Pagina 13 van 54 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 1341 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Tot nu toe zijn alle titles niet echt specteculair..Bamtan , Batman Returns, Batman Forever, Batman & Robin, Batman Begins...


    The Dark Knight...

    Maar volgens mij hoeft dat ook niet te boeien bij een Batman film, alhowel ik The Dark Knight wel een super gaafe titel vind..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #302

    Standaard

    Zou dan 'Batman Rises' tenminste nog wat beter vinden, maar 'The Dark Knight Rises'...

  3. #303

    Standaard

    Boeiend allemaal, het gaat er om of de film kwalitatief gezien zich kan gaan meten aan het uitstekende eerste en sublieme tweede deel. Wie denken jullie dat de villain gaat worden? Ik sluit Penguin eigenlijk niet uit, lijkt me erg gaaf..

  4. #304

    Standaard

    The Dark Knight Rises kan gewoonweg ook een werktitel zijn....!!!

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Boeiend allemaal, het gaat er om of de film kwalitatief gezien zich kan gaan meten aan het uitstekende eerste en sublieme tweede deel. Wie denken jullie dat de villain gaat worden? Ik sluit Penguin eigenlijk niet uit, lijkt me erg gaaf..
    Ik gok op deze meneer.

    Laatst aangepast door Tom91 : 29-10-2010 om 15:04

  6. #306

    Standaard

    Nolan had volgens mij al eerder gezegd dat de Penguin niet gaat werken in zijn films, dus die wordt het denk ik niet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #307

    Standaard

    An actress short list for The Dark Knight Rises has turned up online, courtesy of Deadline.

    Actresses that Christopher Nolan has been rumored to have met with include Anne Hathaway, Keira Knightley, Blake Lively, Natalie Portman, Naomi Watts and Rachel Weisz. The original article suggests that Nolan is casting for two different female roles, both that of Bruce Wayne's romantic interest and that of a female villain.

    The Dark Knight Rises will star returning actors Christian Bale, Michael Caine and Gary Oldman as well as the recently-announced Tom Hardy in an unspecified role. The film will go into production shortly with a release planned for July 20, 2012.
    Comingsoon.net

  8. #308

    Standaard

    Dark Knight Rises in IMAX

    Just a few weeks ago in an interview with the LA Times, director Christopher Nolan vaguely mentioned something of interest to those keen on the tech aspects of the upcoming comic book sequel:

    "We’re looking to do something technologically that’s never been done before."

    We've known already for awhile that the filmmaker doesn't care for 3D and that RISES was never going to be three-dimensionalized in any way. But he and his director of photography Wally Pfister are, as we've known, huge fans of IMAX, and Collider's source claims that that may in fact be what's up Nolan's sleeve:

    "I'm hearing that Nolan will try and shoot The Dark Knight Rises totally in IMAX. I've heard that IMAX has been quietly developing a smaller, less intrusive camera that will be able to handle dialogue scenes. If the camera is finished in time, expect Nolan to use it."

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #309

    Standaard

    Tom91,
    Dan ga je er vanuit dat The Dark Knight batman is. In TDK werd Harvey Dent aangeduid als The White Knight. Het zou dan ook zo kunnen zijn dat zijn alterego Twoface the Dark Knight is. Misschien is ie wel niet dood.

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Tom91,
    Dan ga je er vanuit dat The Dark Knight batman is. In TDK werd Harvey Dent aangeduid als The White Knight. Het zou dan ook zo kunnen zijn dat zijn alterego Twoface the Dark Knight is. Misschien is ie wel niet dood.
    Zo had ik er nog niet over nagedacht, kan inderdaad zo zijn.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Dark Knight Rises in IMAX
    The Wrap is reporting that "they won't shoot the entire film in IMAX, [Pfister] said, citing cost and the inability to capture sound as just two of the impediments."
    Althans volgens Total Film.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #312

    Standaard

    Goed nieuws voor de fans van Heath Ledger of The Joker...

    Heath Ledger te zien in derde Batmanfilm?



    De Australische acteur Heath Ledger zal mogelijk te zien zijn in de derde Batman film 'The dark knight rises'. Regisseur Christopher Nolan hoopt met oude beelden een eerbetoon te brengen aan de overleden acteur.

    Heath Ledger schitterde als The Joker in 'The dark knight'. Hij overleed in januari 2008 na een overdosis. Regisseur Nolan hoopt alvast dat de slechterik zijn opwachting weer maakt.
    "Chris wil fragmenten van gemonteerde scènes en CGI gebruiken om The Joker voor een laatste keer in beeld te brengen. Zo wil hij een eerbetoon brengen aan Heath en zijn vertolking van The Joker. De familie van Heath moet wel nog instemmen met het idee", vertelt een anonieme bron.
    En...voorlopig blijft het voor Christian Bale bij 3 optredens als Batman...

    Christian Bale voor de laatste keer Batman

    De Engelse acteur Christian Bale speelt in 'The Dark Knight Rises' voor de derde en laatste keer superheld Batman. Dat heeft hij zelf medegedeeld.

    Bale, al te zien in 'Batman Begins' en 'The Dark Knight' , sluit wel niet uit dat hij op zijn woorden zal terugkomen als regisseur Christopher Nolan plots toch met nieuwe plannen op de proppen zou komen.
    'The Dark Knight Rises' wordt in de zomer van 2012 in de zalen verwacht.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de fans van Heath Ledger of The Joker...
    Is intussen al lang weer ontkend.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #314

    Standaard

    Jammer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #315

    Standaard

    Inderdaad jammer...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  16. #316

    Standaard

    Vind ik niet. Ik vind zijn vertolking in TDK een mooi eerbetoon aan hem en wat CGI gepruts in één of andere vergezochte geconstrueerde scene zou voor mij alleen maar afbreuk doen daaraan.....overdaad schaad dan voor mij...

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vind ik niet. Ik vind zijn vertolking in TDK een mooi eerbetoon aan hem en wat CGI gepruts in één of andere vergezochte geconstrueerde scene zou voor mij alleen maar afbreuk doen daaraan.....overdaad schaad dan voor mij...
    Mwah. Ligt eraan hoe ze het zouden doen. Als het echt om 1 of 2 scenes gaat en ze het goed doen, zie ik er het kwade niet van in. Voor mij part gebruiken ze dat dan als introductie voor Harley Quinn. Er zijn trouwens trucs zat om te insinueren dat Joker in de film zit terwijl je hem nooit echt ziet. Je zou dan Joker in een beginscene dood kunnen laten gaan bijv. en dan Harley Quinn opvoeren die Batman de schuld geeft (een soort wraakfilm zou het dan worden). Ach ja, we kunnen raden tot we een ons wegen maar Nolan en zn broer komen toch wel met iets waar niemand aan gedacht heeft. Ik bedoel: als je Inception en Memento kunt verzinnen ...

  18. #318

    Standaard

    ik vind die voor Batman speelt zo raar klinken... net een verkoude Batman.
    heel lang geleden heb ik al eens gezegt dat het waarschijnlijk Harley Quinn als villan zou worden, klopte dat eingelijk? lol lekker laat he?

    zou raar zijn want Harley Quinn word Harley Quinn omdat ze verlieft word op de Joker, beetje verknipt als de Joker niet meespeeld. vond de ouwe films toch beter, die sloegen nog ergens op dat duistere trekken ze zo erg door over 3 jaar zijn we gewoon naar een zwart beeld aant kijken.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  19. #319

  20. #320

    Standaard

    Van Bane was ik nooit echt kapot van, maar omdat Hardy hem speelt een stuk interessanter geworden.
    Voor de vrouwelijke rol hoopte ik op Talia al Ghul.
    Wel goede namen voor het derde deel.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #321

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd hoe ze die Bane gaan neerzetten, hij wordt omschreven als een bruut sterk personage, maar ook als een genie, dus ik denk dat Nolan eerder dat laatste zal gaan benutten, terwijl aan de andere kant een fysieke tegenstand voor de Batman ook wel vernieuwend zou zijn.

  22. #322

    Standaard

    Een catwoman..hmmm ben benieuwed..vind het niet zo boeiend...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #323

    Standaard

    Ach wtf..............hoe Nolan het ook aanpakt en wie hij ook kiest om in de film te spelen maakt me niet zoveel uit.
    Nolan maakt er vast weer iets heel moois van

  24. #324

    Standaard

    Maakt me erg nieuwsgierig, maar ik dacht dat Nolan geen villain meer wilde die al eerder verfilmd was en zowel Catwoman als Bane zaten al in de vorige filmreeks.

  25. #325

    Standaard

    Ik ga er niet vanuit dat het zoiets belachelijks zal worden: http://www.youtube.com/watch?v=0fEOMGcYmEc

Pagina 13 van 54 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •