Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn nieuwste zelfgemaakte horrorfilm! (Kijken waard!)

    Heyy iedereen! Ik heb weer een nieuwe horrorfilm gemaakt.. 'Verkeerde Afslag'. Ik heb er lang aan gezeten (mede door Moviemaker, die vastliep de hele tijd) en ik wil hem graag aan jullie laten zien, omdat ik er erg trots op ben!

    Verhaal:

    Vier vrienden besluiten een weekendje te gaan kamperen. Wanneer ze onderweg per ongeluk een verkeerde afslag nemen, komen ze terecht in een door de overheid afgesloten industriegebied. Niemand heeft iets door, totdat de vrienden 1 voor 1 verdwijnen. Een kannibaal, die zijn gezicht verbergt met een masker, leeft ongestoord in dat gebied en leeft van konijnen en vossen. Het groepje vrienden ziet hij als een smakelijk hoofdgerecht...

    Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Ik denk zeker te weten dat hij beter is dan 'The Valentine Killer', die ik eerder hier heb laten zien...


    Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=BdYBWA39Lnk
    Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=YyYoJKR97UY


    Veel kijkplezier!

  2. #2

    Standaard

    Zo goed vind ik het eerlijk gezegd niet,wel een goede poging.
    Ten eerste waarom kijkt de jongen in het begin steeds in de camera?
    En de zinnen zijn te duidelijk opgelezen,netals in een musical van een basisschool.

  3. #3

    Standaard

    Omdat ze allemaal niet kunnen acteren en ik toevallig mn fotocamera bij me had en op het idee kwam een film te maken. Dus alles werd
    1) terplekke verzonnen.. verhaal, dialogen..
    2) achter elkaar gefilmd...

  4. #4

    Standaard

    Serieus ik zal het vast niet beter kunnen maar dit is zo ongelofelijk slecht .
    What ?

  5. #5

    Standaard

    Slechter dan 'The Valentine Killer'?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Slechter dan 'The Valentine Killer'?

    Zonder dollen, net zo slecht.
    What ?

  7. #7

    Standaard

    Okee. Wat vonden jullie van de moordscene met de speer?

  8. #8

    Standaard

    Zoals je het al aangeeft zit het "probleem" een beetje in het feit dat het 'allemaal ter plekke verzonnen" was. Zo gaan ze "kamperen", met twee handdoeken? Het blijft wat originaliteit missen, een vaste leiding, durf retakes vragen totdat iets goed zit. Probeer eens samen vooraf een 'treatment', een script of een storyboard uit te schrijven/tekenen. Het is zo loom geacteerd, met de glimlach van *hey, we zijn in beeld* op het gezicht. Probeer vooral op voorhand erover na te denken, een origineel verhaal te vinden (allerbelangrijkste), te plannen en dat dan uit te werken (ook op een originele manier). Als iets niet goed zit, hou reshoots. Iedereen kan acteren, alleen daarom niet even goed: daarom heb je tijd nodig totdat het "goed zit". Nu doen de acteurs wat "hun ding" in beeld, terwijl jij het allemaal een beetje probeert vast te leggen. Dat zorgt voor het warrige, het gekunstelde. Jij zou aan de touwtjes moeten trekken en al hetgene dat zich afspeelt, moet zich afspelen in dienst van het filmen.

    Wat de scène met speer betreft, weer een beetje hetzelfde, het voorwerp is daar gevonden, maar ziet er amper gevaarlijk uit. Ook ligt dat ding daar zo ineens? Realistischer is een hoopje van iets. Probeer ook eens effecten te gebruiken, nu lijkt het alsof er enkel een klein duwtje met een botte stok gegeven wordt (zeer pijnlijke zaak). Je had een fake (geklede) arm kunnen gebruiken waar deze speer ingaat, maar om weer op een punt terug te komen: daar is planning en uitwerking vooraf voor nodig. Maar stop je iemand zo met een speer? Dan film je beter dat de actrice de bovenhand krijgt en inhakt op de "Killer" (enkel zij en de speer in beeld).

    Je enthousiasme is knap, maar nu bevindt het zich nog in "Ed Wood"-regionen: het enthousiasme stroomt er ook zo van af, maar het is zo gerushed, goedkoop en gekunsteld.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 13-08-2008 om 13:30

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor je uitgebreide reactie. Zit er wel potentie in me? En welke stukken waren wel goed?

  10. #10

    Standaard

    En waarom zou men bang zijn voor een persoon zonder wapen die alleen maar een masker draagt?

  11. #11

    Standaard

    Je hebt trouwens van die zogenaamde bloedpillen die je in de mond kan nemen,erop bijten dan komt er onschadelijk rood spul uit.
    Doe onder je kleding bijvoorbeeld ook zakjes met iets roods,dan is het net alsof iemand daadwerkelijk wordt gestoken,zomaar wat tips.

  12. #12

    Standaard

    hahahaaha

    eerste film 9:17 zit de rest gewoon van afstand te kijken
    Moet zeggen die blonde was komisch en de muziek was wel aardig gedaan..
    Durf ook aan details te werken want waar was die speer opeens...

    Dit is echt lame hahah
    Laatst aangepast door Bolo : 13-08-2008 om 13:55

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Ja die blonde vond ik zelf ook erg grappig. Vandaar ook dat haar 'doods-scene' niet dankzij de moordenaar kwam, maar door haar eigen blonde actie. Ze zat steeds te jammeren over een 'bad', en nu kreeg ze er 1...

  15. #15

    Standaard

    Hahaha dit komt in de buurt van het niveau van The Dark Nigh...nee geintje.

    Waardeloos acteerwerk en overal gewoon ronduitslecht maar een dikke plus voor de moeite dat wel.

  16. #16

  17. #17

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Ik kan me alleen aansluiten bij iedereen. Dat acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven. Het idee is wel erg leuk! Alleen blijkbaar is dat acteren nog niet niets.
    The future is Blu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kan me alleen aansluiten bij iedereen. Dat acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven. Het idee is wel erg leuk! Alleen blijkbaar is dat acteren nog niet niets.
    Bedankt voor het kijken!

  21. #21

    Standaard

    Altijd grappig om filmpjes van een ander te bekijken, id een poging maar helaas je verzandt in de keukenfilmpjes sfeer, en tuurlijk je omschrijft het wel met argumenten, maar zeg maar je geluid en muziek lopen totaal niet en de intro had je beter kunnen monteren, en shots inkorten. Maar gewoon doorgaan op een gegeven moment gaat het wel goed komen, leer ervan succes .

  22. #22

    Standaard

    Ik zou mij eerst is verdiepen in camerastandpunten en algemene regiecriteria. Het zit vol springers en verboden shots.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Altijd grappig om filmpjes van een ander te bekijken, id een poging maar helaas je verzandt in de keukenfilmpjes sfeer, en tuurlijk je omschrijft het wel met argumenten, maar zeg maar je geluid en muziek lopen totaal niet en de intro had je beter kunnen monteren, en shots inkorten. Maar gewoon doorgaan op een gegeven moment gaat het wel goed komen, leer ervan succes .
    Dankjewel

  24. #24

    Standaard

    Trouwens een tippie, ken je Inland Empire van David Lynch, de film is ook met dvd-camera gedraaid, de script werd op de ochtend geschreven aka bewerkt. Als je dat als leidraad gebruikt kom je dus verder. Succesa Doppa

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Trouwens een tippie, ken je Inland Empire van David Lynch, de film is ook met dvd-camera gedraaid, de script werd op de ochtend geschreven aka bewerkt. Als je dat als leidraad gebruikt kom je dus verder. Succesa Doppa
    Thankss!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •