De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met Pioneer NS-DV55

    Ik heb sinds een week het volgende probleem met mijn DVD speler. Ik had een DVD gehuurd die ik wou afspelen op mijn speler. Omdat hij het de eerste keer niet deed (LOADING en dan na enige tijd STOP op het display), heb ik de dvd goed schoon gemaakt (omdat mijn pioneer vrij gevoelig is voor huur(kras)dvds). Dit mocht helaas niet baten. Ik dacht dus dat het aan de huur cd lag, en besloot een fonkel nieuwe erin te doen. Deze deed het helaas ook niet. Uiteindelijk heb ik een deel van mijn collectie geprobeerd....zonder succes. Toevallig deed hij het gister ineens wel weer, maar toen ik op STOP drukte en daarna weer op PLAT startte hij niet meer...

    iemand een idee.

    (ps: hij is 4 maanden oud)

  2. #2

    Standaard mooi apparaat

    wat ik doe want ook bij mij wil hij nog wel eens niet direct starten dan moet je nog een keer op de afstandbediening op dvd drukken en dan op start.

    dan gaat het bij mij wel goed.
    dit wil ook nog wel eens met het bedienen van het menu van een dvd film moet ik eerst ff op dvd knop drukken en dan weer op start dan doet alles het weer zo als het hoort

    succes

  3. #3

    Standaard THANKS

    Het werkt nu inderdaad weer....

    Toch is het wel vreemd dat je nogmaals op DVD moet drukken om hem te starten (in sommige gevallen), maar ik ben al lang blij dat hij het weer doet

  4. #4

    Standaard HELAAS

    Het was denk ik toch toeval want nu doet hij het al (weer) niet meer. Ik denk toch dat ik hem maar retour moet gaan sturen. BAAL...Baal...

  5. #5

    Standaard

    dat op dvd drukken is omdat de ns-dv55 afstandbediening de instellingen opslaat, dus als je het laatst radio heb geluisterd of de groene, instelling knop hebt gebruikt, slaat hij dat op en moet je eerst op de dvd knop drukken voordat hij het doet. Je moet het ff leren, maar bij mij speelt hij gewoon elke disc af.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •