De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Natural Born Killers [Blu-ray Disc]

    Natural Born Killers

    De bloederige tocht van Mickey en Mallory in High Definition.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik vroeg me af of ik de film toch eens niet zou zien ondanks de vele kritieken over expliciet geweld - het is en blijft tenslotte een Oliver Stone-film, maar toen las ik in de recensie dit:
    Het script is gebaseerd op een verhaal van Quentin Tarantino,
    en dan hoeft het voor mij niet meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Stone schijnt het script nogal behoorlijk omgegooid te hebben waarna QT er niets meer mee te maken wilde hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Warner heeft de Dir. cut nooit uitgebracht. De rechten liggen bij Bridge. Zoals jullie eigen link ook al aangeeft. http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=509

    Slordigheidje dus!
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  5. #5

    Standaard

    De transfer van deze uitgave komt dus overeen met de visie van de regisseur en het High Definition beeld laat dit in volle glorie zien, met alle tekortkomingen.
    Als het beeld precies overeenkomt met de visie van de regisseur, waarom krijgt het dan toch slechts 3.5 bolletjes van de 5? Ik begrijp dat sommige mensen het beeld zo clean mogelijk willen zien, maar juist Blu-Ray is erg geschikt om een stapje dichterbij de bioscoopervaring te komen, dus met grain, als dat zo bedoeld is.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als het beeld precies overeenkomt met de visie van de regisseur, waarom krijgt het dan toch slechts 3.5 bolletjes van de 5? Ik begrijp dat sommige mensen het beeld zo clean mogelijk willen zien, maar juist Blu-Ray is erg geschikt om een stapje dichterbij de bioscoopervaring te komen, dus met grain, als dat zo bedoeld is.
    die discussie loopt ook al in het topic over de recensie van cloverfield, daar begrijpen de meeste daar ook niets van...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    die discussie loopt ook al in het topic over de recensie van cloverfield, daar begrijpen de meeste daar ook niets van...
    Klopt, ik zag het, net te laat. Ik heb daar ook meteen mijn bedenkingen gepost.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #8

    Standaard

    Deze film kon mij niet helemaal bekoren. Kwam geen moment echt in de film. Alleen het laatste half uur met de erg leuk spelende Tommy Lee Jones en met die reporter die helemaal gek wordt gemaakt zijn nog wel de moeite waard. Maar moest hier wel een tijdje op wachten. Hele krappe voldoende.
    The horror...the horror...

  9. #9

    Standaard

    Gisteravond laat was deze film ook op de televisie. Tja, wat moet je hiervan zeggen. Geweld verheerlijken...de film is duidelijk een aanklacht tegen de amerikaanse maatschappij!

  10. #10

    Standaard

    Geweldige film die ik vele malen heb gezien sinds mijn puberjaren.
    Ik kan hem dromen

    Of ik mij waag aan deze HD uitgave is nog onder beraad.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  11. #11

    Standaard

    Ik vraag me ook af of in dit geval HD zoveel meerwaarde zou hebben. Met al die verchillende downgraded visuele stijlen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Omdat ik de film voor een habbekrats op de kop heb kunnen tikken en op Blu-ray dan nog, heb ik hem nogmaals bekeken.
    Het zal nooit een van mijn favorieten worden, maar deze derde keer dat ik hem bekijk is me toch iets beter bevallen dan de vorige keren.
    De soundtrack blijft evenwel het beste in de film, maar ik ben de laatste jaren ook Juliette Lewis beter beginnen volgen en moet zeggen dat haar rol hier toch ook niet slecht is.
    Maar je moet voor deze film zijn, en dat ben ik niet, dus nog steeds een tegenvaller.

    Commentaar 2014:
    Als liefhebber van Oliver Stone's films ben ik deze prent bijna dadelijk gaan bekijken toe ie verscheen.
    En dat was me een tegenvaller van jewelste.
    Maar een tweede kans zat er dus wel in en heb hem opnieuw bekeken, maar het is en blijft voor me een teleurstelling, meer nog, ik vind dit Stone's slechtste film tot nu toe.
    Experimenteel en bijzonder gewelddadig. Maar ik vind er niets aan.
    Het enige pluspunt van deze film vind ik de muziek, maar verder ben ik dan wel uitgepraat.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •