De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard surround 2 speakers of 5?

    Hallo mijn naam is Daan en ben nieuw hier en enigsinds (en zoals mijn zoon zou zeggen) een noob op gebied van audio op dit moment mijn vragen zijn de volgende ik ben aan het kijken voor een vriend van mij naar een hometheater set wat max 32 cm diep mag zijn met of zonder surround speakers 2.1 ,6.1
    De bediening moet voor de overige aanwezigen niet te moeilijk zijn en hij wordt aangesloten op een sony Bravia full HD
    De voor speakers moeten ook van een klein formaat zijn en de kabels naar de achterluidspeakers kunnen maar een beperkte aderdikte hebben

    De keuze is op dit moment de NAD viso two dvd/cd Receiver surround met 2 speakers
    Met B&O speakers zijn er geen problemen met te dikke kabels, te diepe apparatuur, of
    een veel te groot aantal speakers waarvan je niet weet waar je ze moet
    zetten.
    Bij B&O zijn het er gewoon 2 met of zonder subwoofer en de rest van
    de spullen kan je er van een ander goed merk, bijkiezen. We zullen
    waarschijnlijk kiezen tussen 2 boxen BeoLab 4000 of 2 boxen BeoLab 3, de
    laatste met of zonder subwoofer BeoLab 2. Tussen de BeoLab 4000, die niet
    direct een subwoofer nodig heeft en de BeoLab 3(kan eventueel ook wel zonder
    subwoofer, maar minder goed) met de subwoofer zit nogal een prijsverschil,
    hetgeen de keuze wel eenvoudiger zal maken.

    Dus

    Zou dit een goede keuze zijn of heeft iemand een andere sugestie en is een surroundsysteem met 2 speakers vergelijkbaar in jullie ogen en ook belangrijk de diepte 32 cm en een redelijk eenvoudige bediening

    Ik hoor graag van jullie

  2. #2

    Standaard

    Dan zou ik voor 2.1 gaan en goed zoeken naar een alternatief voor B&O.

    De Beolab 4000 kunnen echt niet zonder sub. Die produceren ongeveer net zo veel laag als een gemiddelde tweeter. :razz:

    De sub van B&O is belachelijk duur (net als de rest). Misschien kun je nog naar de Arcam Solo kijken. Die is er in stereo en surround uitvoering.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Misschien kun je nog naar de Arcam Solo kijken. Die is er in stereo en surround uitvoering.
    De surround uitvoering kun je ook gebruiken voor stereo. Wanneer je later toch surround wilt hebben, hoef je alleen de extra luidsprekers op aan te sluiten en je kunt genieten van surround geluid.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De surround uitvoering kun je ook gebruiken voor stereo. Wanneer je later toch surround wilt hebben, hoef je alleen de extra luidsprekers op aan te sluiten en je kunt genieten van surround geluid.
    Is zeker een optie maar misschien gewoon eens lekker gaan luisteren.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •