De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Allesvreters..

  1. #1

    Standaard Allesvreters..

    Wie weet of er nog zo van die allesvreters a la Pioneer DVD747 (?) aangekondigd zijn... En bij wie kan ik die het goedkoopst regionvrij vinden..???

    Dank bij voorbaat...

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Als je via de zoek functie even zoekt op allesvreter dan krijg je meteen een thread die hier alles over vertelt.

    Rob

  3. #3

    Standaard

    Is dit een voorbeeld van "Hollandse" humor...??

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceAce
    Is dit een voorbeeld van "Hollandse" humor...??
    Dit heeft niks met humor te maken maar gewoon met hulp.
    Als je "allesvreters" intypt in de zoekfunctie dan krijg je een thread waar bijna alle allesvreters in staan.

  6. #6

    Standaard

    ze problem is that I typed ALLESVRETER as joe said... There the reply was zero.. But hey.. Mijn BELGISCHE intelligentie nam de bovenhand en ik typte ALLESVRETERS.. And presto

  7. #7

    Standaard

    Maar ik probeerde vooral uit te vissen of er nog toestellen a la Pioneer 747 zijn aangekondigd.. De ECHTE allesvreters.. SACD DVDAUDIO ... etc

  8. #8

    Standaard

    Denk bijvoorbeeld eens aan de DENON DVD3800:

    Speelt Audio CDs; HDCDs; DVD-Video; Video CDs; DVD-R/RW(conditioneel); Audio CD-R; Audio CD-RW; MP3 CD-R; MP3 CD-RW
    kijk anders op deze product info pagina
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  9. #9

    Standaard

    PS: heb je echt geld teveel:

    DENON DVD-A1:

    DENON High-end DVD-Audio/Video Speler

    Omschrijving en technische gegevens:

    + THX Ultra Progressive Scan DVD-Audio/Video Speler
    + THX Ultra Certificering
    + Aangestuurd door de nieuwste Silicon Image/DVDO PureProgressive (SiI504) Decoding Engine waarmee de hoogst haalbare Progressive kwaliteit wordt waargemaakt
    + PureProgressive decoder maakt gebruik van een High Speed Ultra Resolution DSP met 6 biljoen berekeningen per seconde (6 GOPS) en een 64Mb externe SDRAM
    + 4 velden (2 frames) digital video processor voor optimale bewegingsdetectie en compensatie
    + Zeer nauwkeurige 2:3 pulldown detectie en reconstructie, zelfs met foutieve inhoud
    + Optimale verwerking van film, video en graphics, ook indien door elkaar gebruikt
    + 12fps(Animatie), Video Overlay detectie en berekening
    + Nieuwe ESS Vibratto ES6038F MPEG/DVD-Audio Decoder, zonder Chroma Up-sampling fout (Chroma bug)
    + Nieuwe Hoogste Resolutie Analog Devices 108 MHz, 4:4:4, 14 bit Video D/A Conversie systeem
    + voorzien van + Noise Shaped Video processing (zowel op Progressive als Interlaced uitgangen)
    + 4x Oversampling Progressive ..en 8x op Interlace uitgang
    + Breedband relaisgeschakelde Component Video uitgang
    + Variabele Black Level (Setup): 0 en 7.5 IRE
    + Passes below-black (PLUGE) on progressive and interlace outputs
    + 5 Picture Memories met instelbare tint, brightness, contrast, sharpness and Gamma
    + SuperSub Alias Filter op Progressive en Interlaced uitgangen voor Luminance and Chrominance signalen
    + (2) Composite en (2) S-Video uitgangen
    + 2x DVD lees snelheid ;
    + 4x CD/CD-R/CD-RW leessnelheid ;
    + met 4MB drive buffer geheugen
    + 4 :3 Shrink en Zoom functies
    + High End audio prestaties door middel van Burr-Brown 24-bit, 192-kHz PCM 1704 Audio DACs,
    + met 2 DACs per ..stereo L/R kanaal in differentiaal instelling
    + Pure Direct Modes om onnodige (video) signalen uit te schakelen tijden afspelen audio discs
    + Full Digital Bass Management for DVD-Audio, gebruikmakende van de nieuwe Analog Devices
    + 32-bit processor 80Hz crossover met 12dB high and 24dB low pass slopes;
    + instelbare vertragingstijd (0-15ms)
    + HDCD decoding
    + AL24 Processing Plus
    ] + MP3 Playback
    + Speelt Audio CDs; HDCDs; DVD-Video; Video CDs; DVD-R/RW(conditioneel); Audio CD-R; Audio CD-RW;
    + MP3 CD-R; MP3 CD-RW en (Kodak) Photo CDs (jpeg)
    + 24/96 Digitale uitgang, zowel optisch als coaxiaal
    + Optische en coaxiale INgangen om DVD-A1 te gebruiken als externe High End D/A converter
    + DENON Digital Link voor verbinding met de AVC-A1SE (Upgraded Version)
    + Geheel verkoperd chassis en multi-layer boven- en onderplaten
    + Geheel gescheiden circuits om de digitale-, analoge-, video- en audio signalen van elkaar te isoleren
    + RS-232C en Remote in/out poorten
    + Afstandbediening met verlichting

    Door middel van ’s werelds eerste 14 bits - 108 MHz Video Digital / Analog Converter wordt de volledige potentie van het DVD-Video medium tot een maximum waargemaakt, terwijl voor het audiogedeelte de befaamde Burr-Brown PCM1704 D/A Converters in combinatie met Denon’s eigen Alpha Lineair 24+ processor worden ingezet.
    Door de aanwezigheid van een tweetal optische- en coaxiale digitale ingangen wordt de mogelijkheid geboden de PMC1704/AL24+ converters van buitenaf binnen te treden, zodat u ook andere digitale bronnen een audiofiele verversing kunt geven.
    De DENON DVD-A1 heeft ingebouwde decoders aan boord voor DVD-Audio 5.1, DTS 5.1, Dolby Digital 5.1, terwijl ook de formaten MP3 en Pacific Microsonics’ HDCD ondersteunt worden.
    Dat de DVD-A1 over de felbegeerde Lucasfilm THX-Ultra classificatie beschikt, zal niemand verbazen.
    Verder is voorzien in een Component Video uitgang (Y/Pb/Pr), welke aangestuurd wordt door de zeer stabiele Silicon Image Pure Progressive Scan Converter met 3:2 Pulldown.
    Een SCART uitgang met een robuust RGB signaal is ook aanwezig.
    Daarnaast is de DENON DVD-A1 de enige DVD speler welke gebruik maakt van een ultrastabiele ringkern voeding, met vier volledig gescheiden circuits voor het analoge-, digitale-, video- en audio gedeelte.
    Niet voor niets weegt deze reus ruim 18,5 kilo.

    Enkele Overtuigende Specificaties:
    q 14 bit / 108 MHz Ultimate Resolution Video D/A Converter
    q Burr-Brown/TI PCM1704 24 bit / 192 kHz Audio D/A Converters
    q inclusief Denon’s eigen AL24 (Alpha Linear 24 bits) Converters met mogelijkheid om deze convectors extern aan te sturen via coaxiale en optische digitale ingangen.
    q Lucasfilm THX-Ultra certificatie
    q Ingebouwde decoders voor DVD-Audio 5.1, DTS 5.1, Dolby Digital 5.1, MP3, HDCD
    q Digitale coaxiale en optische uitgangen voor PCM, Dolby & DTS.
    q Tweeweg Conversie: Van NTSC naar PAL en van PAL naar NTSC
    q Silicon Image 2:3 Pull Down Progressive Scan (NTSC) via Component Video (Y/Pb/Pr)
    q Waarschijnlijk het mooiste RGB signaal dat er ooit uit een SCART plug is gekomen.
    q 2x S-Video / 2x Composite uitgang
    q De DVD-A1 weegt maar liefst 18.5 kilo.
    q Heden leverbaar via de DENON Gold Dealers.
    ==============================================
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceAce
    SACD DVDAUDIO ... etc
    Met DVD-Audio zou ik nog effe wachten als ik jou was. Er gaan geruchten dat deze standaard niet goed beveiligd is en binnenkort dus vervangen zal worden door een nieuwe (beter beveiligde) versie van de techniek, wat alle bestaande DVD-Audio spelers nutteloos zal maken.
    SACD is denk ik toch "the way to go". Volgens mij gaat DVD-Audio op deze manier behoorlijk glorieloos ten onder.

  11. #11

    Standaard

    Maar als ik goed gelezen heb is de DENON geen allesvreter.. Correct..???

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceAce
    Maar als ik goed gelezen heb is de DENON geen allesvreter.. Correct..???
    Inderdaad , speelt geen SACD .
    Trouwens dat SACD ook niet altijd Top is kun je op verschillende sites lezen . vb. SACD van Toto - IV

    To summarise: I now have three copies of ‘IV’, one on vinyl, a CD and the new Super Audio CD. The vinyl has the most convincing dynamic range – remarkable given the inherent limitations of the format – but suffers from all the usual stylus-in-groove failings. The SACD version is excruciatingly bright and the high-frequency element set my teeth on edge. Horrible. That, incredulously, leaves us with the CD version; it suffers fewer flaws than either of the other two and presents the album in the most rounded, enjoyable way. The SACD offers nothing above and beyond 44.1kHz 16-bit, just the opposite in fact, and is therefore one to be avoided.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaceAce
    Is dit een voorbeeld van "Hollandse" humor...??


    Sorry SpaceAce,

    Ik wilde je alleen maar helpen hoor. Het had inderdaad allesvreters moeten zijn.

    Rob

    PS, Camille:

    Bedankt voor je hulp

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axioma
    Inderdaad , speelt geen SACD .
    En ook geen DVD-Audio. Hoewel het merendeel van de tot nu toe aangeboden DVD-Audio discs hybride zijn (dus ook het hele muziekverhaal op een DVD-Video compatible track), moet je toch een echte DVD-Audio speler hebben om echt van de hogere kwalitee te genieten.
    By the way: in aanvulling op wat Nathan zegt over de beveiliging: dat was in principe al bekend. DVD-Audio is wat beveiliging betreft hetzelfde als DVD-Video. CSS dus...en dat is allang gekraakt. Vandaar dat Sony & Co. ook met SACD gekomen zijn. Die is op een heel andere manier beveiligd en dat duurt dan weer even voordat het gekraakt is. Wel schijnt het met SACD zo te zijn dat de security in de schijf zit en niet meegekopieerd kan worden. Een aantal CD-ROM's zijn ook zo beveiligd en de beveiliging is nog steeds niet te kopieren. De truuk daar is een loader programma die het gewraakte programma dan wél kan starten. Ik weet effe niet hoe ze dat met een SACD gaan oplossen. Maar het gaat gebeuren...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #15

    Standaard Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Deinum
    PS, Camille:

    Bedankt voor je hulp
    Geen probleem

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •