Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 176 worden weergegeven.

Discussie: True Blood

  1. #26

    Standaard

    Vond de derde aflevering de beste tot nu toe, gebeurde wat meer. Lijkt erop dat Ball wederom de personages weer goed gaat uitdiepen. Heerlijk weer zo'n topserie erbij.

  2. #27

    Standaard

    Heerlijke serie dit,het hele sfeertje is gewoon geweldig gedaan ,Anna Paquin,dat is eentoppertje 8) .Ht enigste wat ik wel vind is dat de accenten door de acteurs,actrices wel erg dik aangezet worden.Wekt soms een lichte irritatie,maar over het algemeen.spelen ze hun rollen wel erg goed.
    De serie heeft echt een heerlijk twisted sfeertje wat ik geweldig vind.Voor mij zekers een seire om te blijven volgen,de komende afleveringen

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld Bekijk bericht
    Heerlijke serie dit,het hele sfeertje is gewoon geweldig gedaan ,Anna Paquin,dat is eentoppertje 8) .Ht enigste wat ik wel vind is dat de accenten door de acteurs,actrices wel erg dik aangezet worden.Wekt soms een lichte irritatie,maar over het algemeen.spelen ze hun rollen wel erg goed.
    De serie heeft echt een heerlijk twisted sfeertje wat ik geweldig vind.Voor mij zekers een seire om te blijven volgen,de komende afleveringen
    Haha geloof me maar, als je in Louisiana bent geweest merk je dat het accent niet eens zo dik aangezet is


  4. #29

    Standaard

    Heb ook de eerste 3 afleveringen gezien, wel echt een topserie dit. Niet te vergelijken met Buffy.

  5. #30

    Standaard

    Gisteravond de vierde aflevering gezien, sterke aflevering weer. Met name het stukje in de Fangtasia was erg gaaf.

  6. #31

    Standaard

    Wat een einde van de aflevering! Moet zeggen dat dit eindelijk weer een hele goede serie lijkt te gaan worden, was al weer een tijdje geleden dat ik echt uitkeek naar een nieuwe aflevering van een serie.

  7. #32

    Standaard

    Inderdaad,dit is zekers een serie om te blijven volgen,en veel wisseling wat betreft personages.Ik benieuwt hoe het afloopt!

  8. #33

    Standaard

    Afgelopen weekend de al eerder binnen gehaalde 5 afleveringen bekeken en net de 6e gekeken, ben meteen hooked. Ball flikt het toch weer. Het is toch een originele twist op een bekend thema, het sfeertje dat neergezet word is erg goed, de verhaallijn vind ik interessant en de karakters hebben potentie. M'n favoriet op dit moment moet toch wel Lafayette zijn.

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gisteren de eerste 3 afleverigen gekeken een rauwe maar goede serie. Deze ga ik zeker verder volgen.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb net de recente aflevering gezien, en ik moet zeggen in t begin had ik mn twijvels, maar nu begint het steeds leuker te worden. Goed dat ze "de gedachten" van die mensen zo echt durven te portretteren.

  11. #36

    Standaard

    Ik ben ook aan True Blood begonnen vanwege Six feet under (mijn all time fav serie).
    Het is heel anders als SFU en dat is denk ik ook maar goed.
    Tot nu toe 7 afleveringen gezien en na een wat langzame start boeit het me nu wel.

    Het is heel broeierig en best wel erotisch .
    De 2 hoofdrolspelers hebben een hele goede chemie vind ik.
    Interessant dat vampieren 'getolereerd' worden maar wel een minderheid zijn.
    Net als zwarte mensen vroeger, of homo's of vrouwen etc.

    Verder blijft het wel vrij luchtig, wat ik wel jammer vind.
    Maar mischien moet het echte drama nog komen. Of misschien is het gewoon geen drama serie. Hoe dan ook: het kijkt lekker weg.

    Ook leuk dat Alan Ball er weer wat homosexuele karakters in verwerkt heeft.
    Dat doet ie altijd.
    Laatst aangepast door WJ* : 27-10-2008 om 14:18

  12. #37

    Standaard

    Ik had de eerste aflevering een tijdje terug geprobeerd maar vond het weinig en had hem dus na 15 min afgezet.
    Toch maar weer eens geprobeerd vorige week en ben erg blij dat ik dat gedaan heb, heb het eerste seizoen binnen een week afgekeken.
    Ga hem ook gelijk maar op blu-ray bestellen, want ik vond hem erg leuk.

    Kwam er zojuist achter dat seizoen 2 op 14 Juni begint.
    Wel leuk dus in deze tijden waar de meeste series op een break zijn

  13. #38

    Standaard

    Heb de Amerikaanse blu ray besteld, ben erg benieuwd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heb de Amerikaanse blu ray besteld, ben erg benieuwd!
    Daar ga je geen spijt van krijgen! Het tweede seizoen begint trouwens gelukkig ook al weer snel.

  15. #40
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    De titelsong is geniaal overigens.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  16. #41

    Standaard

    Eerste ep van s02 was weer heerlijk

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Eerste ep van s02 was weer heerlijk
    Een van de laatste scenes wel ja . Maar vond het verder niet heel speciaal (ook zeker niet slecht).

  18. #43

    Standaard

    Echt een aanrader!. ik ben verslaafd aan deze serie. Sex, goor, vampieren, blote tieten Hmmm Sookie!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Dit lijkt mij ook wel een heel interessante serie. Enig idee wanneer seizoen 1 op DVD/Blu-ray uitkomt in Nederland (of desnoods Engeland)?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Heb de Amerikaanse blu ray, die is regiovrij! (moet hem nog wel kijken)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heb de Amerikaanse blu ray, die is regiovrij! (moet hem nog wel kijken)
    Ga dat dan maar eens even snel doen!

  22. #47

    Standaard

    Eerst Deadwood afkijken, daarna wacht ook nog In Treatment, Generation Kill, Empire Falls, John Adams en The West Wing...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Eerste ep van s02 was weer heerlijk
    Wordt weer een briljant seizoen idd!

  24. #49

    Standaard

    2 afleveringen gekeken van het 1e seizoen. Geweldig !!! HBO flikt het weer.
    Anna Paquin doet het geweldig, superactrice !

    In de UK komt het 1e seizoen op 26 oktober uit. Hopelijk duurt het niet lang meer voordat deze serie in Nederland op DVD komt.

  25. #50

    Standaard

    Het is inderdaad een heerlijke serie, zit weer elke week met smart te wachten op de nieuwe aflevering.
    Ikran is not horse!

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •