Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Live voetbal eredivisie 08/09 UPC/TELE2/Ziggo/KPN

    Een paar weken terug is bekend gemaakt hoe de live wedstrijden van de eredivisie uitgezonden zullen worden en bij welke providers dit mogelijk is.
    Zie hier: http://www.voetbalinbeeld.nl/voetbalaanbod.htm

    Ik ben nu nog in het bezit van TELE2 comleet, maar gezien er meerdere aanbieders op de markt gekomen zijn is het mischien interessant om een overstap te gaan maken.
    Tot nu toe ben ik altijd dik tevreden geweest over Tele2.

    Maar er staat op bovengenoemde site ook te lezen dat er ook een aantal wedstrijden in HD uit gezonden gaat worden.
    Ik kan hier vrijwel niets over vinden op de sites van Ziggo en UPC, maar kan iemand hier dit bevestigen?

    Is er hier verder nog iemand die van plan is om een live-voetbal pakket te nemen?
    Zo, ja.... welk pakket? En wat is je motivatie hiervoor?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb Digitenne van KPN en kreeg een tijdje terug een mail van ze dat ze dat Eredivisie live gewoon doorgeven voor dezelfde prijs dus ik ben al klaar eigenlijk.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ik heb Digitenne van KPN en kreeg een tijdje terug een mail van ze dat ze dat Eredivisie live gewoon doorgeven voor dezelfde prijs dus ik ben al klaar eigenlijk.
    Hier hetzelfde...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik neem geen Eredivisie live. Al hoop ik wel dat je nog steeds de wedstrijden via het internet kunt bekijken tegenbetaling.

    Weet iemand hier iets meer over?

  5. #5

    Standaard

    Vorig seizoen gaf Sport1 twee kanalen door van eredivisie voetbal (bij Tele2). Weet eigenlijk niet of ze daar mee doorgaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Heb gisteren mijn Tele2 pakket opgezegd, en een totaalpakket van UPC aangeschaft met HDTV, internet, bellen en Live eredivisie voetbal.

  7. #7

    Standaard

    Had mij al lekker gemaakt n.a.v. de advertentie die Ziggo had staan: voor 9,95 per maand kijken naar Eredivisie Live, bleek niet te kloppen, werd tot januari en vanaf dan 14,95 betalen. Lijkt mij voor veel mensen weinig aantrekkelijk (14,95 voor alleen eredivisievoetbal waarvan een groot deel niet het kijken waard is, denk maar eens aan die vrijdagavonderedivisiewedstrijden van afgelopen seizoen).
    Kan ook niet shoppen, ben voor de de kabel afhankelijk van Ziggo, en Canaldigitaal vind ik niet interessant.

  8. #8

    Standaard

    Net een brief binnen gekregen van KPN. Tot en met oktober blijft de prijs 6 euro daarna gaat het toch omhoog naar 10 euro. De standaard tvprijs gaat omhoog van 6 naar 7,50 en de 2e en 3e tuners gaan omhoog van 3 naar 3,50.

    Tot 30 september heb ik de tijd om op te zeggen. Ik twijfel nu toch maar als ik bijvoorbeeld overstap naar Sport1 wil ik wel de mogelijkheid hebben om ook daar de Eredivisie te kunnen blijven volgen, anders moet ik maar bij Digitenne blijven.

  9. #9

    Standaard

    Dan zal ik die brief vandaag of morgen ook wel krijgen denk ik...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Had mij al lekker gemaakt n.a.v. de advertentie die Ziggo had staan: voor 9,95 per maand kijken naar Eredivisie Live, bleek niet te kloppen, werd tot januari en vanaf dan 14,95 betalen. Lijkt mij voor veel mensen weinig aantrekkelijk (14,95 voor alleen eredivisievoetbal waarvan een groot deel niet het kijken waard is, denk maar eens aan die vrijdagavonderedivisiewedstrijden van afgelopen seizoen).
    Kan ook niet shoppen, ben voor de de kabel afhankelijk van Ziggo, en Canaldigitaal vind ik niet interessant.
    Gewoon opzeggen voor 1 januari dus lijkt me.

  11. #11

    Standaard

    vandaag afgesloten in combi met film1sport1...de eerste 3 maand 4€, daarna 9,95€ p. maand.

  12. #12

    Standaard

    Zit er toch aan te denken om ook de combinatie Eredivisie live en Film1/Sport1 te nemen maar daar komt dan ook nog de kosten bij van digitale tv omdat dat er niet bij zit?

    Edit: Volgens mij zou ik een tientje duurder uit zijn, maar heb ik wel meer kanalen, meer boxen en alles in hd. Als dat maar 9 euro kost in hd komt dat er wel in.
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 22-08-2008 om 15:29

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zit er toch aan te denken om ook de combinatie Eredivisie live en Film1/Sport1 te nemen maar daar komt dan ook nog de kosten bij van digitale tv omdat dat er niet bij zit?

    Edit: Volgens mij zou ik een tientje duurder uit zijn, maar heb ik wel meer kanalen, meer boxen en alles in hd. Als dat maar 9 euro kost in hd komt dat er wel in.
    Wat heb je nu voor tv-aansluiting / abonnement?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zit er toch aan te denken om ook de combinatie Eredivisie live en Film1/Sport1 te nemen maar daar komt dan ook nog de kosten bij van digitale tv omdat dat er niet bij zit?
    Je betaalt het standaard rtv abbonnement, het standaard digitale pakket is dan gratis.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Even ter info voor de UPC klanten onder ons met het voetbal pakket:

    Ik heb vandaag even gebeld met UPC omdat ik nog heel geen bevestiging heb gehad dat ik dit voetbalseizoen het voetbalpakket zou hebben en nog geen enkel kanaal heb weten te vinden waar het voetbal op te zien zou zijn.
    Hierop kreeg ik als antwoord:

    Vanaf 28 Augustus worden de kanalen toegevoegd en op 29 Augustus zijn daar de wedstrijden op te volgen.

  16. #16

    Standaard

    Ga toch maar overstappen. Voor een paar euro meer per maand meer voetbal en meer zenders. Er is gewoon te weinig voetbal op tv

    Nadeel is wel dat het sport1/film1/Eredivisie live maar op 1 tv te volgen is dan (de mijne uiteraard) en dan is m'n pa helemaal niet meer weg te slaan hier want ga niet voor hem beneden een extra sport1 aansluiting nemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Wat heb je nu voor tv-aansluiting / abonnement?
    Nu nog Digitenne van KPN.

  17. #17

    Standaard

    Weet iemand op welke twee kanalen van Ziggo de Eredivisiewedstrijden worden uitgezonden. Kan ze niet vinden. Tnx

  18. #18

    Standaard

    ja ik heb vandaag gebeld op kanaal 421 en verder zal eredivisie live worden uitgezonden bij ziggo.
    als het goed is vanaf 27 augustus moeten we beeld hebben dan zien we reclame stukjes en info over eredivisie live(bij ziggo) hopelijk spreekt die vrouw de waarheid want heb al vaker gebeld en heb verkeerde informatie gekregen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beagle Bekijk bericht
    ja ik heb vandaag gebeld op kanaal 421 en verder zal eredivisie live worden uitgezonden bij ziggo.
    als het goed is vanaf 27 augustus moeten we beeld hebben dan zien we reclame stukjes en info over eredivisie live(bij ziggo) hopelijk spreekt die vrouw de waarheid want heb al vaker gebeld en heb verkeerde informatie gekregen.
    Bedankt. Klopt het dat er nu nog in beeld staat ' niet beschikbaar, geen abonnement' of zo iets? En verkeerde informatie cq het ontbreken van service zijn ze erg goed in bij CASEMA ehh Ziggo.

  20. #20

    Standaard

    ik heb al gewoon beeld. Dus ik zou toch maar informeren

  21. #21

    Standaard

    Gisteravond de knoop definitief doorgehakt: UPC met digitale tv, Eredivisie Live, Sport 1 en Film 1 besteld en Digitenne gaat eruit.

  22. #22

    Standaard

    Ik zie nu net dat het eredivisie kanaal van UPC er bij staat.
    Kan er nu alleen nog niet veel mee... op die 2 games na dan.

  23. #23

    Standaard

    Nou het is nu al een paar weken in de lucht en ik moet zeggen,
    ik vind het beeld fantastich, vind het ook beter dan tele2 voetbal van vorig jaar.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Nou het is nu al een paar weken in de lucht en ik moet zeggen,
    ik vind het beeld fantastich, vind het ook beter dan tele2 voetbal van vorig jaar.
    Van welke aanbieder heb je live-voetbal dan?

  25. #25

    Standaard

    sorry, was wel makkelijk om erbij te zetten ja, excuus.
    heb het nu ook via UPC.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •