Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Tom Cruise

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Nu Cruise niet meer zo gewenst is bij de studio's als actieheld, wil hij zich meer op een ander genre concentreren: comedy. Hij krijgt blijkbaar veel positieve reacties voor een cameo in de nieuwe Ben Stiller film Tropic Thunder.
    Ik vond hem ook wel geslaagd in die cameo in ''Austin Powers in Goldmember''
    Toch vind ik Cruise niet echt iemand voor comedy, zie hem dan liever in trillers/drama gaan spelen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Ik vond hem ook wel geslaagd in die cameo in ''Austin Powers in Goldmember''
    Toch vind ik Cruise niet echt iemand voor comedy, zie hem dan liever in trillers/drama gaan spelen.
    Juist, dat was ook een leuke cameo. Maar ik zie hem ook niet meteen een hele film grappig zijn.

  3. #28

    Standaard

    Cruise wordt ook overwogen om de (stem van de) slechterik te spelen in Shrek 4: http://www.cinemablend.com/new.php?id=10036

  4. #29

    Standaard

    Zojuist Born on the Fourth of July gezien. Cruise was daar toch erg sterk in. 1 van ze beste rollen voor mij.

  5. #30

    Standaard

    Je kunt het met zijn levensstijl eens zijn of niet maar het feit blijft dat Tom Cruise nog steeds een van de beste acteurs van deze generatie is!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bruce Lee Bekijk bericht
    Zojuist Born on the Fourth of July gezien. Cruise was daar toch erg sterk in. 1 van ze beste rollen voor mij.
    Inderdaad, één van de betere films over oorlogsveteranen, en ook weer een sterke rol van Cruise.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Je kunt het met zijn levensstijl eens zijn of niet maar het feit blijft dat Tom Cruise nog steeds een van de beste acteurs van deze generatie is!
    Elke keer als ik hem nu zie, zie ik hem op en neer springen op de bank bij Oprah, en hoor ik zijn insane laughter, kan er niks aan doen . Kan niet meer serieus naar die man kijken, spijtig maar waar.

  8. #33

    Standaard

    Tom Cruise is zeker geen slecht acteur, dat bewees hij in o.a. 'the Last Samurai', 'Rain Man', 'The Firm' en vooral als slechterik in 'Collateral'. Maar imo is hij vooral een uitstekend zakenman die zijn projecten zo weet uit te kiezen en zich meestal met de juiste mensen weet te omringen en zo weet hij van zijn films successen te maken.

  9. #34

    Standaard

    Ondanks dat hij niet meer zo gegeerd is als "leading man" door de studio's, wil Tom Cruise in de toekomst zeker niet meer op veilig gaan spelen.

    Cruise Will Continue To Take Movie Risks

    26 November 2008 4:04 AM, PST
    Hollywood actor Tom Cruise will continue to take risks with his films - because some of his greatest achievements were once labelled "career suicide".
    The star will next be seen in upcoming World War Two-themed Valkyrie, which tells the story of Claus von Stauffenberg, who attempted to assassinate German leader Adolf Hitler.
    But Cruise is adamant that even though his new vehicle courts a controversial subject matter, he would prefer to be slated by critics than always opt for safe but boring parts.
    He tells Details magazine, "There's always someone telling you not to make a movie. When I did Born on the Fourth of July they said, 'This is going to ruin your career. What are you doing?' Suicide? I've committed it. There were people who didn't want me to make Top Gun."
    Valkyrie hits cinemas in December.



    bron: IMDB News / WENN

    Z'n cameo in Tropic Thunder was in ieder geval verrassend goed, en ook een rol die je totaal niet van Cruise zou verwachten.

  10. #35

    Standaard


    ma 15 okt 2012, 14:56
    Tom Cruise stopt met Scientology

    AMSTERDAM - De vermeende sekte Scientology zal op zoek moeten gaan naar een nieuw uithangbord, Tom Cruise neemt namelijk afstand van de beweging.

    Cruise zou afstand willen nemen van Scientology. Dat meldt de Engelse krant The Mirror.
    De 50-jarige acteur zou sinds zijn scheiding van actrice Katie Holmes meer afstand hebben genomen van de Scientology-beweging.
    Cruise zou ingezien hebben dat Scientology geen positieve invloed had op zijn leven. Twee huwelijken zouden zijn stukgelopen door problemen en bemoeienissen van de beweging.
    De grootste reden voor de scheiding tussen Holmes en Scientologyfanaat Tom Cruise was Toms doorslaande aard omtrent zijn geloof. Hij zou zelfs hun 6-jarige dochtertje Suri willen introduceren in de Scientologyleer, die doorgaans wordt bestempeld als sekte. Katie kreeg na de scheiding de voogdij over hun dochter Suri.
    Volgens bronnen zou Cruise de Scientology nu definitief de rug toekeren, in de hoop Katie en zijn dochter Suri terug te winnen.
    ------------------------------------
    Verstandige beslissing.

  11. #36

    Standaard

    Hè hè.
    het heeft hem zeker 1 of 2 vriendinnetjes gekost.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht

    ma 15 okt 2012, 14:56
    Tom Cruise stopt met Scientology

    AMSTERDAM - De vermeende sekte Scientology zal op zoek moeten gaan naar een nieuw uithangbord, Tom Cruise neemt namelijk afstand van de beweging.

    Cruise zou afstand willen nemen van Scientology. Dat meldt de Engelse krant The Mirror.
    De 50-jarige acteur zou sinds zijn scheiding van actrice Katie Holmes meer afstand hebben genomen van de Scientology-beweging.
    Cruise zou ingezien hebben dat Scientology geen positieve invloed had op zijn leven. Twee huwelijken zouden zijn stukgelopen door problemen en bemoeienissen van de beweging.
    De grootste reden voor de scheiding tussen Holmes en Scientologyfanaat Tom Cruise was Toms doorslaande aard omtrent zijn geloof. Hij zou zelfs hun 6-jarige dochtertje Suri willen introduceren in de Scientologyleer, die doorgaans wordt bestempeld als sekte. Katie kreeg na de scheiding de voogdij over hun dochter Suri.
    Volgens bronnen zou Cruise de Scientology nu definitief de rug toekeren, in de hoop Katie en zijn dochter Suri terug te winnen.
    ------------------------------------
    Verstandige beslissing.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •