De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard FOX: Don't Say A Word op huur-DVD

    FOX: Don't Say A Word op huur-DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Fantastische film!
    Deze wil ik dus nog steeds heel graag zien, is ie echt top?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Deze wil ik dus nog steeds heel graag zien, is ie echt top?
    Hij is echt top.
    Spannend en ook mooi gespeeld en gefilmd. Ook qua beeld (af en toe erg flets, voor de spanning).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Hij is echt top.
    Spannend en ook mooi gespeeld en gefilmd. Ook qua beeld (af en toe erg flets, voor de spanning).
    Deze film moet of heel goedkoop zijn of ik huur hem wel een keer

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem in de bioscoop gezien....

    echt slecht was ie niet....

    ik geef em een 7- .....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Deze film moet of heel goedkoop zijn of ik huur hem wel een keer
    Denk dat dat slim is. Of het echt een hebbertje is, is denk ik de vraag. Gewoon een goeie film, maar niet super verrassend/spannend.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    Denk dat dat slim is. Of het echt een hebbertje is, is denk ik de vraag. Gewoon een goeie film, maar niet super verrassend/spannend.
    Ben ik met je eens. Ik heb de film in de bioscoop gezien, was wel goed, maar niet om aan te schaffen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

  10. #10

    Standaard cHiLLe sJiT

    Is wel een leuke popcorn film.
    Lekker met een paar vrienden!
    Reuze chill!
    Het liefste zou ik een VHS band zien met de kwaliteit van een DVD.
    Of een DVD met de prijs van een VHS.
    :D

  11. #11

    Standaard

    Wel, ook ik heb hem in de bioscoop gezien.
    Spannende film.

    Ik ga hem toch kopen ...

  12. #12

    Standaard

    Ben ik de enige die doorheeft dat Douglas slechts één film heeft geregiseerd? Nou ja...film...The Streets of San Francisco, voor zover je dat film kunt noemen.
    De andere films die ze heel trots noemen heeft ie niet geregiseerd, maar geproduceerd. En dat is heel wat anders.
    Ik ga er voor het gemak even van uit dat dit een verhaaltje is dat de producent/distributeur van de DVD heeft gestuurd. Wie gaat ze op de vingers tikken?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    ". Samen met Sir Laurence Olivier is hij de enige die ooit een Oscar® won voor zowel Beste Film als Beste Acteur. "
    ???????


    Volgens mij heeft Mel Gibson ook meerdere oscars gewonnen met Braveheart.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Speedy
    Samen met Sir Laurence Olivier is hij de enige die ooit een Oscar® won voor zowel Beste Film als Beste Acteur. "
    Volgens mij heeft Mel Gibson ook meerdere oscars gewonnen met Braveheart.
    Is inderdaad ook een beetje dubi. Hoewel hij 'slechts' co-producer was van One Flew is ie toch echt opgenomen als één van de ontvangers van die Oscars, samen met Saul Zaentz. Toch raar, ik dacht dat de regisseur altijd de Oscar kreeg.
    Maar de commerciële floeperd van Fox heeft het wel heel erg bruin gebakken met dit verhaal. Als dit soort dingen niet weet, moet ie het niet zeggen. En als ie het wél weet, moet ie zich schamen dat ie een aantal mensen serieus tekort doet met zo'n stuk broddelwerk. En ik ben niet eens een 'Dikke Blomberg' van de film. Ik vond het alleen zó ongeloofwaardig klinken dat ik effe op IMDb heb gekeken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  15. #15

    Standaard

    Jongens deze films is echt super!! ik heb hem in de bios gezien en hij was echt helemaal geweldig. de sfeer is echt perfect ik ga hem zeker kopen. En Famke Jansen speelt ook heel erg goed en Douglas ook. het is echt een film die je een keer gezien moet hebben. Het was wel jammer genoeg een film die door het geweld van harry potter en LOTR werd verdrukt maar toch is deze film het huren en zelfs kopen waard.

    Weet iemand toevallig wanneer die uitkomt op koopdvd?

  16. #16

    Standaard

    Dit is zeker een goeie film... Ik vond Brittany Murphy bovendien ook zéér goed (en mooi ). Zéker huren, maar om te kopen zou ik wachten op een aanbieding...

    Kijk ook eens uit naar 'Joy Ride'. Film die ongeveer rond dezelfde tijd is uitgekomen in de cinema. Toch nog ietsje beter dan 'Don't say a word' vind ik.

    wanneer deze dvd's uitkomen als koop-dvd weet ik niet.


    DVDude

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •