De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard tom-tec 090, 119 euro (is ie wel goed)?

    Deze dvd speler staat in het krantje van kruitvat (allemaal kijken graag!) voor maar 119 euro.
    Een echt koopje voor mij.
    Ik heb al 2 jaar een dvd speler op de computer, dus nu wil ik wel graag naar de zitbank verhuizen.

    de speler moet een goeie runner zijn ,maar zeker geen bagger-storinkjes-ruis-speler waar er al zoveel op de markt zijn.

    Kan iemand mij adviseren over deze dvd-speler?

    Al bedankt!.
    shields!!!!!

  2. #2

    Standaard

    Alle waarde naar zijn geld natuurlijk, zo'n dvdspeler is natuurlijk ontzettend goedkoop, maar je moet volgens mij natuurlijk geen eisen gaan stellen. Ik zou je het advies geven om door te sparen voor een merkspeler (zoals pioneer, sony enz). Maar die keuze is geheel aan jou. Ik weet niks te melden over deze speler maar zoals zo vaak op dit forum voorbij is gekomen, de kwaliteit laat nog al eens te wensen over bij deze vage merken.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  3. #3

    Standaard

    ik zou het niet doen, want voor dat geld krijg je geen goede speler maar een middelmatige. ik heb ook getwijfeld over dergelijke spelers, ik wilde bijvoorbeeld de cyberhome 528 kopen.
    Ik heb het niet gedaan omdat ik een goede wil en geen goedkope.

    Uiteindelijk heb ik gekozen voor de zeer degelijke en goede dv444 van Pioneer. Dan is het merk altijd goed.
    Deze speler is nu in de aanbieding bij MM Rijswijk voor 288 euro, en regiovrij.

  4. #4

    Standaard

    de kruidvat is geen electronika zaak... dan zou ik nog liever bij de megapool kopen (al zal je mij daar ook nooit zien...)

    Die speler kan niet veel zijn... en dan kan je net zo goed bij de dvd-speler in je computer blijven hangen.

    maar kijk eens op www.hometheater.nl zij hebben een budget HT-systeem... wat gewoon ontzettend lekker klinkt.

    Groet Bjorn

  5. #5

    Standaard

    ja, ik had al wel zo'n gevoel dat het te goed was om waar te zijn, maar kan iemand mij een link geven naar wat info over deze speler of tenminste over tom-tec (nooit van z'n leven gehoord, waarschijnlijk een geheim wapen van bin laden).

    ps, waarschijnlijk blijf ik toch bij mijn oude plan om een cyberhome of x-box te kopen).
    shields!!!!!

  6. #6
    neohell
    Guest

    Standaard

    Mijn zwager heeft er eentje staan en ik kan zeggen, die dingen vallen errug mee.. Ik heb zeker slechter beeld gezien en het geluid was ook wel te doen. Kijk, als je een 5.1 set aan wil gaan sluiten voor je dvd's dan moet je natuurlijk verder kijken (en dan hebbie waarschijnlijk het geld ook wel voor een duurdere dvd speler) , maar als je zo'n ding koopt om gewoon af en toe een dvd te kijken, dan is het zeker geen miskoop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •