Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 928 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    O ja, Profcoach... daar doe ik ook nog aan mee. Al 2 weken niet meer gewisseld... mijn seizoen was voorbij toen Romero geblesseerd raakte, anders zou ik ook nog gewoon om het erepodium strijden.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #902

    Standaard

    Pff, aan het einde ga ik scoren, lekker nuttig...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Yes! Twee punten ingelopen op Pascal, nu nog maar 44,4 punten! Dat zijn slechts 22,2 punten per speelronde!
    (Lees: Gefeliciteerd met de eerste plaats, Pascal! )

    Heb wel een goede slag geslagen voor wat betreft de tweede plaats. Scott is op 10 punten achterstand gezet en ik verwacht niet dat Mr. Incredible mij nog in gaat halen, al moet ik wel oppassen met wat ik zeg natuurlijk, gezien de naam...
    Ik denk dat ie wel binnen is ja. Zag inderdaad dat jij 2 punten was ingelopen maar wel zijn we beide weer op Scott uitgelopen. Ik gokte bij Vitesse - Utrecht op Cornelisse in plaats van Verhaegh, klein foutje Verder wel Knopper, De Roover en uiteraard Marcellis goed.

    Valt me nu pas op dat een speler pas de min in gaat door een kaart, want Cornelisse krijgt er 6 tegen en staat op 0 punten (1 van de 5 bij mij deze week)

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Valt me nu pas op dat een speler pas de min in gaat door een kaart, want Cornelisse krijgt er 6 tegen en staat op 0 punten (1 van de 5 bij mij deze week)
    Nee, hij gaf de assist bij de enige Utrecht-goal, vandaar dat hij weer op nul staat. Anders was het -3 geweest... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #905

    Standaard

    Oh was hij dat. Goed gedaan Tim, hufter

  6. #906

    Standaard

    Weuw..Very nice:
    Isaksson [6], De Fauw (5), Pranjic (4), Knopper (8), Claudemir (9.6) en Tomasson (7).
    Totale weekscore van 42.2 ptn.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #907

    Standaard

    20, 7 punten maar deze week met de 4e score. De 1e plaats zit maar 5 punten hoger dus echt veel is het niet deze week. Als NAC en PSV net die ene goal niet hadden weggegeven had ik aardig wat meer kunnen hebben. Had wel de goede beslissing genomen om Swerts te wisselen deze week met z'n -6.

    Dennis is weer bijna 2 punten ingelopen Maar de top 3 lijkt me rond aangezien Dennis 20+ voorsprong heeft op Scott en hij weer 20+ op Mr. Incredible.

    .
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 03-05-2009 om 17:50

  8. #908

    Standaard

    Pascal, de buit is binnen voor je! Congrats!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #909

    Standaard

    Pascal & Dennis: gefeliciteerd met jullie 1e en 2e plaats! Na wat mindere rondes de laatste weken ben ik helaas afgehaakt...
    Four-Star Trader (236)

  10. #910

    Standaard

    Gefeliciteerd heren!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #911

    Standaard

    Mijn 5e plek komt in gevaar omdat ik de laatste weken niet meer wissel...

    volgend jaar ben ik er weer!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #912

    Standaard

    Dank jullie wel heren. En Scott, jij gefeliciteerd met plek 3.

  13. #913

    Standaard

    voel me net Borat in zijn feature film, ik gooi mijn €7,50 =geld naar een kakkerlak
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #914

    Standaard

    Kan volgens mij de score van deze week per speler niet zien maar ben geeindigd op 888 punten, Dennis is 2e op 53 punten ofzo en 3e is Scott.

    Edit: 3e score met 23,3 punten, best aardig gezien de andere scores.

  15. #915

    Standaard

    Ow, ik ben nog 8e geworden, wanneer beginnen de play-offs?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #916

    Standaard

    Ik ben zelfs nog 5e geworden, eindelijk die Vitesse figuur ingehaald. Het lijkt wel de echte competitie, Utrecht boven Vitesse

    Pascal, Dennis en Scott, gefeliciteerd met de centen en laat even weten welke BR/DVD's het geworden zijn.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #917

    Standaard

    Ik ben uiteindelijk de nummer 4 geworden, maar wel op respectabele afstand van de top 3. Felicitaties aan de winnaars
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #918
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Gefeliciteerd aan de winaar(s). Ik heb lange tijd hoop gehad om in beide poules in het linkerrijtje te eindigen, maar dat is helaas niet gelukt. Maar goed, volgend seizoen weer een nieuwe kans.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Ik ben zelfs nog 5e geworden, eindelijk die Vitesse figuur ingehaald. Het lijkt wel de echte competitie, Utrecht boven Vitesse

    Pascal, Dennis en Scott, gefeliciteerd met de centen en laat even weten welke BR/DVD's het geworden zijn.
    Dóh! ben ik nog 6e geworden? Had ik de laatste 4 weken toch moeten wisselen :sad:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #920

    Standaard

    Winnaars, congrats! Volgend jaar ben ik weer van de partij

    @ Dennis, bedankt voor het organiseren! Volgend jaar weer?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #921

    Standaard

    Dank voor de felicitaties heren! Ik hoop wel dat we er volgend jaar weer voor gaan. De overige wedstrijden worden er zoveel leuker door

  22. #922
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En ook nog welgemeende felicitaties voor Lex in de VI pool!

    Na de uitkering van de bonuspunten eindigde ik alsnog op de 2e plek (slechts 100 punten achter Lex). Ook erg leuk om te doen, hopelijk volgend jaar weer maar dan wel met meer spelers.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #923

    Standaard

    Iedereen bedankt voor de felicitaties! En natuurlijk ook namens mij: Pascal en Scott, proficiat met jullie 1e en 3e plaats!

    Als jullie mij even een PM sturen met jullie bankgegevens, dan maak ik het gewonnen bedrag z.s.m. over. Dit kan wat langer duren, aangezien mijn computer het effe af laat weten momenteel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    @ Dennis, bedankt voor het organiseren! Volgend jaar weer?
    Graag gedaan, en uiteraard!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    En ook nog welgemeende felicitaties voor Lex in de VI pool!
    Dank je, was het eigenlijk een beetje vergeten verder. Maar ook wel leuk concept idd
    Volgend jaar zeker weer van de partij.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #925

    Standaard

    Vanaf vandaag kan je je weer inschrijven voor het nieuwe Profcoach seizoen. Hoop dat er weer iemand het initiatief neemt om een dvd.nl league op te zetten met bijbehorende prijzenpot. Ik doe graag weer mee!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 37 van 38 EersteEerste ... 27333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •