De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard AKAI DVP2500 regiovrij ?????

    Ik heb vandag een AKAI DVP2500 aangeschaft, die volgens allen regiovrij moet zijn.
    Nu heb ik vanuit Amerika een DVD meegenomen met als regio NTSC 1.
    Als ik deze wil afspelen geeft ie de mededeling "Regional Code Violation"
    Wat doe ik in vredesnaam fout of moet ik de speler op de een of andere manier anders instellen, de gebruiksaanwijzing geeft mij geen nadere uitleg.

    Graag hoor ik jullie reacties !!!!

  2. #2

    Standaard

    Probeer het volgende eens
    Het is geheel op eigen risico overigens:

    Method 1:

    1. Turn on the player, without a disc in the tray.
    2. When the player displays the message, "NO DISC", key in the following on the remote control: Stop, 8, 3, 8, 2.
    3. A "System Setup" page should appear.
    4. Choose Region Code from the menu.
    5. Using the remote control, press Select, Up/Down buttons to get to change region to selected number.
    6. Press Select button to confirm.
    7. Press Return to go back to the front page.

    Method 2:

    1. Turn on the player.
    2. Open the player's tray.
    3. Using the remote control, key in the following: 8, 9, 2, 6, followed by the region number, or 0 for region free.

  3. #3

    Standaard

    dank je Marcel, ga dat eens proberen.
    Heb trouwens al begrepen dat het voor DVD spelers van Panasonic alleen mogelijk is door het laten inbouwen van andere chips, of wet jij daar iets meer van ??

  4. #4

    Standaard

    Ze komen in ieder geval niet voor op de lijsten die ik meestal bezoek voor wat betreft AB hacks .
    Dus ik vrees dat dit chip werk wordt, net als sony ( Rare jongens die japanners)

  5. #5

    Standaard

    Ze zijn zowel regiovrij als niet regiovrij te verkrijgen. Zelf bij aanschaf van de DVD ook gekeken naar deze en info op het net gezocht en vond bij Google wel wat over regiovrij maken... Volgens mij was dat alleen ook de al eerder genoemde methode, maar dan wel met '9' als gekozen regio. Deze regiowisseling is volgens Akai namelijk beperkt tot 10 keer, stond op een of andere site, maar 9 zou regiovrij zijn. Op een andere site stond echter 0 als code om regiovrij te krijgen bij dezelfde speler...

    Mod-chip zou dan niet nodig zijn...

    Succes!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •