 13 in het dozijn Jim Carrey film.
    Ik vind de meeste van zijn rollen toch redelijk veel op de vorige(n) lijken..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  12. #12

    Standaard

    De meest slaapverwekkende film van Carrey to date.

    Veel van zijn films zijn goed maar deze zou net zo goed meteen het videohok in kunnen.

    Alleen mijn mondhoek kwam af en toe omhoog en wat een moralitisch geneuzel zeg.

    No ja er komt nog veel leuks dit jaar dus deze maar even vergeten 5/10
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  13. #13

    Standaard

    Ik vond dit eindelijk terug eens een goede ouderwetse Jim Carrey komedie nadat hij een tijdje andere genres heeft verkend of in minder geweldige komedies te zien was zoals de Fun With Dick And Jane remake. Origineel is het allemaal niet, je weet wel ongeveer hoe het verhaaltje gaat verlopen, maar tenzij je zo'n anti-Carrey-persoon bent zal je meer dan voldoende lachen met deze feel good comedy. Zooey Deschanel ziet er misschien wat jong uit als de love interest van Jim Carrey, maar ze was wel een gepaste keuze voor haar personage (en ik ben blij dat ik nu haar rol uit The Happening kan vergeten waar haar enig nut was om de hele tijd met een paniekerige gezichtsuitdrukking rond te hollen).

    Dit is een film die aflevert wat hij beloofd, en dat is heel wat meer als andere PG-13 komedies weten te bereiken.

    7/10.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    (en ik ben blij dat ik nu haar rol uit The Happening kan vergeten waar haar enig nut was om de hele tijd met een paniekerige gezichtsuitdrukking rond te hollen).
    Ik zie haar alleen maar als Trillian uit The Hitchhiker's Guide to the Galaxy


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •