Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1341 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik moet niet absoluut een derde film aangezien The Dark Knight onmogelijk geëvenaard kan worden, maar aangezien Nolan met Batman in tegenstelling tot de meeste comic book reeksen misschien wel eens met een goed derde deel kan komen zal ik er toch naar uitkijken als hij toch gemaakt word. The Riddler lijkt mij de meest logische villain voor een volgend deel, zolang het geen Joker-kloon wordt.

    En verder, wat zijn we hier al over bezig, die film komt ten vroegste binnen 3 jaar uit en er is nog absoluut niets over bekend, zelfs geen release-datum

  2. #27

    Standaard

    Zo kan je het ook zien hoop alleen dat men wel nog wat verder uitdiept en niet straks per direct al Mr Reese uit de doeken zal doen. Maar goed eerst maar 2/3 jaar wachten op het vervolg....

  3. #28

    Standaard

    Ik zie PSH graag als the Penguin! Hopelijk maken ze er dan geen Batman Returns kloon van maar het personage zoals hij vroeger was...


  4. #29

    Standaard

    'Batman' scribe rules out Penguin, Catwoman

    'Batman Begins'

    The Dark Knight co-writer David Goyer has revealed that Catwoman and the Penguin are unlikely to feature in future Batman sequels.

    Goyer explained that, despite re-introducing the Joker in the upcoming sequel, the filmmakers want to explore new villains in future films.

    He said: "Batman has been published for 70 years. In the first movie, we used Ra's Al Ghul and the Scarecrow, who had not been in the movies before, and had not been in the '60s TV show before.

    "There are dozens if not hundreds of other characters that fit that bill. Everyone says it's got to be the Penguin or Catwoman [in the next film]... well I completely disagree."

    Along with their appearances in the Adam West TV show, the characters also featured as antagonists in 1992's Batman Returns.

    bron: http://www.digitalspy.co.uk/movies/a...woman.html?rss
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #30

    Standaard

    Deadshot misschien? Hij zat ook al even in "Gotham Knight" (het enige goede segment naar mijn mening. Als ze hem hier en daar wat aanpassen zou hij perfect passen in Nolan's universum. Hopelijk in Combinatie met Harvey.
    Laatst aangepast door A.J : 28-07-2008 om 16:52

  6. #31

    Standaard

    Had eigenlijk ook geen zin om terug dezelfde personage's te zien.
    Deze lijkt me wel iets:
    The Hangman: A serial killer (during the Dark Victory storyline), who murders police officers on every holiday of the year, leaving behind a version of the children's word game "Hangman" (with key letters missing) with each new victim. All of the victims are police officers who, in one way or another, helped Harvey Dent rise to his position of District Attorney. In the end, the Hangman is revealed to be Sofia Falcone Gigante, daughter of the late crime boss, Carmine Falcone.

    Vooral omdat nu ook de politie achter Batman zit zou dit enorm leuk kunnen worden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #32

    Standaard

    Zoek maar eentje uit, een ik zie zo al dat het lijstje niet compleet is.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Batman_villains


  8. #33

    Standaard

    Als Nolan er niet aan begint, zal er ongetwijfeld een ander regisseur het heft in eigen hand nemen.
    Na zo'n mega succes als The Dark Knight is een deel 3 onvermijdelijk.
    In dat geval vind in Paul Greengrass een ideale regisseur.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    In dat geval vind in Paul Greengrass een ideale regisseur.
    Hmm, ik vind Greengrass een zeer goed regisseur maar ik zie hem niet meteen een Batman-film maken. Nolan heeft Batman nu ook wel een realistische stijl gegeven maar die verschilt toch nog sterk van de realistische stijl die Greengrass bijv. in de Bourne sequels gebruikt. En verbeter me als ik verkeerd ben maar volgens mij staat de betrokkenheid van Nolan voor deel 3 toch helemaal niet ter discussie en had hij al getekend voor een sequel op The Dark Knight? Bale had dat ook als voorwaarde gesteld om zelf door te gaan als Batman (net zoals dat Robin nooit zou opduiken in Nolan's Batman ).

  10. #35

    Standaard

    Nolan heeft met de tweede film al talloze records gebroken. Het lijkt mij dus erg stug dat ze hem geen derde deel laten doen.
    Ik hoop echter niet dat de Penguin, Catwoman of The Riddler (ook al zat die al in The Dark Knight) in de derde film voorkomen. Dan begint het toch steeds meer op de vorige delen te lijken. En zeker met zoveel verschillende villains moeten andere mogelijkheden toch mogelijk zijn.
    Maar eigenlijk mag Two-Face wel terugkomen, die was wel erg tof.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #36

    Standaard

    Show nieuws meldde dat Angelina Jolie de rol van catwoman zou spelen in een soort remake ..dus catwoman zit er helaas niet in

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #37

    Standaard

    En shownieuws zou het moeten weten...


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Show nieuws meldde dat Angelina Jolie de rol van catwoman zou spelen in een soort remake ..dus catwoman zit er helaas niet in
    Pfff... Als er 1 actrice is die ik echt totaal niet als Catwoman zou willen zien is het Angelina Jolie wel...

    Ben wel benieuwd of ze eindelijk de Selina Kyle Catwoman gaan doen...

    Hopelijk wordt het niet zo slecht als de Halle Berry film...

  14. #39

    Standaard

    Hmmz...in die lijst zitten veel soortgelijke karakters die allemaal onder leiding van 1 BIG villain zouden kunnen komen.

    Een vrouw zou ook wel interessant zijn, maar liever geen Catwoman...Michelle Pfeiffer is gewoon Catwoman. Harley Quinn...Poison Ivy...Phantasm...

    En ik denk ook wel The Riddler, na het zien van The Dark Knight.
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #40

    Standaard

    The Riddler is volgens mij het enige logische keuze, de rest is veel te comic voor deze Batman IMO.

    Dat, of Harley Quinn. Die zou wel goed aansluiten bij The Dark Knight.

  16. #41

    Standaard

    Och ik weet het niet, Man-Bat of Clayface kan ook wel wat worden, mits ze het maar een beetje grounded houden.


  17. #42

    Standaard

    Man-bat
    Als ze dan maar wel eerst de naam veranderen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    Man-bat zou dan een CGI villian worden lijkt mij, ik denk dat Nolan het niet zo met CGI villians heeft.

  19. #44

    Standaard

    Zou toch ook niet werken met de realistische aanpak lijkt me?


  20. #45

    Standaard

    Zie Bram Stoker's Dracula...kon best wel eens lukken.
    Het moet in iedergeval een slimme en uitdagende schurk zijn, Man-Bat is een wetenschapper die een formule tegen doofheid tracht te vinden.

    Riddler ligt te voor de hand, gaan ze niet doen denk ik.

    Ze zoeken zeker iets met eye candy, misschien toch een vrouwelijke schurk?
    Als dat het geval is zet ik mijn geld in op eco-terroriste Poison Ivy als geheim wapen van Ra's AL Ghul??

    Ook zou Mr. Freeze een goed kandidaat zijn denk ik.
    Hugo Strange zou ook niet misstaan.


  21. #46

    Standaard

    Kunnen ze niet aan kruisbestuiving doen? Iets wat in de Marvel-stal ook vaak gedaan is, de schurken / tegenstanders van de ene superheld inzetten tegen de andere...

    Overigens met wisselend succes, maar het zou kunnen...

    Alleen (shame on me) kan ik niet alle figuren uit de stal van DC Comics opnoemen, maar ik wil maar aangeven dat ze een heel andere kant uit kunnen gaan wanneer ze pertinent niet Catwoman, Penguin willen inzetten.... Mischien wel een nieuwe schurk verzinnen?
    Send a maniac to catch a maniac...

  22. #47

    Standaard

    Harley Quinn lijkt me ook wel vet! Vond der in de tekenfilm altijd erg stoer!


  23. #48

    Standaard

    Is niet nodig Hayko, Batman is ruim voorzien van baddies.


  24. #49

    Standaard

    Hier is al een aardige lijst. Elimineer alles wat niet naar een realistische setting kan worden vertaald en hou in het achterhoofd de opmerking van de schrijvers dat ze geen villains meer willen recyclen uit de eerdere serie.
    De toevoeging van Mr. Reese kan erop wijzen dat die uitspraak met een
    korreltje zout moet worden genomen, maar het is niet gezegd dat hij toch weer in een of andere gedaante opduikt in de derde film.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #50

    Standaard

    Ik denk eerder aan Bane, Killer Croc of Manbat willen ze de films donker houden. Zelf zou ik graag KGBeast willen zien en natuurlijk de verfilming van The Dark Knight Returns....maar ik ben bang dat dat maar een droom zal blijven....

Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •