Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 176 worden weergegeven.

Discussie: True Blood

  1. #76

    Standaard

    Seizoen 1 komt op 30 juni uit in Nederland en België.

    Zie: http://www.bol.com/nl/p/dvd/true-blo...000/index.html
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  2. #77

  3. #78

    Standaard

    Wat een heerlijke opener van seizoen 3, en ja hoor eindelijk weerwolven!


  4. #79

    Standaard

    Zie net dat er een nieuwe is inderdaad! Meteen ff kijken

  5. #80

    Standaard

    Enkele maanden geleden uit nieuwsgierigheid begonnen aan seizoen 1 van True Blood. Inmiddels zijn mijn vrouw en ik helemaal hooked. Het is lastig om het niveau van Six Feet Under of The Wire te halen, maar True Blood komt in de buurt. Het vampieren-verhaal wordt origineel, geloofwaardig en met verve gebracht. Pas geleden aan seizoen 2 begonnen en is halverwege al sterker dan seizoen 1 voor ons. Zonder twijfel een nieuwe kwaliteitsserie van HBO waar (commerciële) series als Heroes, Prison Break, etc. met geen mogelijkheid aan kunnen tippen. Waar ik me bij b.v. Heroes en Prison Break als kijker behandeld voel als een klein kind (veel herhaling, teveel visuele truukjes, etc.), voel ik me door HBO altijd wel als volwaardige en intelligente kijker gewaardeerd. HBO...keep it up!

  6. #81

    Standaard

    HBO brengt natuurlijk veel betere series, maar is voor hun waarschijnlijk ook gemakkelijker schrijven dan bv een commerciële tv-serie want zij hoeven maar te schrijven voor 13 aflevering terwijl een andere serie moet gerokken worden tot ongeveer 22 episodes waardoor zij inderdaad vaak in herhaling vallen en het verhaal ook veel trager gebracht wordt.
    BD (1243) What i Watch

  7. #82

    Standaard

    Seizoen 3 is inmiddels van start. De eerste aflevering smaakt in ieder geval weer naar meer!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #83

    Standaard

    Weet er iemand of deze in de Benelux ook uitkomt op Blu-Ray?

  9. #84

    Standaard

    Even een schopje voor dit Topic. Serie is nog steeds bezig, en weet nog steeds elke week te overtuigen. Het is ontzettend campy en fout, maar oh zo leuk.

    De (tot-de-nok-toe-met-spoilers-gevulde) comic-con trailer beloofd wat grootste dingen voor de rest van het seizoen. Mag ook wel, want er is tot nu toe eigenlijk vrij weinig gebeurt wat het verhaal echt voort gaat duwen.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Even een schopje voor dit Topic. Serie is nog steeds bezig, en weet nog steeds elke week te overtuigen. Het is ontzettend campy en fout, maar oh zo leuk.

    De (tot-de-nok-toe-met-spoilers-gevulde) comic-con trailer beloofd wat grootste dingen voor de rest van het seizoen. Mag ook wel, want er is tot nu toe eigenlijk vrij weinig gebeurt wat het verhaal echt voort gaat duwen.
    Ik vond de laatste aflevering behoorlijk smerig Ik vind dit seizoen echt nog leuker/beter dan de voorgaande, vooral door de toegevoegde karakters zoals de vampire king, maar natuurlijk vooral door de weerwolven!


  11. #86

    Standaard

    Net de laatste aflevering gekeken. Toch knap hoor, dat deze serie eigenlijk nog steeds beter wordt, en de grenzen opzoekt zonder te overdrijven en de "ranzigheid" te forceren.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #87

    Standaard

    Wat een geweldige episode weer, de serie wordt alsmaar beter en de karakters steeds dieper uitgewerkt! De Vampire king is hierbij het hoogtepunt, wat een geweldige rol en karakter!

    Daarnaast wordt het ook steeds bloederiger... nice!


  13. #88

    Smile

    Steeds beter en bloediger!

    BTW: Weeds is ook weer begonnen....

  14. #89

    Standaard

    We will eat you, after we eat your children! Now time for the weather. Tiffany?

    De serie blijft ontzettend fout en ontzettend leuk, blij vlagen enorm campy maar altijd vermakelijk!

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    Pff, ik wil door met deze serie, maar waar is seizoen 2 nu ergens 'cheap' op blu ray te halen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #92

    Standaard

    Gisteren deel 8 van serie 3 gezien. Pfffieew, wat gaaf en gore zeg....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Pff, ik wil door met deze serie, maar waar is seizoen 2 nu ergens 'cheap' op blu ray te halen?
    Die heeft ondanks een flink prijsverlaging ondergaan, maar het komt nog steeds neer op zo'n 40 euro inc. Ik wacht wel tot de 30 aangetikt wordt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #94

    Standaard

    Vandaag (gisteren in de US) de finale van het 3e seizoen! Ik heb nog niet gekeken, maar dat komt waarschijnlijk in de loop van de dag. Heb er zin in, want de vorige aflevering eindigde met een interessante cliffhanger. Ik zal laten weten wat ik er van vind als ik em gezien heb!

    edit: Zojuist gezien, enorm tegenvallend. Super matige aflevering en een slechte manier om het seizoen te eindigen. Het seizoen begon behoorlijk goed, maar de laatste 3 afleveringen waren jammer genoeg erg tegenvallend.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 13-09-2010 om 14:43

  20. #95

    Standaard

    Vond het ook wat jammer, aangezien het gewoon een geweldig seizoen was, maar de laatste 2-3 afleveringen waren minder. Had ook meer verwacht na de moord op live televisie van de Russell, had echt een bloedbad verwacht...


  21. #96

    Standaard

    Gisteren ook gezien en moet er mee eens zijn. Vrij matig, ietwat voorspelbaar en tam einde.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #97

    Standaard

    Jammer, hoe was het 2e seizoen (ook t.o.v. het eerste)? Heb enkel nog seizoen 1 gezien en koop het 2e zodra de blu-ray leuk in de aanbieding komt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #98

    Standaard

    Seizoen twee was prima. Seizoen een is toch eigenlijk nog wat meer een introductie en in seizoen twee gaat het lekker los. Ben nu zelf bij aflevering acht van seizoen drie, echt zeer sterk seizoen tot nu toe, alleen jammer om te lezen dat de laatste paar afleveringen tegenvallen. Probeer het dit weekend uit te kijken.

  24. #99

    Standaard

    Net seizoen drie uitgekeken, de laatste twee afleveringen waren inderdaad helaas wat minder dan de rest van het seizoen, maar over zijn geheel genomen toch weer erg goed. De introductie van een aantal sterke nieuwe personages beviel me ook prima.

  25. #100

    Standaard

    Eén en al lof. Hier is het eerste seizoen pas sinds vorige week op de buis, een voorlopige eerste indruk :

    'True Blood' moet me na vijf afleveringen nog steeds overtuigen. Het is geen tegenvaller, ver van, dat deze serie het tot in de lijsjes met kwaliteitsseries schopt kan ik op dit moment echter maar moeilijk vatten. Tot nu toe zijn de personages nog steeds oppervlakkige karikaturen die niet al te geweldige dialogen moeten uitspuwen. Dat dat geen fantastische acteerprestaties kan opleveren wijst zichzelf al snel uit. Tot zover is ook het scenario wat aan de flauwe kant, inclusief de clichématig gebracht 'twists' of 'cliffhangers'. Het is voorlopig allemaal wat té 'campy' om wat om de standbewoners te geven. Ik mis vindingrijkheid, scherpte, focus en een 'hook'. Hopelijk ligt dit aan een eventuele opbouw naar betere episodes.

    Misschien klinkt dit erg negatief, maar ik zet enkel de minpunten in de verf die me weerhouden om meteen 'topserie!' ge gaan roepen.

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •