Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Discussie: IT remake

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bolo Bekijk bericht
    En dat is dus ook verschil met mensen die wel de boeken lezen.. die leren een heel ander verhaal kennen en wanneer je dan een film erover ziet.. heb je zoiets dit kon veel beter.. net las met die harry potter films.. er ontbreken altijd wel dingen maar bij IT en een film als Tommyknockers is gewoon te veel weggelaten waardoor een film onstaat die haast lostaat van het boek.. maar tuurlijk ook dat kan leuk zijn
    Dat geloof ik meteen. Ik kan me ook goed voorstellen dat het erg frustrerend kan zijn als de film bepaalde favoriete stukken uit het boek weg laat. Maar daar heb ik gelukkig dus geen "last" van...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    Volgens mij kunnen die Amerikanen daar niet tegen. Zolang op elke straathoek wapens te koop zijn is alles goed, maar o wee als er ook maar iets seksueels op tv komt flippen ze daar en moet zelfs de president een persconferentie geven om de gemoederen weer rustig te krijgen.

    Van mij hoeft die scene er ook niet in te zitten. Toen ik het boek las was dat een van de weinige stukken waarbij ik zoiets had van; WTF!
    Ik denk niet dat het zozeer te maken heeft met het feit dat Amerikanen op het gebied van seks vrij preuts zijn, maar dat een stel twaalfjarigen die het met elkaar doen op het scherm gewoon zwaar illegaal is .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #28

    Standaard

    Dat ook natuurlijk...
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  4. #29

    Standaard

    Het enige dat ik cool vond van die miniserie was die clown (goed, ik moet het boek nog lezen, dus misschien dat daarom het niet iedereen met me eens is/de clown te soft vind).

    Maar hebben jullie er wel eens op gelet hoe vaak er geknuffeld/getroost/ge-'oh, kom maar bij mij want het is allemaal zo erg' wordt in die film? Niet normaal, echt wel 30 keer ofzo! Toen me dit was opgevallen heb ik 'm nooit meer normaal kunnen kijken zonder me daar aan te ergeren. En dat einde...tja...ach....bekend. Te slecht voor woorden.
    Oh ja, ik irriteerde me ook al aan die vrouw die de volwassen Beverly speelde. (Verder vond ik de miniserie best aardig hoor )

    Dus een remake? Waarom ook niet.
    Laatst aangepast door Milan : 17-08-2008 om 10:15
    I am fire
    I am..........Death

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan Bekijk bericht
    Het enige dat ik cool vond van die miniserie was die clown (goed, ik moet het boek nog lezen, dus misschien dat daarom het niet iedereen met me eens is/de clown te soft vind).

    Maar hebben jullie er wel eens op gelet hoe vaak er geknuffeld/getroost/ge-'oh, kom maar bij mij want het is allemaal zo erg' wordt in die film? Niet normaal, echt wel 30 keer ofzo! Toen me dit was opgevallen heb ik 'm nooit meer normaal kunnen kijken zonder me daar aan te ergeren. En dat einde...tja...ach....bekend. Te slecht voor woorden.
    Oh ja, ik irriteerde me ook al aan die vrouw die de volwassen Beverly speelde. (Verder vond ik de miniserie best aardig hoor )

    Dus een remake? Waarom ook niet.

    Denk dat geknuffel idd wel bij het verhaal hoort..(raar dat bob saget niet bij de cast zat)
    Die kinderen moeten iemand spelen die een traumatiache ervaring meemaken en niemand ziet wat hun zien.. op een gegeven komen ze erachter dat anderen HET ook zien of gezien hebben

  6. #31

    Standaard

    Nou heb ik 2 planken vol met King-boeken.. en moet ik bekennen dat IT er niet tussen staat Wel de miniserie vaak gezien en zelf op dvd.

    Ik zou in eerste instantie zeggen dat een remake niet meteen nodig is, maar als het boek zo veel uitgebreider is, dan zou dit best wel eens goed kunnen uitpakken (ga toch maar eens een engelse druk bestellen van het boek).

    zelf hoop ik (en laatst gelezen dat er plannen voor zijn , zelfs van JJ Abrahams) om de Dark Tower - cyclus te gaan verfilmen als doorlopende seizoensserie. Ik heb nooit gedacht dat ze dat voor elkaar zouden krijgen (twijfel er nu nog aan).

    Bij IT is dat makkelijker, ondanks het uitgebreide boek zal dat in 1 lange mini-serie van 5-6 uur kunnen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Nou heb ik 2 planken vol met King-boeken.. en moet ik bekennen dat IT er niet tussen staat Wel de miniserie vaak gezien en zelf op dvd.

    Ik zou in eerste instantie zeggen dat een remake niet meteen nodig is, maar als het boek zo veel uitgebreider is, dan zou dit best wel eens goed kunnen uitpakken (ga toch maar eens een engelse druk bestellen van het boek).

    zelf hoop ik (en laatst gelezen dat er plannen voor zijn , zelfs van JJ Abrahams) om de Dark Tower - cyclus te gaan verfilmen als doorlopende seizoensserie. Ik heb nooit gedacht dat ze dat voor elkaar zouden krijgen (twijfel er nu nog aan).

    Bij IT is dat makkelijker, ondanks het uitgebreide boek zal dat in 1 lange mini-serie van 5-6 uur kunnen.
    IT zou een seizoen serie kunnen zijn... het zou misschien ook de beste oplossing zijn

    hoe het boek alleen al begint....
    1e hoofdstuk is jaren 6O encounter clown met klein kind georgy..
    2e hoofdstuk is jaren 90 homofiel word het kanaal ingegooid en door een clown meegesleurd het riool in

    Ik zou alleen niet weten hoe ze dit zouden gaan doen..

    Pilot zou kunnen zijn dat... er net als in de tv serie een kind wordt vermoord door IT en dat daarna alle characters worden op gebeld door Mike en zo geintroduceert..

    Of net als LOST elke aflevering 1 karakter...

  8. #33

    Standaard

    Voor de mensen die het echte verhaal willen weten

    http://en.wikipedia.org/wiki/It_(novel)

  9. #34

    Standaard

    Er komt weer wat beweging in het project. Warner Bros heeft Dave Kajganich benaderd om het script te schrijven.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •