De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV: Koop-DVD releases tot eind september

    RCV: Koop-DVD releases tot eind september



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat ik wel voor "Discovery of Heaven" ga. Kei van een film. En de huurversie had een supergoede transfer, dus...

  3. #3

    Standaard

    Smoke!
    Harvey Kietel als sigarenboer! Het werd hoog tijd dat 'ie uitkwam. Nu alleen het vervolg nog, nl. Blue In The Face.
    Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
    (Fear and Loathing In Las Vegas)

  4. #4

    Standaard

    Smoke!!!!!!

    whoehoe!!,

    Eindelijk na al die tijd deze ongeloofelijke top film op dvd, Yes!
    Zo als mijn voorganger al zei, nu alleen blue in the face nog.

    ps. hoop wel dat het een beetje mooie uitgave wordt.

  5. #5

    Standaard

    Hopen dat RCV iets moois maakt van From Dusk Till Dawn en Basic Instinct. Ze hebben goede voorbeelden aan de resp. Engelse en Duitse versie
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  6. #6

    Standaard

    She’s So Lovely, van Nick Cassavetes. die ga ik wel halen!

  7. #7

    Standaard

    Ik wil BI en misschien FDTD als ze een beetje een goede uitvoering hebben...
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    Jacob's Ladder is een aanrader om eens te gaan kijken. Heb hem een jaar of 3 geleden gezien en vond het toen al erg sterk. Rest releases vallen een beetje tegen vind ik.

    Greetz Jibbe
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  9. #9

    Standaard

    Maar Marvin's Room is toch GVD weer in 4:3 zekers!!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    From Dusk Till Down en Basic Instinct wil ik wel hebben, maar dat zullen wel niet zulke mooie releases zijn als de Engelse tegenhangers.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Basic Instinct....<KNIP>.... maar dat zullen wel niet zulke mooie releases zijn als de Engelse tegenhangers.
    Zou ik niet van uit gaan. Ik heb vorige week de Engelse release in mijn handen gehad en daar stonden gewoon Nederlandse ondertitels op. Het zou dus wel eens om dezelfde release kunnen gaan die om de een of andere manier pas later in Nederland wordt uitgebracht.

    Groeten,

    BasH

  12. #12

    Standaard

    De engelse Basic Instinct, is dat die uitvoering in die mooie kartonnen uitklapverpakking? Als dat zo is, en die komt naar nederland ga ik em meteen kopen, en anders haal ik hem wel uit duitsland. Ook een mooie

  13. #13

    Standaard

    Jacob's Ladder! Een meesterwerk met Tim Robbins. Basic Instinct is al 103492 keer uitgesteld, dus ik vraag me af of ie nu wel komt...

    White Squall is een aardige rampenfilm voor tussendoor. Verder toch ook wel de "nederlandse" Discovery of Heaven.

    Weet iemand of Hidden Agenda de film van Ken Loach is? Het zou me verbazen maar het zou geweldig zijn als het zo zou zijn.

  14. #14

    Standaard

    Over basic Instinct gesproken.
    Kijk deze link eens is dit niks voor jullie?Zeker wel wat voor mij
    http://www.dvdstore.nl/middle.html?body=media&mid=4735

    Groetz

    Lexuz

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik denk dat ik wel voor "Discovery of Heaven" ga. Kei van een film. En de huurversie had een supergoede transfer, dus...
    Ik denk het ook Als ie voor een schappelijk prijsje te krijgen is
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  16. #16

    Standaard

    Ja de huurversie van The Discovery of heaven zag er perfect uit. Een mooie DTS track en heerlijk beeld. Dit wordt vast en zeker een klapper!

  17. #17

    Standaard

    Nou Ik wacht eigenlijk op blade 2... maar goed dat duurt nog ff....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    Nou Ik wacht eigenlijk op blade 2... maar goed dat duurt nog ff....
    Tot 3 september om precies te zijn (regio 1 iig)
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  19. #19

    Standaard

    ja ik weet het maar ik bedoel de regio 2 versie.. dus dat zal wel ergens in februari 2003 worden ofzo... zucht.. net zoals resident evil heb ik allang gezien en wil ik ook kopen maar komt hier pas in augustus uit in de bios!! zucht.. t leven valt niet altijd mee

    P.S: vraag maar niet hoe ik Resident Evil al heb gezien want dat was niet zo legaal...

  20. #20

    Standaard

    Je kunt beter vragen,wie heeft resident evil nog niet gezien..
    Iedereen volgens mij al...goeie film inderdaad.

  21. #21

    Standaard

    Nog even terug komen op Discovery of heaven... ik denk wel dat deze film in menig aanbiedingskrantje komt te staan. (In de feestmaand December) Het is een film die ook oma kan zien dus een breed publiek. Daarom kan zelfs de Albert Heijn en Hema 'm in de folder zetten. (= slechts een voorbeeld natuurlijk...)

  22. #22

    Standaard

    ik hoop trouwens wel dat RCV hun verpakking een beetje heeft aangepast tegen de tijd dan blade 2 op dvd verschijnt want ik vind hun hoesjes en vooral voor dubbel dvd's erg kinderachtig.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    03-07-02 From Dusk Till Dawn
    04-09-02 Basic Instinct
    04-09-02 Soulkeeper (alleen dvd)
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  25. #25

    Standaard

    voor mij word het basic instinct from dusk till down heb ik al de UK version die ik behoorlijk goed vind qua film en hoesontwerp
    Misschien nog rat race want die was wel leuk .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •