De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Duimelijntje - kwaliteit?

    Kent iemand de DVD Duimelijntje? Het is geen Disney, maar van een andere filmfabriek... Is dit een versie van een beetje kwaliteit of is het een rommelfilm?

    Ik kwam hem tegen voor €7.99 en hij lijkt me leuk voor de kinders (en ik ben ook niet vies van een tekenfilmpie)

    Alvast dank en mzzl

  2. #2

    Standaard

    Duimelijntje is een film van Don Bluth en Gary Oldman. Zij hebben reeds vele mooie tekenfilms gemaakt, die zeker concurreren met Disney.
    Ook Duimelijntje hoort in het rijtje goede films van Bluth thuis. De film lijkt qua opzet zeker op Disney, met enkele leuke liedjes en voldoende humor. Voor het bedrag van 8 euro zou ik niet over twijfelen. Gewoon kopen.

  3. #3

    Standaard

    Er nog even op wijzen dat de Duitse versie (Däumeline) geen Nederlandse dubbing heeft maar wel een Nederlands ondertitelingsspoor. Dit vreemd genoeg in tegenstelling tot de versie die hier te krijgen is!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard Duimelijntje DVD

    Waar heb je die DVD gevonden?
    ik zoek er al jaren achter ...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurein Bekijk bericht
    Waar heb je die DVD gevonden?
    ik zoek er al jaren achter ...
    Dan zal je nog jaren verder moeten zoeken want je kickt een topic van acht jaar oud naar boven. Toen was deze dvd zeer makkelijk te vinden in elke Duitse winkel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •