Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1341 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nou...

    Zack Snyder Interested in The Dark Knight Returns Movie?
    At the Watchmen panel, Zack Snyder expressed his love for Frank Miller’s The Dark Knight Returns, in response to a question about the more mature direction of comic book adaptations.

    “There are a lot of other graphic novels out there, but I would love to see Frank Miller’s Dark Knight made into a movie, but that’s just me.”

    Later at the Entertainment Weekly Visionaries panel, Frank Miller told Snyder “You can do it anytime you want to Zack”. To which Snyder said he was making a note of Miller’s response. Now I know this is very speculative, but even Batman producer Michael Uslan has already expressed interest in a possible adaptation.

  2. #52

    Standaard

    Wie zijn de villains dan in The Dark Knight Returns?

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Van mij hoeft het allemaal niet, het concept wordt aan alle kanten uitgemolken terwijl er al zoveel batman films zijn gemaakt. TDK vond ik al niet best dus van mijn mag deze film achterwege blijven.

  5. #55

    Standaard

    Johnny Depp in nieuwe Batman-film? van onze redactie


    AMSTERDAM - Johnny Depp zou zijn benaderd om op het vervolg van The Dark Knight in de huid te kruipen van The Riddler.


    Foto: EPA







    "Johnny zou fantastisch zijn als The Riddler", vertelt een bron. "De studio zocht iemand die zich kan meten met de prestatie van Heath Ledger als The Joker en Johnny zou daar absoluut de juiste persoon voor zijn." Als Johnny de rol accepteert, treedt hij in de voetsporen van Jim Carrey die in Batman Forever uit 1995 The Riddler speelde.
    Naast Johnny zou ook Philip Seymour Hoffman zijn benaderd om de rol van The Penguin te gaan spelen in de volgende Batmanfilm.

  6. #56

    Standaard

    Johnny Depp en Philip Seymour Hoffman samen zou geweldig zijn! Hopelijk krijgen we dan een dreigende Riddler te zien, en niet zo'n half gare debiel(qua uiterlijk) als in Batman Forever


  7. #57

    Standaard

    Lijkt mij een prima keuze.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Johnny Depp in nieuwe Batman-film? van onze redactie
    Bron?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Telegraaf.. Lekker betrouwbaar

    Volgens mij had sowieso Nolan al gezegd dat The Pinguin niet in een eventuele 3e deel zou zitten, dus dit bericht word door mij als een slechte roddel beschouwd

    Hoewel ik geen probleem zou hebben met Depp als The Riddler Maar ik denk dat een wat opkomende acteur beter zou uitpakken. Net zoals Heath dat deed. Die had ook nog niet zo heel veel verschillende typetjes gespeeld, en zeker geen type als The Joker. Ik denk dat een acteur die nog niet echt een echte slechterik heeft gespeeld beter zou zijn.


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Van mij hoeft het allemaal niet, het concept wordt aan alle kanten uitgemolken terwijl er al zoveel batman films zijn gemaakt. TDK vond ik al niet best dus van mijn mag deze film achterwege blijven.
    Gelukkig bepaal jij niet wat Warner Bros. gaat doen met de Batman Franchise...

    En als er een vervolg komt verplicht niemand je om er naar toe te gaan...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Johnny Depp en Philip Seymour Hoffman samen zou geweldig zijn! Hopelijk krijgen we dan een dreigende Riddler te zien, en niet zo'n half gare debiel(qua uiterlijk) als in Batman Forever

    Jim Carrey was voor mij de ultieme Riddler. Tenminste als je hem vergelijkt met de Riddler uit de Batman tvserie van de jaren 60. Lijkt er op dat Carrey veel van die akteur opgestoken heeft voor de rol. Ik vond het ook heerlijk om hem in de loop van de film gewoon krankjorum te zien worden, met als hoogtepunt de scene met:
    "Riddle me this, riddle me that. Who's afraid of the big black ... BAT?!" en
    "For if knowledge is power, than a god am .... I (met die zwaar over the top stem)... Was that over the top? I can never tell..."

    Genieten gewoon terwijl ik helemaal niet zo'n Carrey fan ben.

    Maar als Riddler in de sequal van de Dark knight opduikt zou hij een stuk donkerder moeten zijn. De Riddler van Carrey paste heel goed in het Batmanuniversum van Joel Schumacher maar niet in die van Christopher Nolan. De films van Schumacher zijn heel duidelijk geinspireerd op de Batman tvshow van de jaren 60 waarin alles heel cartoonesk aandeed. Dat past niet bij de nieuwe films.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Jim Carrey was voor mij de ultieme Riddler. Tenminste als je hem vergelijkt met de Riddler uit de Batman tvserie van de jaren 60. Lijkt er op dat Carrey veel van die akteur opgestoken heeft voor de rol. Ik vond het ook heerlijk om hem in de loop van de film gewoon krankjorum te zien worden, met als hoogtepunt de scene met:
    "Riddle me this, riddle me that. Who's afraid of the big black ... BAT?!" en
    "For if knowledge is power, than a god am .... I (met die zwaar over the top stem)... Was that over the top? I can never tell..."

    Genieten gewoon terwijl ik helemaal niet zo'n Carrey fan ben.

    Maar als Riddler in de sequal van de Dark knight opduikt zou hij een stuk donkerder moeten zijn. De Riddler van Carrey paste heel goed in het Batmanuniversum van Joel Schumacher maar niet in die van Christopher Nolan. De films van Schumacher zijn heel duidelijk geinspireerd op de Batman tvshow van de jaren 60 waarin alles heel cartoonesk aandeed. Dat past niet bij de nieuwe films.
    De Riddler in de comics is ook niet zo cartoonesk als in Batman Forever en de tv-serie. Als een Zodiac-achtig type zou de Riddler best moeten werken. Maar ik heb eerlijk gezegd liever een wat onbekendere villain. De Joker en Two-Face waren al eerder gebruikt (ook al zijn ze uiteraard veel beter in The Dark Knight), en Riddler, Catwoman en Penguin zijn dat ook al.
    Maar goed, speculeren over een sequel terwijl The Dark Knight net uit is, is ook een beetje overdreven .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik ga voor Predator als villain

    http://nl.youtube.com/watch?v=jOZVp9NFhQE

    Past precies in de realistische stijl van Nolan.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Ambush Solo Bekijk bericht
    Interessant en ik zou er zeker wel een film van willen zien, alleen zal Nolan het wel over een andere boeg gooien aangezien ik niet denk dat hij Superman zal mogen gebruiken in de Batman-films en ik niet denk dat hij The Joker en Two-Face gaat terugbrengen.

    En met alle respect maar ik zie liever geen Johnny Depp in een Nolan Batman-film. Ik zie de kerel graag bezig maar dat lijkt me echt niks om hem in zo'n film te zien. Maarja, Ledger als Joker zag eerst ook niemand zitten dus never say never

  17. #67

    Standaard

    Begins was goed, Dark Knight super. Als ze deze lijn vasthouden mag er van mij wel een deeltje 3 komen

  18. #68

    Standaard

    In deel 3 zou ik graag Harley Quinn en the Riddler willen zien. The Joker is in de inrichting vermoord. En Harley Quinn komt wraak nemen op Batman omdat hij door hem in de inrichting is belandt. Harley Quinn is net zo geschift als the Joker en probeert zijn werk voor te zetten.

    The Riddler is een nieuwe verschijning in Gotham City die Batman volledig op de proef stelt met allerlei raadsels die, worden deze niet op tijd opgelost, dodelijke gevolgen hebben. Harley Quinn ziet Riddler's stijl wel zitten en misschien kunnen zij samenwerken? Of misschien is het leuker als zij concurenten zijn?

    I don't know, maar Harley Quinn en the Ridller zijn zeker mijn voorkeur.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht

    The Riddler is een nieuwe verschijning in Gotham City die Batman volledig op de proef stelt met allerlei raadsels die, worden deze niet op tijd opgelost, dodelijke gevolgen hebben.
    Als ze dit net zo zouden uitwerken als in Die Hard With a Vengeance zou dit wel ontzettend vet zijn.
    The horror...the horror...

  20. #70

    Standaard

    The Dark Knight werd door de makers vergeleken met bijvoorbeeld Heat, dus een soortgelijk iets als Die Hard With a Vengeance zou een mogelijkheid zijn.

    Ik heb het net ook in the Dark Knight topic gezegt, maar ik hoop dus dat een vervolg helemaal in Imax geschoten gaat worden. Nolan zei achteraf spijt te hebben dat hij dit niet bij the Dark Knight had gedaan, maar dat het wel moeilijk is om met Imax camera's te filmen, omdat ze veel geluid maken en andere beperkingen hebben.
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 20-08-2008 om 11:22
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    The Dark Knight werd door de makers vergeleken met bijvoorbeeld Heat.......

    Niet helemaal, Chris Nolan heeft verklaard dat Heat hem hevig geïnspireerd heeft tijdens het maken van TDK. Das net ff wat anders...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Niet helemaal, Chris Nolan heeft verklaard dat Heat hem hevig geïnspireerd heeft tijdens het maken van TDK. Das net ff wat anders...
    Je hebt gelijk. Vergelijken/geinspireerd is wel wat anders ja, ik had het iets anders neer moeten zetten.

    Om mezelf dan even helemaal te verbeteren:
    Dat deel 3 geinspireerd kan zijn door Die Hard 3 zou kunnen, maar hetzelfde zou je van elke andere actiefilm kunnen zeggen. We weten het niet totdat er meer bekend is van de film
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfinitusImmortalitas Bekijk bericht
    In deel 3 zou ik graag Harley Quinn en the Riddler willen zien. The Joker is in de inrichting vermoord. En Harley Quinn komt wraak nemen op Batman omdat hij door hem in de inrichting is belandt. Harley Quinn is net zo geschift als the Joker en probeert zijn werk voor te zetten.
    Nee... Ik zie dit totaal niet zitten op deze manier... [1] Je laat the Joker niet de film overleven om hem vervolgens buiten beeld om in Arkhem te laten vermoorden... No way... en [2] Als je Harley Quinn wilt gebruiken hadden ze haar imo al in TDK moeten introduceren...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    Nee... Ik zie dit totaal niet zitten op deze manier... [1] Je laat the Joker niet de film overleven om hem vervolgens buiten beeld om in Arkhem te laten vermoorden... No way... en [2] Als je Harley Quinn wilt gebruiken hadden ze haar imo al in TDK moeten introduceren...
    True, het is raar om hem eerst te laten leven om hem vervolgens toch dood te laten gaan. Maar Heath Ledger kan hem niet meer spelen en ik heb een hekel aan recasten. De Joker in de verhaallijn weg laten is ook vreemd. Er moet iets gedaan worden met zijn overleving uit The Dark Knight.

    Misschien kan the Joker wat later in de film doodgaan? Dat Harley Quinn een deel van de film bezig is om hem te bevrijden? De Joker komt niet in beeld, maar er wordt wel over gesproken. En als ze uiteindelijk in de zwaar beveiligte inrichting is binnen gedrongen treft zij hem dood aan. En het zou leuk zijn als the Joker nog iets vanuit de inrichting heeft geregeld. Of iets voor Harley Quinn heeft achtergelaten.
    ''I was there to spark and fan the flame of man's awakening, to spin the wheel of civilization. And when the forest would grow rank and needed clearing for new growth, I was there to set it ablaze''

  25. #75

    Standaard

    Ik weet niet of Nolan zelf nog iets gaat doen. Hoeft voor mij ook niet. De Joker kwam uit het niets en verdwijnt zoals hij erin gekomen is. Zonder antwoord. Lijkt me beter...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •