De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard B&O BeoVision 7 zonder DVD

    Heb op internet een bericht gelezen dat de BeoVision 7 ook geleverd gaat worden zonder DVD speler.

    Is er iemand die mogelijk dit bericht kan bevestigen of die er meer van af weet?

    Volgens dezelfde bron zou de prijsstelling van het toestel, mede door het vervallen van de DVD speler, ook gunstiger gaan uitpakken.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje79 Bekijk bericht
    Heb op internet een bericht gelezen dat de BeoVision 7 ook geleverd gaat worden zonder DVD speler.

    Is er iemand die mogelijk dit bericht kan bevestigen of die er meer van af weet?

    Volgens dezelfde bron zou de prijsstelling van het toestel, mede door het vervallen van de DVD speler, ook gunstiger gaan uitpakken.
    B&O en gunstige prijzen


    Een TV met ingebouwde DVD speler.... in mijn ogen al niet een verstandige combinatie.

    Als je voor bepaalde merken kiest omdat je het design, het merk en de daarbij behorende uitstraling je aanspreekt, dan weet je ook dat je daar een bepaald prijskaartje voor aangeboden krijgt, het 1 gaat niet zonder het ander. B&O en Loewe zijn merken waarvan het bekent is dat ze wat meer kosten, de techniek hoeft niet altijd beter te zijn, maar de afwerking en het design kosten je bij deze merken een aardig centje, de liefhebbers weten dat en betalen daar met liefde voor, niet veel mensen lopen hard naar de winkel voor een merk met alure.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek

    Ik vindt het een beetje jammer dat door de prijzen van sommige producten van sommige merken, zoals onder andere Loewe en B&O in dit geval, het objectieve beeld van deze merken verdwijnt.
    Ik ben namelijk op dit moment in het bezit van een Loewe Individual 26, ik kan je zeggen dat, waar ik ook kom, het beeld nergens zo goed is als bij mij thuis.

    Ik ben dan ook van mening dat je voor kwaliteit en design en betrouwbaarheid van de dealer meer mag betalen dan voor een product wat je 'op iedere hoek van de straat' kunt verkrijgen.
    B&O en Loewe hanteren vaste prijzen wat voor mij ook erg belangrijk is omdat je weet dat je nooit teveel of te weinig betaald.

    Even terug komend op de ingebouwde dvd-speler, waarom zou dit geen verstandige combinatie kunnen zijn?
    Ik persoonlijk houdt niet van allemaal verschillende componenten en de oplossing van een LCD-televisie met ingebouwde DVD-speler is dan in mijn geval een prima oplossing.
    En, B&O zou B&O niet zijn als e.e.a. niet goed ontwikkeld zou zijn.
    Bovendien heb je niet te maken met allemaal kabels en aansluitingen wat ten eerste kwaliteitverlies beperkt en, om op de kosten terug te komen, kostenbesparend is.

    Mogelijk ben ik dan een echte liefhebber die zwaar tilt aan uitstraling, design, merk en kwaliteit en daarvoor best wil betalen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje79 Bekijk bericht
    @DVDProfilersFilmgek

    Ik vindt het een beetje jammer dat door de prijzen van sommige producten van sommige merken, zoals onder andere Loewe en B&O in dit geval, het objectieve beeld van deze merken verdwijnt.
    Ik ben namelijk op dit moment in het bezit van een Loewe Individual 26, ik kan je zeggen dat, waar ik ook kom, het beeld nergens zo goed is als bij mij thuis.

    Ik ben dan ook van mening dat je voor kwaliteit en design en betrouwbaarheid van de dealer meer mag betalen dan voor een product wat je 'op iedere hoek van de straat' kunt verkrijgen.
    B&O en Loewe hanteren vaste prijzen wat voor mij ook erg belangrijk is omdat je weet dat je nooit teveel of te weinig betaald.

    Even terug komend op de ingebouwde dvd-speler, waarom zou dit geen verstandige combinatie kunnen zijn?
    Ik persoonlijk houdt niet van allemaal verschillende componenten en de oplossing van een LCD-televisie met ingebouwde DVD-speler is dan in mijn geval een prima oplossing.
    En, B&O zou B&O niet zijn als e.e.a. niet goed ontwikkeld zou zijn.
    Bovendien heb je niet te maken met allemaal kabels en aansluitingen wat ten eerste kwaliteitverlies beperkt en, om op de kosten terug te komen, kostenbesparend is.

    Mogelijk ben ik dan een echte liefhebber die zwaar tilt aan uitstraling, design, merk en kwaliteit en daarvoor best wil betalen.
    >>>ik kan je zeggen dat, waar ik ook kom, het beeld nergens zo goed is als bij mij thuis.<<<

    Natuurlijk kun je dat zeggen, maar dat zullen er wel meer zeggen, dit omdat iedereen zijn TV zo kan instellen zoals hij dat zelf het mooist vind. Zo zal ik ook mijn TV het mooist van alles vinden en nergens beter beeld tegenkomen dan bij mij zelf thuis:razz:

    >>>
    Ik persoonlijk houdt niet van allemaal verschillende componenten en de oplossing van een LCD-televisie met ingebouwde DVD-speler is dan in mijn geval een prima oplossing.
    En, B&O zou B&O niet zijn als e.e.a. niet goed ontwikkeld zou zijn.
    Bovendien heb je niet te maken met allemaal kabels en aansluitingen wat ten eerste kwaliteitverlies beperkt en, om op de kosten terug te komen, kostenbesparend is.<<<

    Mechanische apparaten hebben over het algemeen een kortere levensduur dan bijvoorbeeld een versterker, als er wat defect raakt ben je, als het al te repareren is, alles in 1x kwijt. Alles los heeft vele voordelen tegen alles in 1, alles in 1 is erg kwetsbaar en erg duur als er door 1 defect onderdeel of het uit de tijd raken van een onderdeel alles vervangen moet worden. Kostenbesparend alles in 1 nou nee dankje wel, eerder absoluut het tegenovergestelde. Doe mij maar alles los, en zeker tegenwoordig met de HDMI connectoren, zoveel kabels zijn er niet meer nodig en er is geen kwaliteits verlies over die kabel. Speler stuk.... even los koppelen en andere/nieuwe speler aankoppelen. Speler ouderwets geworden en je wilt een upgrade... loskoppelen en een upgrade aansluiten, niet alles in 1x vervangen!

    Wat voor de 1 een voordeel is, is voor de ander die wat meer heeft nagedacht absoluut een nadeel, doe mij maar een kabeltje meer en een hele hoop problemen minder

    Er staat hier een 24 inch Dell PC scherm..... denk niet dat de Loewe er bij in de schaduw kan staan.... de tijd gaat door en alles wordt steeds beter, en dat is niet alleen met schermen. Als je met bepaalde delen in je HT set niet langer tevreden bent, dan is het makkelijker en vele malen voordeliger met losse componenten om te gaan upgraden dan met alles in 1. Hier op het forum wordt, als het maar even kan, ten zeerste afgeraden om alles in 1 te kopen. Ik begrijp best dat er hele mooie bling bling alles in 1 gevallen worden verkocht, en het is oh zo gemakkelijk aan te sluiten..... maar Oh wee als het stuk gaat.... dan wordt men over het algemeen pijnlijk wakker geschud.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek

    Wat betreft je mening over alles-in-één, je scheert denk ik alles over een kam.

    De B&O BeoVision 7 heeft een ingebouwde DVD-module, mogelijk komt er een model zonder module, of een model met Blu-Ray module.
    Deze modules zijn, voor zover bekend, in ieder model in te bouwen en zeker te vervangen mocht deze onverhoopt stuk gaan.

    De service en ondersteuning staat juist bij B&O bekend om zijn hoge kwaliteit, bang zijn om onderdelen die niet meer geleverd worden hoeft dus waarschijnlijk niet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje79 Bekijk bericht
    @DVDProfilersFilmgek

    Wat betreft je mening over alles-in-één, je scheert denk ik alles over een kam.

    De B&O BeoVision 7 heeft een ingebouwde DVD-module, mogelijk komt er een model zonder module, of een model met Blu-Ray module.
    Deze modules zijn, voor zover bekend, in ieder model in te bouwen en zeker te vervangen mocht deze onverhoopt stuk gaan.

    De service en ondersteuning staat juist bij B&O bekend om zijn hoge kwaliteit, bang zijn om onderdelen die niet meer geleverd worden hoeft dus waarschijnlijk niet.
    Alles over 1 kam.... misschien komt dat wel zo over, en toch geld dat in het algemeen wel voor alle alles in 1 gevallen, van een goedkoop merk of van een duur merk, maakt niet zoveel uit, de problemen komen overeen.

    waarschijnlijk.....

    Ik ga toch liever op zeker, er is een mede forumbezoeker met een hele mooie receiver, deze beschikte ook over modules...... medeforum bezoeker werd toch in de steek gelaten door de fabrikant en kwam niet met de door forumbezoeker gewenste nieuwe modules.

    Laten we gewoon even eerlijk blijven, B&O maakt best mooie spullen, maar je hoeft het niet te doen omdat het zo prijsgunstig is, zeker niet alles in 1, ook een B&O module, al wel of niet leverbaar met de door de klant gewenste specificaties, zal waarschijnlijk stukken prijsongunstiger zijn dan een los component van een ander goed merk. Met alles in 1 ben je afhankelijk/gebonden aan de fabrikant.

    Persoonlijk vind ik het niet fijn om gebonden te moeten zijn aan een fabrikant en te moeten wachten op zaken die misschien wel of niet gaan komen. Gelukkig heb ik niet een hele dure smaak en voel mij niet gehouden om apparatuur te kopen die er op een bepaalde manier uitziet. Ik ga voor goede kwaliteit voor een nette prijs het merk speelt wel mee maar is zeker niet doorslaggevend.

    Ga je net als in jouw geval voor een bepaald design en een duur merk, en je wilt persee alles in 1, ja dan weet je dat het je wat gaat kosten, ook als defecten optreden. Wat ik al schreef, als je voor een merk als Loewe of B&O gaat, dan zit die alure ook in het prijskaartje. Heb ik geen medelijden mee, net als met de bezitters van zo'n Bose alles in 1 , Men koopt iets voor het design en het gemak, als er onverhoopt wat defect raakt komt vaak de spijt. Als de centjes geen probleem zijn, dan is er niets aan de hand
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Ik heb ook gehoord dat deze zou uitkomen maar ook dat hij met BLU-RAY gaat komen.
    (weet alleen niet of dat dan de 40 is of de 32")

    Ik heb nu een plasma maar ook nog een Beovision 3 beeldbuis en die 10x beter dan mijn 42 inch plasma tv van philips.

    Ik denk over de Beovision 8 40"na die volgens mijn dealer in December moet uitkomen

    Je betaalt veel meer voor b&o maar mijn ervaring is dat het dit extra geld waard is
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  8. #8

    Standaard

    @PCMSchouten

    Zou mooi zijn wanneer B&O echt met een Blu-Ray speler gaat komen.
    De keuze is wat mij betreft nu te beperkt.

    Ik deel je mening dat je voor de extra investering ook iets extra's krijgt.

  9. #9

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek

    Laten we gewoon even eerlijk blijven, B&O maakt best mooie spullen, maar je hoeft het niet te doen omdat het zo prijsgunstig is, zeker niet alles in 1, ook een B&O module, al wel of niet leverbaar met de door de klant gewenste specificaties, zal waarschijnlijk stukken prijsongunstiger zijn dan een los component van een ander goed merk. Met alles in 1 ben je afhankelijk/gebonden aan de fabrikant.

    Misschien is dat zo maar je bespaart ook een hoop kosten, in mijn geval het belangrijkste; plaats.
    Ik heb dus geen meubel nodig, ik heb geen dure bekabeling nodig, ik bespaar energie kosten, etc.
    Daarnaast heb je het gemak van één afstandsbediening en, wat ik zeer belangrijk vindt, de combinatie is op elkaar afgestemd zonder tussenkomst van andere apparatuur.

    Zoals je ziet is er voor alles wel wat te zeggen.

    Voor mij persoonlijk zou dit echter een goede oplossing zijn waarvoor ik, gezien mijn overige HT plannen kosten mee zou kunnen besparen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje79 Bekijk bericht
    @DVDProfilersFilmgek

    Laten we gewoon even eerlijk blijven, B&O maakt best mooie spullen, maar je hoeft het niet te doen omdat het zo prijsgunstig is, zeker niet alles in 1, ook een B&O module, al wel of niet leverbaar met de door de klant gewenste specificaties, zal waarschijnlijk stukken prijsongunstiger zijn dan een los component van een ander goed merk. Met alles in 1 ben je afhankelijk/gebonden aan de fabrikant.

    Misschien is dat zo maar je bespaart ook een hoop kosten, in mijn geval het belangrijkste; plaats.
    Ik heb dus geen meubel nodig, ik heb geen dure bekabeling nodig, ik bespaar energie kosten, etc.
    Daarnaast heb je het gemak van één afstandsbediening en, wat ik zeer belangrijk vindt, de combinatie is op elkaar afgestemd zonder tussenkomst van andere apparatuur.

    Zoals je ziet is er voor alles wel wat te zeggen.

    Voor mij persoonlijk zou dit echter een goede oplossing zijn waarvoor ik, gezien mijn overige HT plannen kosten mee zou kunnen besparen.
    Als je ook andere zaken in overweging neemt kan het soms tot prijsgunstige omstandigheden leiden. In jouw geval schrijf je plaats, het kan al naargelang je inrichting en de plaats idd gunstig zijn, zeker als je ook op het gebied van meubelen een hele dure smaak hebt.

    Met een 26 inch scherm heb je in mijn ogen toch al geen hoge energie kosten en een HDMI kabel hoeft niet meer te kosten dan 15 euro, maar ook daarin heb je liefhebbers die een dure smaak hebben, je kan het zo duur maken als je maar wil. De beredenering dat je geen tussenkomst van andere apparaten is logisch als alles al in 1 apparaat zit, doch je bent wel gebonden aan de mogelijkheden die dat ene apparaat heeft, alles heeft zijn voors, maar ook zijn tegens. Het zijn alle voors en tegens die bij een persoonlijk besluit uiteindelijk de doorslag geven.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    @DVDProfilersFilmgek

    Naar mijn weten zijn de mogelijkheden die de BeoVision met ingebouwde DVD-speler heeft voldoende.
    In mijn geval alleen een DVD afspelen.

    In mijn ideale HT ruim ik ook plaats in voor de BeoMedia, hierop zet ik dan al mijn CD's en eventueel foto's.
    Via de BeoLink heb ik dan vanuit elke gewenste ruimte in huis de beschikking tot alle bestanden op de BeoMedia.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •