Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Tom Cruise

  1. #1

    Standaard Tom Cruise

    Ik kan de kerel niet uitstaan, dus ga hier geen uitgebreide openingspost over de man neerzetten (iedereen kent hem toch, en anders: check IMDB ).

    Het moet wel gezegd worden dat de man op zich geen slecht acteur is, maar dat weegt niet op tegen wat voor een eikel hij is in het echte leven.

    Anyway, ik open dit topic alleen maar om het fantastische nieuws te melden dat het wel eens snel bergaf zou kunnen gaan met de carriëre van Mr. Scientology:

    Movie Bosses: 'Cruise Too Old To Play Action Star'

    13 August 2008 8:58 AM, PDT
    Latest: Tom Cruise's role in forthcoming film Edwin A. Salt has reportedly been recast for Angelina Jolie because studio bosses fear he has grown too old to play a movie hero.
    It was announced earlier this week that the script would be rewritten to cater for Jolie - well known for appearing in action films such as the Tomb Raider franchise and Wanted.
    According to the New York Post, the Top Gun star, 46, is no longer as marketable to youth audiences and has become too expensive to cast.
    A source tells the newspaper, "Cruise is begging for Mi:4 (Mission Impossible: 4)' but Paramount wants a younger, cheaper guy. He had a tantrum and ran out of the meeting."


    bron: IMDB News / WENN
    Dit moet natuurlijk niet meteen het einde van zijn carriëre betekenen, hij kan altijd nog meespelen in films die hij zelf produceert via United Artists bijvoorbeeld. Maar ik zal wel niet de enige zijn die het graag ziet gebeuren dat Tom Cruise waarschijnlijk snel zal verdwijnen uit de A-list van filmsterren, wat hem hopelijk ook een toontje lager doet zingen op privé-vlak

  2. #2

    Standaard

    Vroeger kwam de man toch altijd als een vriendelijk persoon uit de verf. Tegenwoordig vind ik het ook een eikel. Toch blijf ik hem een enorm goed acteur vinden. Hij heeft al heel wat aangename tot goeie films op zijn palmares staan en vind het dan ook jammer dat een M:I 4 niet zou komen. Maar dat neem ik dan met een korreltje zout, want tegenwoordig durven ze wel eens overdrijven. Ik kijk ook zeker uit naar zijn nieuw project Valkyrie.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het privéleven niet echt interessant en kijk alleen naar wat hij gedaan heeft.
    Persoonlijk zou ik het jammer vinden als hij minder films gaat maken. MI:4 mag van mij zeker komen.

    Hij is in het privégebeuren misschien anders dan anderen en uit zich misschien anders, maar wie ben ik om erover te oordelen?

    Ik vind het een heel goed acteur en daar laat ik het bij. Privé is privé ook al wordt hhet bij beroemdheden natuurlijk erg uitgemeten in de pers.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook niets tegen deze acteur. Als hij Scientology aanhanger wil zijn moet hij dat zelf weten. Hij speelt nog steeds goed, en ik ben benieuwd hoe zijn bijrol in tropic thunder is.

    En over het te oud zijn, wat is dat nu weer. Harrison Ford is 65, Al Pacino, Robert de Niro, Tommy lee Jones, zijn allemaal ook al dik in de 60. Arnold Schwarzenegger was 56 toen hij in T3 de terminator speelde.

    Vind dat verhaal van de studio over met 46 te oud zijn om een actieheld te spelen waardeloos
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  5. #5

    Standaard

    Zeer goed acteur. Vooral zijn rollen in Collateral, Magnolia en Minority Report speelt hij geweldig.
    Zijn priveleven boeit me niet.

  6. #6

    Standaard

    Gisteren trouwens ook nog gezien in Vanilla Sky, vindt ik ook een goede film van hem
    Laatst aangepast door Dennis van H. : 14-08-2008 om 08:02
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  7. #7

    Standaard

    En laten we ook Rain Man niet vergeten. Hij wordt hierin wel compleet weggespeeld door Dustin Hoffman, maar desondanks ook weer een goede rol. Ook wil ik zijn rol in Eyes Wide Shut nog even melden, ook die is nog niet voorbij gekomen.

    MI:3, Collateral, Magnolia, Minority Report, Rain Man, Eyes Wide Shut... Ik vind het dan ook een prima acteur.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #8

    Standaard

    Als we dan toch bezig zijn met goede rollen van Tom Cruise: Legend, Top Gun, the Last Samurai (hoewel hij daar ondergeschikt is aan Ken Watanabe
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    En laten we ook Rain Man niet vergeten. Hij wordt hierin wel compleet weggespeeld door Dustin Hoffman, maar desondanks ook weer een goede rol.
    Ik vind zijn rol in Rain Man zijn beste tot nu toe. En hoewel Dustin Hoffman inderdaad altijd alle lof krijgt en zeer goed acteert, ben ik het er absoluut niet mee eens dat Cruise compleet wordt weggespeeld. Eigenlijk vind ik Cruise beter en interessanter in de film. De rol van Hoffman is inderdaad briljant, maar bestaat eigenlijk alleen maar uit karaktertrekjes en toont gedurende de film totaal geen emotie. Cruise daarentegen is het hart en ziel van de film en degene die de sympathie van de kijker krijgt, ondanks dat hij in het begin van de film nog een vervelende vent was. Vooral die overgang vind ik erg goed weergegeven door Cruise.

    Andere films waarin ik Cruise ook erg goed vind is Born on the Fourth of July en Jerry Maguire.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  10. #10

    Standaard

    Dat Hoffman tijdens de film geen emotie toont, ligt meer aan het feit dat zijn karakter autisme had. Daar hebben ze nou eenmaal moeite mee. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11

    Standaard

    Toevallig een paar dagen geleden nog gekeken naar Rain Man.
    Het blijft echt een erg goed film.
    De muziek, Tom Cruise en natruurlijk Dustin Hoffman.

    Cruise speelt goed in deze film, de rol past bij hem.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dat Hoffman tijdens de film geen emotie toont, ligt meer aan het feit dat zijn karakter autisme had. Daar hebben ze nou eenmaal moeite mee. :wink:
    Hehe, fair enough.

    Misschien verkeerd geformuleerd, maar ik wilde eigenlijk dus aangeven dat Cruise in deze film veel meer verschillende kanten van zijn karakter moest laten zien, terwijl Hoffman gedurende de film eigenlijk hetzelfde blijft doen. Maar Hoffman is zeker briljant en ik denk dat heel weinig acteurs zo een autist zouden kunnen neerzetten. Maar door zijn rol steelt hij de show en sneeuwt de rol van Cruise een beetje onder. Onterecht dus in mijn ogen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  13. #13

    Standaard

    Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij lekker zelf weten.
    Ik ben alleen geinteresseerd in zijn films, en die kan ik over het algemeen goed hebben.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vroeger kwam de man toch altijd als een vriendelijk persoon uit de verf. Tegenwoordig vind ik het ook een eikel.
    Dat idee kun je inderdaad van mensen hebben dat ze vriendelijk zijn, maar schijn bedriegt heb ik ook ondervonden met iemand.

    On-topic

    Tom Cruise blijft een geweldige acteur vind ik, en hoop dan ook dat hij zijn talenten in nog een paar films kan bewijzen want veel moeten hem niet meer. Misschien is het een beetje z'n leeftijd waardoor hij zich terug als een Puber gedraagd, nu is het toch vrij rustig rond deze man dacht ik, laatste tijd geen rechtzaken ofzo niet meer dacht ik
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Er zijn eigenlijk nauwelijks films waar ik hem slecht in vind, maar ik vind het wel steeds moeilijker om alle onzin die hij uitkraamt in de pers van mij af te zetten als ik een film met hem probeer te kijken. Op http://www.tomcruise.com staat een leuke collage van zijn rollen ter ere van het feit dat het 25 jaar geleden is sinds hij z'n eerste hoofdrol kreeg.

    Het excuus dat hij te oud is klinkt inderdaad een beetje belachelijk. Cruise is zo iemand die er precies al 25 jaar hetzelfde uitziet. Maar ook bij studiobazen speelt mee dat veel mensen Cruise een beetje boycotten omwille van zijn ego en obsessie met Scientology, en het feit dat Cruise nu eenmaal niet meer één van die acteurs is die een goed box office resultaat garandeert. Die eer gaat nu naar mensen als Will Smith, ironisch genoeg een goede vriend van Cruise

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik vind zijn rol in Rain Man zijn beste tot nu toe. En hoewel Dustin Hoffman inderdaad altijd alle lof krijgt en zeer goed acteert, ben ik het er absoluut niet mee eens dat Cruise compleet wordt weggespeeld. Eigenlijk vind ik Cruise beter en interessanter in de film. De rol van Hoffman is inderdaad briljant, maar bestaat eigenlijk alleen maar uit karaktertrekjes en toont gedurende de film totaal geen emotie. Cruise daarentegen is het hart en ziel van de film en degene die de sympathie van de kijker krijgt, ondanks dat hij in het begin van de film nog een vervelende vent was. Vooral die overgang vind ik erg goed weergegeven door Cruise..
    Dat deed hij idd erg goed. Ik vind dat ook het mooiste gegeven van de film. Cruise wil op een gegeven moment zijn broer min of meer 'genezen', maar het is in feite hemzelf die door zijn broer een beter mens wordt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    According to the New York Post, the Top Gun star, 46, is no longer as marketable to youth audiences and has become too expensive to cast.
    Leer mij Hollywood kennen, het laatste heeft er zeker meer mee te maken dan het eerste .
    Bruce Willis was 52 in Die Hard 4, en wat je verder ook van de film mag vinden, hij overtuigde wel degelijk als actie held. Sean Connery was 66 in The Rock, ok geen uberactie rol voor hem, maar hij zat ook niet passief ergens achter een bureau.

    Wat Cruise privé uit vreet zal mij in principe een rotzorg zijn, ik heb een hele hoop van zijn films gezien, en in verreweg de meeste weet hij zeer te overtuigen, hij kan heel intens spelen. Zou best een MI 4 willen zien.

    En dan nu de quizvraag, wie is de oudste actie held?
    ik kies voor Christopher Lee (1922) als Saruman in the LOTR: The Fellowship Of The Ring (2001)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    En dan nu de quizvraag, wie is de oudste actie held?
    ik kies voor Christopher Lee (1922) als Saruman in the LOTR: The Fellowship Of The Ring (2001)
    In Revenge of the Sith (2005) was hij nog ouder.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Meer tekens aan de wand voor Tom Cruise: Paula Wagner, zijn jarenlange zakenpartner met wie hij het productiehuis Cruise-Wagner oprichtte en niet zo heel lang geleden ook United Artists opnieuw leven inblies, houdt het voor bekeken als CEO van United Artists waardoor ook meteen de toekomst van UA als zelfstandig productiehuis (in feite een afdeling van MGM) onzeker wordt. Zie hier: http://www.latimes.com/entertainment...tory?track=rss

    Cruise mag dan recent naast enkele actierollen hebben gegrepen, er zijn natuurlijk ook nog andere genres. Hij is aan het onderhandelen om de hoofdrol te spelen in The Tourist, een remake van de Franse film Anthony Zimmer uit 2005. Zie hier: http://www.variety.com/article/VR111...goryid=13&cs=1

    En om het rijtje Cruise-nieuws af te sluiten: Valkyrie (ook door UA geproduceerd) komt na postieve reacties van nieuwe testpublieken dan toch nog dit jaar in de zalen (in de VS althans) op 26 december. Zie hier: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=47979

    3 persberichten op één dag over een acteur die gisteren nog werd afgeschreven. Dan moet je natuurlijk Tom Cruise heten

  20. #20

    Standaard

    Ik vindt zijn films altijd erg leuk om te kijken... het intreseert me niet waar hij in gelooft... of wat die doet...

    Top gun
    Risky Bussniss
    en Born on the 4th of juli

    maken veel goed

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bolo Bekijk bericht
    Ik vindt zijn films altijd erg leuk om te kijken... het intreseert me niet waar hij in gelooft... of wat die doet...
    Indd, dat heb ik ook, al blijft dat gebeuren bij Oprah beschamend...

    Mijn favoriete Cruise films zijn Rain Men, Jerry Maguire en Minority Report.
    Ben ook benieuwd naar zijn cameo in Tropic Thunder.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  22. #22

    Standaard

    Cruise doet aan schadebeperking? Of waren het net de vorige berichten die overroepen waren? Achja, de showbizz websites moeten ook wat hebben om te publiceren zeker

    Cruise Didn't Sign Up For Edwin A. Salt Film

    14 August 2008 12:14 PM, PDT
    Latest: Tom Cruise was not replaced by Angelina Jolie in new film Edwin A. Salt - because the actor never signed on for the project, according to new reports.
    Tomb Raider beauty Jolie was alleged to have taken over Cruise's role in the forthcoming film because movie bosses at Columbia Pictures reportedly feared the 46 year old had become too old for their target audience.
    But now a source close to Cruise has insisted the Top Gun star was offered the lead role, but turned it down.
    The insider tells MSNBC's The Scoop, "This story about Jolie taking over is completely false... this started with an inaccurate report months ago that said (Cruise) was taking the role.
    "They courted him for almost a year for this movie. He considered it but passed."



    bron: IMDB News / WENN

  23. #23

    Standaard

    Blijkbaar gaat Cruise de United Artists studio nu op zijn eentje runnen. Benieuwd of het hem gaat lukken, zeker in combinatie met een carriëre als acteur. Lees hier: http://www.imdb.com/news/ni0551583/

  24. #24

    Standaard

    Kan Tom Cruise zeker waarderen, heb veel films van hem in m,n bezit, toppers met hem vind ik o.a. : The Firm, Born On The Fourth Of July, Rain Man, Eyes Wide Shut.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25

    Standaard

    Nu Cruise niet meer zo gewenst is bij de studio's als actieheld, wil hij zich meer op een ander genre concentreren: comedy. Hij krijgt blijkbaar veel positieve reacties voor een cameo in de nieuwe Ben Stiller film Tropic Thunder.

    Cruise Looking For Comedic Roles

    1 September 2008 3:23 PM, PDT
    Tom Cruise is keen to trade in his screen legacy as an action hero for more comedic roles after making a cameo appearance in new war comedy Tropic Thunder.
    The Hollywood icon is unrecognisable as a chubby, balding movie executive in the new Ben Stiller film - featuring Stiller alongside Robert Downey Jr. and Jack Black.
    And Cruise admits the role was an unexpected inspiration to make movie audiences laugh.
    He says, "Well, I'm always looking for something new, and Ben's (Stiller) movie is hilarious. He and I are old friends, and he is a really good director, so originally I said I'd do it just for friendship. But it turned out great.
    "I actually love comedy, and I did it in Risky Business, so I'll do more if it presents itself."



    bron: WENN / IMDB News

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •