De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dead Fish (R2NL, DFW)

    Hey!

    Heb ik laatst bij de Bart Smit de DVD Dead Fish gekocht in de 5 voor 5 euro aktie. Film zat gewoon in seal. Ik weet dat van deze film ook een 2-disc editie bestaat. Wil ik de film bekijken, druk ik de DVD in de DVD speler, blijkt dat ik disc 2 van de 2-disc editie heb. Niet eens de film dus Iemand anders die dit probleem heeft met de 1-disc editie van Dead Fish?

    Ik ga nu even naar DFW mailen, kijken of zij er iets aan kunnen doen. Hij koste opzich maar 1 euro, maar toch.


  2. #2

    Standaard

    Ga je toch gewoon mee terug naar de Bart Smit?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #3

    Standaard

    Nou, het was al de laatste die ik kon vinden toen ik hem kocht, dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze hem toch niet meer.

    Heb net mail terug gehad van DFW dat ze mij de disc 1 zouden opsturen en dat ik de disc 2 dan gewoon erbij mag houden. Plusje voor DFW dus


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Nou, het was al de laatste die ik kon vinden toen ik hem kocht, dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze hem toch niet meer.

    Heb net mail terug gehad van DFW dat ze mij de disc 1 zouden opsturen en dat ik de disc 2 dan gewoon erbij mag houden. Plusje voor DFW dus
    Ok goed werk

    Ik denk nog (te) vaak dat als je mailt je bijna nooit of heel laat antwoord terug krijgt en dan nog afwachten wat voor antwoord. Maar ik ben kennelijk te negatief
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  5. #5

    Standaard

    Dat dacht ik dus ook. Gisteren gemailt, dacht dat het wel een week ofzo zou duren voordat ik antwoord zou krijgen, maar vanmorgen had ik dus al een mailtje ontvangen Was zeer blij verrast


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •