De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Minority Report (taiwan-uitvoering)

    Ik ben driftig op zoek naar een mooie versie van Minority Report. De bekende (niet te krijgen) koffer is bij iedereen bekend, maar verder is er niet echt een topuitvoering te krijgen. Nu kwam ik deze tegen op een ander forum, en zou ik hem graag willen hebben.




    erg nette uitvoering vind ik. Kan iemand mij helpen aan deze titel, of weet iemand waar ik hem vandaan kan halen??

  2. #2

    Standaard

    waar je hem kan krijgen weet ik zo niet, maar is de doos waar de dvd in zit zo'n glazen plaat die in de film gebruikt wordt om gegevens van de ene naar de andere computer over te zetten? Mooie uitgave in ieder geval.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  3. #3

    Standaard

    Probeer hier eens:

    http://mall.jsdvd.com/product_info.p...ducts_id=15355

    Volgens theimportforums is het omgerekend 4 euro. Maar ik zou even een currency converter gebruiken. En controleer de verzendopties... ik heb daar verder niet naar gekeken.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Probeer hier eens:

    http://mall.jsdvd.com/product_info.p...ducts_id=15355

    Volgens theimportforums is het omgerekend 4 euro. Maar ik zou even een currency converter gebruiken. En controleer de verzendopties... ik heb daar verder niet naar gekeken.
    hartelijk dank!! Ik bleef maar zoeken, zonder resultaat. Heb em maar besteld, las op importforum dat het een betrouwbare site is .. dus tja. Verzendkosten waren niet echt duidelijk, maar op zn max kwam ik op 12 euro uit + 4 voor de dvd. Dat issie me wel waard.

  5. #5

    Standaard

    eeeeen shipped kwam uit op 11,50 euro's! Ben benieuwd

  6. #6

    Standaard

    nice, geen geld voor zo'n uitgave. Zelf heb ik gewoon de R2 special edition.
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van H. Bekijk bericht
    nice, geen geld voor zo'n uitgave. Zelf heb ik gewoon de R2 special edition.
    die heb ik ook, en de regio 1 versie ook (vanwege NTSC) ... hopelijk is dit wel de mooiste van de drie..

  8. #8

    Standaard

    In ieder geval qua uiterlijk denk ik dat de taiwan uitvoering de mooiste is
    "I've seen things you people wouldn't believe."

  9. #9

    Standaard

    Hij is binnen! Tegelijk met de auto die ik besteld had


  10. #10

    Standaard

    Een fraai plaatje zo Daniel
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #11

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •