De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bruce Lee: The Ultimate Collection - 35th Anniversary Edition

    Bruce Lee: The Ultimate Collection - 35th Anniversary Edition



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuk prijs, jammer geen giftsets ofzo.


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #3

    Standaard

    vind bruce lee films altijd leuk om te zien maar heb alle films al van hem zo ver ik weet en vind de box niet echt het kopen waard.. misschien als het blu-ray was en inderdaad zoals mortaza al zei een giftset.

  4. #4

    Standaard

    Op dit moment heb ik alleen Enter the Dragon. De box ziet er mooi uit, zeker voor die prijs en het aantal dvd's dat erin zit. Nu alleen hopen dat de kwaliteit van het beeld en geluid ook goed zijn.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    zeker voor die prijs en het aantal dvd's dat erin zit. Nu alleen hopen dat de kwaliteit van het beeld en geluid ook goed zijn.
    Op de onderkant van de doos zag ik wel het Hong Kong Legends logo, als ik het me goed herinner.

    Voor €39,99 (o.a. bij Saturn) is 't een aardige box, vind ik. Zelf heb ik de dubbel-dvd van Enter The Dragon en deze HKL 6-disc box al, dus ik koop 'm niet:


  6. #6

    Standaard

    Ik heb nog niets van Bruce Lee (ben dan ook niet echt een kung fu fan), maar voor die prijs lijkt dit me wel een mooie kans om meteen zijn heel oeuvre eens te ontdekken. Komt er hier misschien dus wel in.

  7. #7

    Standaard

    Lijkt me een interessante box, ben alleen bang dat de kwaliteit niet al te best is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Hoi,

    Naast deze 35th anniversary is er ook nog een 30th en 40th anniversary edition:

    https://www.bol.com/nl/p/bruce-lee-3...95/?country=BE
    https://www.bol.com/nl/p/bruce-lee-4...39/?country=BE

    Weet iemand of er verschil in kwaliteit is tussen de films? Remasters of nieuwe scans of...
    Dit kan ik nergens vinden.

    Bedankt
    Mvg

  9. #9

    Standaard

    Die 30th editie is van Hong Kong legends, dat is met liefde en zorg gemaakt. Kwaliteitsproduct, jammer dat Hong Kong Legends niet meer bestaat. Die tweede link, 40th editie zou ik niet aanraken. De afbeeldinghoes is voor mij al weerzinwekkend. Dat gezegdhebbende, lijkt het erop dat de 40th edities gewoon de hong legends discs bevatten, met als aanvulling Enter the Dragon, die ze hebben gelicentieerd van Warner Brothers. Uit mijn geheugen had ik die hong kong legends boxsets, begin 2000 gekocht. Ik denk niet dat ze iets daaraan hebben veranderd, betreft oppoetsing/remasters.

    Het betreft uiteraard dvd's. Ik wacht op een goede bluray releases. Ik heb mij daar nog niet in verdiept. Criterion brengt een bruce lee box uit, die is echter regio A gebonden. Uit Engeland zie ik ook Bruce Lee blurays. Ik koop tegenwoordig jackie chan/ aziatische films van de uitgever Eureka en 88films. Hoop dat bruce lee daar ook ooit verschijnt.

    https://www.entertainmentbusiness.nl...t-luxe-boxset/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •