De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jackie Chan 5dvd boxset..

    Bij de mediamarkt ligt nu een 5 dvd-boxset van jackiechan (oranje/bruin achtig) voor 15 euro, met Wheels on Meals, Fearless hyena, Fantasy Mission force, rumble in hong kong,Master with Cracked Fingers (laatste weet ik niet zeker)
    Heeft iemand deze al? ik vraag me namelijk af wat de kwaliteit is... Ik vrees het ergste...

    [edit]Inmiddels gekocht, het is een 6-disk box, van vhs-kwaliteit[edit]
    Laatst aangepast door SuperDre : 26-07-2008 om 16:49

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de 12 DVD boxset (Prime Time Entertainment, geloof ik) met oa een paar titels die jij noemt.
    Kwaliteit: rechtstreekse VHS kopieen.

    Als het een box van Hong Kong Legends is dan zit je wel goed.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Ik heb de 12 DVD boxset (Prime Time Entertainment, geloof ik) met oa een paar titels die jij noemt.
    Kwaliteit: rechtstreekse VHS kopieen.

    Als het een box van Hong Kong Legends is dan zit je wel goed.
    Die 12box (zwarte hoezen met een draak erop) heb ik ook, en het klopt wat je zegt, de kwaliteit is echt om te huilen.. het is zeker geen hkl versie... misschien dat ik het risico maar neem, van 'wheels on meals' zie ik nergens in iedergeval een andere versie dan een 1.85:1 anamorphic widescreen.. wel heb ik als ik kijk naar de andere 2 'rumble in hongkong' en 'masters with cracked knuckles' enkele dvd op internet gezien waar als ik de reviews mag geloven de kwaliteit gelijk is (of misschien zelfs slechter) als de Prime Time Entertainment versies..

  4. #4

    Standaard

    Ik heb vorige week bij CD Wow enkele Hong Kong Legends DVDs gekocht oa Wheels On Meals Platinum Edition 2DVD voor 5 euro stuk.
    CD Wow heeft geregeld goedkope HKL DVDs.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Ik heb vorige week bij CD Wow enkele Hong Kong Legends DVDs gekocht oa Wheels On Meals Platinum Edition 2DVD voor 5 euro stuk.
    CD Wow heeft geregeld goedkope HKL DVDs.
    thanx zal daar eens kijken...

    inmiddels heb ik de box bij de mediamarkt gekocht, is trouwens een 6dvdbox... enuh,zoals ik al verwachte, de kwaliteit is erg slecht.. lijken gewoon regelrechte vhs kopieen.... beetje te vergelijken met de disk box...
    het schijnen trouwens 'public domain' uitgaves te zijn (pff geen wonder met zulke ermbarmelijke kwaliteit...).. ahwel 15 euro weggegooid... misschien dat ik sommige toch wel eens bekijk aangezien ze (nog) niet in een betere kwaliteit op de markt zijn... (wheels on meals wist ik dus dat er een goeie versie van op de markt was, maar niet dat er een slechte versie uit was, dit is dus een slechte versie.. hij is trouwens wel letterboxed (VHS kwaliteit)...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •