Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 928 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik ga Schaars toch maar wisselen voor De Zeeuw. Van Gaal haalt steeds Schaars naar de kant halverwege de 2e helft tot nu toe

  2. #152

    Standaard

    Ik vraag me trouwens ten zeerste af of we Scott A.K.A. Caledonians nog gaan begroeten dit jaar in de subleague, want zijn laatste activiteit dateert van 17-08-2008...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #153

    Standaard

    ik heb Scott's 06 nog ergens, zal ff sms-en als ik het vindt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #154

    Standaard

    Had me trouwens alleen aangemeld bij de prijzenpot subleague. Net ook de normale subleague er maar bij gezet zoals ieder jaar.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik heb Scott's 06 nog ergens, zal ff sms-en als ik het vindt...
    OK, dan hoor ik het wel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #156

    Standaard

    sms verstuurd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik hou het bij het team dat ik in de proefperiode heb samengesteld. Enige wissel die ik heb toegepast is mijn assistentcoach. Ik vraag me ook af of het verschil uitmaakt, maar Martijn Lindenberg mag mij nu van tips voorzien.
    Ha, dan ga ik nog even die kop van Tan weghalen.
    Site is overigens weer erg traag, maar ik zag dat ze de deadline een dag verschoven hadden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #158

    Standaard

    Psst... ik doe ook weer stiekem mee in de leagues
    Geld maak ik dit weekend nog over. Promise!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #159
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Stomme vraag misschien, maar wat betekent het rode of groene lijntje aan de rechterkant van de foto's bij je opstelling?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #160

    Standaard

    Vroeg ik me ook al af, maar geen idee.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Psst... ik doe ook weer stiekem mee in de leagues
    Geld maak ik dit weekend nog over. Promise!
    Vooruit dan maar, dan zet ik je er nog bij.

    Helaas moet ik mededelen dat Nerazzurri mij via PM heeft laten weten dit jaar niet mee te doen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #162

    Standaard

    Jammer, had graag weer een biertje gedronken van de inzet van Nera

    Heb helaas van Scott ook niets vernomen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #163
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Dat zou betekenen dat er dus 10 mensen mee gaan doen met de prijzenpot. Mooi, haal ik eindelijk eens een top tienklassering
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Jammer, had graag weer een biertje gedronken van de inzet van Nera

    Heb helaas van Scott ook niets vernomen...
    Ik wil nog wachten tot zondag, daarna is het schluss voor diegene die nog niet hebben betaald. Scott heeft dus nog effe de tijd. Mocht hij alsnog iets van zich laten horen, dan hoor ik het wel...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Dat zou betekenen dat er dus 10 mensen mee gaan doen met de prijzenpot. Mooi, haal ik eindelijk eens een top tienklassering
    Eindelijk eens een positie in het linkerrijtje, of niet?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #165

    Standaard

    Ik denk dat mijn team ook staat.
    Zit meer met Pranjic...

    M'n week 4 team is weer automatisch veranderd naar de basis, echt heel irritant dat dat 3x per week gebeurt terwijl ze zeggen dat dat niet zo is.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik vraag me trouwens ten zeerste af of we Scott A.K.A. Caledonians nog gaan begroeten dit jaar in de subleague, want zijn laatste activiteit dateert van 17-08-2008...
    Heb zojuist het geld naar je overgemaakt Dennis! Helemaal vergeten inderdaad!
    Dan had ik ook nog het geluk dat je je teamsamenstelling vandaag na 18:00 nog kon wijzigen.

    Weet niet of jullie er goed aan hebben gedaan om mij er nog op te attenderen om het geld over te maken, nu ga ik natuurlijk er ook vandoor met de 1e plaats!

    @Coen: heb inmiddels een ander nummer, PMS wel ff!
    Four-Star Trader (236)

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    M'n week 4 team is weer automatisch veranderd naar de basis, echt heel irritant dat dat 3x per week gebeurt terwijl ze zeggen dat dat niet zo is.
    Ja hoor, ook die van mij is gewoon weer veranderd naar basisopstelling...
    Heb vandaag om 10 over 5 nog gechecked en toen stonden de wissels nog goed.

    *Zucht* Maar weer een mailtje sturen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #168

    Standaard

    "Door het verschuiven van de aanpastijd van vrijdag 18:00 naar zaterdag 18:00 zijn de teams nog gewoon op vrijdag om 18:01 gereset. Dit zal de rest van het seizoen niet gebeuren"

    Als het dan wel gebeurd, stuur dan een mailtje stelletje teringlijers!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  19. #169

    Standaard

    Jeez...inderdaad lekker handig...
    Mailtje is dus al onderweg inmiddels...

    En waarom resetten ze het in hemelsnaam?!?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #170

    Standaard

    Maar goed dat jullie dit even melden, ik had de Guzman in mijn basiself maar hij is nog 2 wedstrijden geschorst. Ineens stond hij er weer in voor dit weekend
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #171
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Je kan ook in plaats van je opstelling voor elk speelweekend aan te passen, je basisteam aanpassen voor elke speelronde. Dat betekent dat in een geval van een reset je nergens last van hebt. Je gekozen opstelling voor dat weekend heb je immers tot basiself gemaakt.

    Ik heb dat tot nu toe gedaan en heb dus geen last gehad van 'resets' in de proefperiode. Ik denk dat ik het uit voorzorg zo blijf doen de komende tijd.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Je kan ook in plaats van je opstelling voor elk speelweekend aan te passen, je basisteam aanpassen voor elke speelronde. Dat betekent dat in een geval van een reset je nergens last van hebt. Je gekozen opstelling voor dat weekend heb je immers tot basiself gemaakt.

    Ik heb dat tot nu toe gedaan en heb dus geen last gehad van 'resets' in de proefperiode. Ik denk dat ik het uit voorzorg zo blijf doen de komende tijd.
    En het zo leuk zijn als je er bij vertelt hoe dat dan ook in zijn werk gaat
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #173

    Standaard

    Bij opstelling bovenaan staat een dropdown menuutje met de weekopstellingen, daartussen staat ook de basisopstelling. Als je die aanklikt kun je je basisteam wijzigen.

  24. #174

    Standaard

    Thanks Pascal
    Heb overigens 'good old' Reitsma maar gekozen als assistent.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #175
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En het zo leuk zijn als je er bij vertelt hoe dat dan ook in zijn werk gaat
    Je kan bij de keuzes voor de speelweek ook kiezen voor Basisopstelling. Als je gewoon elke week je opstelling maakt met die optie heb je ook je gekozen opstelling. In geval van een 'reset naar je basisteam' blijft je correcte basiself dus wel opgesteld.

    Ze hebben daarmee ook nog een andere mogelijkheid gecreëerd. Mocht je bijvoorbeeld op vakantie gaan kan je met deze versie ook via diezelfde keuze-optie al vast drie weken in het voren je opstelling maken. Als ze dan besluiten tot een reset dan kan je er helaas niets aan veranderen natuurlijk, maar laten we ervan uit gaan dat ze voortaan afblijven van die resetknop.

    En voor de mensen die niet weten hoe ze van assistentcoach moeten veranderen, dat kan via je profiel.

    Het is even puzzelen met deze nieuwe versie, maar tot nu toe ben ik behoorlijk tevreden over de updates.

    Even een andere vraag: zijn er ook mensen die meedoen met de VI-pool? Bij deze moet je gewoon elke week de einduitslagen voorspellen en werkt dus net als de WK pool van afgelopen zomer. Als er genoeg mensen zijn is het wellicht leuk om daar ook een subleague op te richten voor mensen van dit forum.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 7 van 38 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •